Jos asuisit Muumilaaksossa, kenen kanssa olisit mieluimmin ystäviä?
Kommentit (42)
Oon aina ollut hattivattien puolella.
Hosuli ja Sosuli, ne rannalla asuvat kattilapäät. Tai muumimamma.
Vierailija kirjoitti:
Pikku-Myyn kanssa ei ainakaan tulisi tylsää hetkeä.
En jaksaisi niin huonosti kasvatettua pentua.
En usko, että kenenkään. Nyt kun kävin miettimään, niin kaikki ovat aika erikoisia. Ehkä Nuuskamuikkusen kanssa tulisi toimeen parhaiten, tai Muumipapan.
Vierailija kirjoitti:
Muumipapalla olisi hyviä tarinoita ja olisi kiva jos pääsisi joskus veneilemään. Se vähän mietityttää että juoko hän kuinka paljon/usein sitä pontikkaa. Alkoholiongelmaista ystävää en halua.
Se on alkoholiongelma jos viinat loppuu. Sama juttu se on muillakin aineilla.
Piisamirotta sopisi monelle palstalaiselle seuraksi yhtä pessimististen ajatuksien takia.
Helteillä kelpaisi köllötellä Mörön kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Niisku
Di-mies.
Vierailija kirjoitti:
Piisamirotta sopisi monelle palstalaiselle seuraksi yhtä pessimististen ajatuksien takia.
"Tänne minä jään ainiaaksi, ainiaaksi, hän ajatteli. Miten turhaa onkaan hypellä ympäriinsä ja jaaritella, rakentaa taloja ja laittaa ruokaa ja koota omaisuutta!"
Aliisa
Ei ole niin adhd ja mitä taikoja pääsisi kokemaan.
Taikuri ja Pikku-Myy. Nasevaa keskustelua ja voisi lentää pois muumilaaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niisku
Di-mies.
Oih
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin varmaan Muumimamman kanssa bestis. Hillottais ja säilöttäis yhdessä. Tehtäisiin pannaria. Juotaisiin muumitalon terassilla seitinohuet päivähuppelit.
Ja hoidettaisiin puutarhan ruusuja. Ihan täydellinen bestis mullekin.
Piisamirotta ja se mummo. Huikeita persoonia. Olisin myös kuin Nuuskamuikkunen ja lähtisin sieltä aina aika-ajoin vaeltelemaan yksikseni. Niiskuneitiä, Nipsua ja Pikku Myytä en jaksaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tänne minä jään ainiaaksi, ainiaaksi, hän ajatteli. Miten turhaa onkaan hypellä ympäriinsä ja jaaritella, rakentaa taloja ja laittaa ruokaa ja koota omaisuutta!"
Onhan se helppo toisen omaisuuttaa käyttää. Ihme pummi
Nuuskamuikkusen, ehdottomasti. Myös hattivatit ovat kavereitani.
Ninni