Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko oman orjan palvelemaan perhettäsi?

Vierailija
21.07.2025 |

Lähinnä siis tekemään kotitöitä mutta tarvittaessa palvelemaan muutenkin miten vain isäntäpari haluaa. Orja olisi suostunut tehtävään omasta vapaasta halustaan mutta niin tehdessään luovuttanut isäntäparille osan ihmisoikeuksistaan kuten itsemääräämisoikeuden ja oikeuden vapauteen, ikäänkuin panttiin orjuuden ajaksi. Samalla orja olis sitoutunut palvelamaan isäntäparia jonkun tietyn ennalta sovitun ajan.

Ja tässä kuvitteellisessa ajatusleikissä tämä olisi myös laillisesti pätevä sopimus.

Orjalle ei tarvitsisi antaa muuta kuin ruokaa tai vaihtoehtoisesti orjan pitäisi maksaa ja tehdä kaikkien ruuat, sekä jos orja kävisi töissä niin hänen palkkansa menisi myös isäntäparille.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Meillä on ollut palvelijoita enkä tykännyt yhtään siitä, että vieras on koko ajan talossa, vaikka asuikin eri talossa samassa pihapiirissä.

Vierailija
2/20 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipalstalla kun ollaan, niin oletan, että orja olisi myös pariskunnan yhteiskäytössä oleva seksiorja. Mielikuvissa olisi montakin kiihottavaa juttua mitä orja/orjatar voisi meille tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin itseäni kyltymättömänä teininä, ja meillä olisi ollut sellainen naispuolinen perheorja, niin suihinoton olisin halunnut ainakin kaksi tai kolme kertaa päivässä ja kerran yöllä kun tapanani oli heräillä.

Vierailija
4/20 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oli 19 v. nainen ja parin orjana, jossa vaimo on BI. Kaikki elämiseeni kuuluvat maksetaan, mukaan lukien käyttöraha n.1000,- € viikossa, joka talletetaan pankkitilille, johon vain minulla on käyttöoikeus. Harrastan seksiä kummankin parin osapuolen kanssa, ja teen kotityöt. Minua kohdellaan hyvin, eikä siinä suhteessa ole valittamista. 

Vierailija
5/20 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo nuori vaimo samaan tarkoitukseen. 

M 60

Vierailija
6/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipalstalla kun ollaan, niin oletan, että orja olisi myös pariskunnan yhteiskäytössä oleva seksiorja. Mielikuvissa olisi montakin kiihottavaa juttua mitä orja/orjatar voisi meille tehdä.

Kyllä, orjan kuuluisi palvella isäntäperhettä myös seksuaalisesti ellei toisin sovita. Sopimusta tehdessä orja saisi asettaa rajat sille mitä ehdottomasti ei saa tapahtua, jotta muuten isäntäpari saisi käyttää orjaa kuten haluaa sen puitteissa miten laissa on määritelty.

Laissa olisi tarkasti määriteltävä asiat mitä yleisesti ottaen ei saisi tapahtua ja tämä pätisi kaikkiin orjasopimuksiin, jotta touhu säilyisi inhimillisenä ja kaikille kuitenkin turvallisena. Tämän orjuuden tarkoituksena ei olisi rikkoa tai ajaa ihmisiä tilanteisiin jossa kokisivat tulevansa kidutetuksi.

Vierailija
7/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa! Tykkäsin kovasti. Hommiakin riittäisi sekä sihteeeinäni töissä, arjessa, sekä toki seksin saralla. Ihanaa valtaa, joka myös kiihottaa minua. Kohtelisin häntä hyvin, mutta nöyrä on oltava ja rangaistuksen saa tarvittaessa. Minä määrään, mutta puolisoanikin on kuunneltava. Pidän myös seurasta, joten kipittäisi minun kanssa ja nukkuisi vieressäni kun puolisoni on poissa. Olemme naispari ja nainen olisi orjankin oltava.

N36

Vierailija
8/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi. Meillä on ollut palvelijoita enkä tykännyt yhtään siitä, että vieras on koko ajan talossa, vaikka asuikin eri talossa samassa pihapiirissä.

Ei haittaisi yhtään! Olen tottunut siihen että talossa pyörii koko ajan vieraita. Lapsuudesta lähtien oli ison perheen lisäksi karjakkoja, sukulaisia, hoitajia ja avustajia jne.. Ehkäpä siksi olenkin vähän yksinäinen, kun olen kokonaan yksin 🤔 Toki oman mökin tai huoneen orja saisi silti, missä olla kun niin sanotaan.

Vierailija
9/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä.

Vierailija
10/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lemmikkimiehen, mutta en sellaista mitä aloituksessa varmaan haetaan. Mieheni pistäisi orjan nippuun jos orjamies koskisi minuun seksuaalisesti :D

Mutta olisi kiva jos olisi oikeasti mies jonka voisi omistaa. Huolehtisin kuin koiristani.. tarkka treeniohjelma ja ruokavalio, mutta myös herkkuja koska tulee hyvä mieli kun antaa koirille tai miehelle jonkun spessuherkun. Paljon liikuntaa, aina olisi lenkkikaveri. Voisin myös tutkia miehen kroppaa rauhassa ja ilman sellaista tunnelatausta ja stressiä mikä omaan mieheen liittyy. Meillä olisi hyvin tilaa laittaa oma huone lemmikkimiehelle, ehkä aittaan (siellä on pieni keittiö), koska mies on aika tarkka reviiristään. Pesisin lemmikkimiehen huolellisesti saunalla, ehkä koiranshampoolla. Ostaisin sille kaulapannan, ei mitään seksipantaa vaan tukevan ja nahkaisen koiranpannan, siihen nimilaatan missä olisi minun päättämäni nimi. 

En oikeastaan edes tarvitsisi mitään työorjaa tai seksiorjaa, miehelläni ei ole mitään ongelmia hoitaa ihan kaikkea mitä toivon. Mutta sellainen lemmikkimies olisi mukava niin voisi itse kontrolloida kaikkea ja ehkä joskus tehdä jotain seksuaalistakin, esimerkiksi runkata miestä tai juurikin hieroa kaikki lihakset läpi ilman että minulla on painetta miellyttää miestä tai ilman että minun pitää riisua omat vaatteeni. 

Tässä fantasiassani mies tosin ei ole alistuva ja saa ärsyyntyäkin mutta hän olisi tosiaan omaisuuttani ja siinä olisi sellainen oikean orjan paine olla vikuroimatta liikaa. 

Vierailija
11/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oli 19 v. nainen ja parin orjana, jossa vaimo on BI. Kaikki elämiseeni kuuluvat maksetaan, mukaan lukien käyttöraha n.1000,- € viikossa, joka talletetaan pankkitilille, johon vain minulla on käyttöoikeus. Harrastan seksiä kummankin parin osapuolen kanssa, ja teen kotityöt. Minua kohdellaan hyvin, eikä siinä suhteessa ole valittamista. 

Mun mielestä parhaimmillaan tämmöinen on vain kaunista ja kiehtovaa. Siinä ihminen haluaa omasta tahdostaan alistua ja omistautua palvelemaan toista ihmistä tai ihmisiä. Toiset näkee sen vain hyväksikäyttönä, mutta vaikka se olisikin niin se alistuva haluaa sitä sai maksua tai ei.

Vierailija
12/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on ollut aina. Kun menet naimisiin olet automaattisesti toisen orja!

Vierailija
13/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa! Tykkäsin kovasti. Hommiakin riittäisi sekä sihteeeinäni töissä, arjessa, sekä toki seksin saralla. Ihanaa valtaa, joka myös kiihottaa minua. Kohtelisin häntä hyvin, mutta nöyrä on oltava ja rangaistuksen saa tarvittaessa. Minä määrään, mutta puolisoanikin on kuunneltava. Pidän myös seurasta, joten kipittäisi minun kanssa ja nukkuisi vieressäni kun puolisoni on poissa. Olemme naispari ja nainen olisi orjankin oltava.

N36

Uskon oikeasti että halukkaita alistuvia olisi jos tämänlainen olisi laillista.

Vierailija
15/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin lemmikkimiehen, mutta en sellaista mitä aloituksessa varmaan haetaan. Mieheni pistäisi orjan nippuun jos orjamies koskisi minuun seksuaalisesti :D

Mutta olisi kiva jos olisi oikeasti mies jonka voisi omistaa. Huolehtisin kuin koiristani.. tarkka treeniohjelma ja ruokavalio, mutta myös herkkuja koska tulee hyvä mieli kun antaa koirille tai miehelle jonkun spessuherkun. Paljon liikuntaa, aina olisi lenkkikaveri. Voisin myös tutkia miehen kroppaa rauhassa ja ilman sellaista tunnelatausta ja stressiä mikä omaan mieheen liittyy. Meillä olisi hyvin tilaa laittaa oma huone lemmikkimiehelle, ehkä aittaan (siellä on pieni keittiö), koska mies on aika tarkka reviiristään. Pesisin lemmikkimiehen huolellisesti saunalla, ehkä koiranshampoolla. Ostaisin sille kaulapannan, ei mitään seksipantaa vaan tukevan ja nahkaisen koiranpannan, siihen nimilaatan missä olisi minun päättämäni nimi. 

En oikeastaan edes tarvitsisi mitään työorjaa tai sek

Kiehtova fantasia.. varmaankin haluaisit myös, että orjamiehellä olisi oltava aina siveysvyö käytössä?

Itsehän olen siis mies ja tuli jo tukala tunne tuosta.. olla tuolla tavalla kuin yksi koirista naiselle.

ap

Vierailija
16/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan edes tarvitsisi mitään työorjaa tai sek

Aika mainio kuvaelma, alkoi ihan naurattaa, kun itsekin olen koiraharrastaja :D  En silti ottaisi miestä koiraksi, sen sijaan koirat kuuluvat perheeseen eivätkä häiritse kuten palvelijat aikoinaan.  

Vierailija
17/20 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuori, nätti ja toimelias orjapiika kelpaisi. Saisi laittaa ruokaa, siivota, käydä kaupassa, viedä muksun päiväkotiin, antaa tuloistaan ja rahoistaan vähintään 90% ja nukkua varasängyssä. Seksihommista taitaisi olla lähinnä riesaa ja haittaa, mutta jos piika nyt kovasti niitä kaipaisi vastineeksi orjuudestaan niin voisi korkeintaan ottaa suihin. Jos jotain sisäänsä kaipaisi, niin korkeintaan pyllyyn tai ruikkaus espanjalaisittain rintojen väliin - lastiani en enää paljaalla naiseen päästäisi, ettei tulisi ruokkomaksuja. Sillä sitähän se orja kaipaisi: lehtolasta, jolloin orjana olisinkin sitten minä 18 vuoden elarien ajan.

Vierailija
18/20 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti fantasioinut jollekin menestyneelle, fiksulle ja varakkaalle pariskunnalle orjaksi alistumisesta. En osaa sanoa miksi ajatus kiehtoo niin paljon. Ehkä se on käsitys siitä, että kun itse ei ole noita asioita niin sitä olisi oikealla paikallaan tämänlaisia ihmisiä palvellessa. Samalla pääsisi kurkistamaan tämänlaisten menestyneiden ihmisten elämään ja kokisi ehkä omistettuna orjana olonsa jollakin tavalla turvalliseksi. 

Vierailija
19/20 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokeilu.....

Vierailija
20/20 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hvetin kuuma, panettaa, mutta ei jaksais edes käteen vetää. Nyt jos olis sellainen kotiorja, niin vois tulla ottamaan suihin kun makaan reporankana alasti sängyllä hikoilemassa tuulettimen alla. Ja vois nuolla vaimonkin paineet pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme