Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vit tu arvasin. Huomenna piti olla 21. Niin eiköhän taas ennuste noussut 27:aan.

Vierailija
21.07.2025 |

Nihkeetä paskaa.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ihanaa jos meillä suomessakin olisi ympäri vuoden näin lämmintä, mitä mieltä asiasta?

Kannatan. Päästään silloin helleuleista eroon.

Vierailija
22/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sit kaveri vielä lähettää kuvia laiturilta kuvia viilentävän juoman kanssa kun itse kuolen täällä kivikylässä. Pah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän viikon perjantaina piti aikaisemman ennusteen mukaan olla jo viileämpää, mutta nyt sitten onkin luvattu 27 astetta. MINÄ EN KESTÄ ENÄÄ NÄITÄ HELTEITÄ!

Uliuliuliuli.. NELJÄN kuukauden päästä : MINÄ EN KESTÄ Näitä pakkasia... uliuliuliuli. 

Mitä jos muuttaisit jonnekin withhuuun Suomesta. Pysyvästi.

Minkä takia samat ihmiset valittaisivat samoista sääolosuhteista? Mun suku on pohjoisesta ja siedän pakkasen aivan hyvin. Helteitä inhoan. 

Vierailija
24/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla näin vaikeeta jos muutama päivä lämmintä vuoteen? 50 viikkoo on alle 15 astetta ja 45 viikkoo alle 10 astetta. Nyt kannattaa katsoo peiliin ja miettiä että mikä on pielessä

Ei helleulille kelpaa mikään. Vika on pieni hänellä ja se on korvien välissä.

Vierailija
25/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me osata tätä säätä nyt oikein Penan kanssa ennustaa mutta kyllä me silti ennustetaan että maapallon lämpötila on 1,5 astetta korkeampi 50 vuoden päästä.

Vierailija
26/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän viikon perjantaina piti aikaisemman ennusteen mukaan olla jo viileämpää, mutta nyt sitten onkin luvattu 27 astetta. MINÄ EN KESTÄ ENÄÄ NÄITÄ HELTEITÄ!

Uliuliuliuli.. NELJÄN kuukauden päästä : MINÄ EN KESTÄ Näitä pakkasia... uliuliuliuli. 

Mitä jos muuttaisit jonnekin withhuuun Suomesta. Pysyvästi.

Minkä takia samat ihmiset valittaisivat samoista sääolosuhteista? Mun suku on pohjoisesta ja siedän pakkasen aivan hyvin. Helteitä inhoan. 

No sähän täällä aina ja joka säästä ,olet ulisemassa.

Vierailija
27/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Löylyä lisää

Vierailija
28/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole sadettakaan luvassa Helsinkiin. Ensin luonto homehtuu pystyyn, sitten järjetön saunottaminen kuukausikaupalla.

Täällä oli ukkostakin, mutta ikinä koskaan ei sada!

Mieluummin helteet ilman sateita. Täällä satoi juuri, mutta lämpötila ei laske. Nyt vasta homeista onkin. 

Vierailija
29/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me osata tätä säätä nyt oikein Penan kanssa ennustaa mutta kyllä me silti ennustetaan että maapallon lämpötila on 1,5 astetta korkeampi 50 vuoden päästä.

Onneks oon jo kuollu sitte.

Vierailija
30/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haaveilen muutosta jonnekin lämpimään. Syksy-talvi on perseestä.

Vierailija
31/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa tuollainen siirrettävä ilmastointilaite. Putki vaan ikkunasta ulos ja nauti. Mä tässä makaan laitteen vieressä. Vähän se ääntä pitää, mutta siihenkin tottuu, saan jopa nukuttua vaikka se tossa mölisee.

Vierailija
32/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole sadettakaan luvassa Helsinkiin. Ensin luonto homehtuu pystyyn, sitten järjetön saunottaminen kuukausikaupalla.

Täällä oli ukkostakin, mutta ikinä koskaan ei sada!

Mieluummin helteet ilman sateita. Täällä satoi juuri, mutta lämpötila ei laske. Nyt vasta homeista onkin. 

Tuo on kyllä totta, että se sade tekee vielä tukalemman siitä ilmasta

Vierailija
33/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa. Toivottavasti jatkuu vielä pitkään. 

Vierailija
34/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haaveilen muutosta jonnekin lämpimään. Syksy-talvi on perseestä.

No muutahan. Syyskuu on koko vuoden paras kuukausi.

Vierailija
35/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla näin vaikeeta jos muutama päivä lämmintä vuoteen? 50 viikkoo on alle 15 astetta ja 45 viikkoo alle 10 astetta. Nyt kannattaa katsoo peiliin ja miettiä että mikä on pielessä

No aika tyhmä pitää ihmisen olla, jos ei tajua, että kaikki ei pidä helteistä. Ei tarvitsisi olla yhtäkään hellepäivää. 20 astetta lämmintä on ihan riittävästi. En pidä myöskään paukkupakkasista. En ymmärrä miksi ei saisi sanoa omaa mielipidettään vaan kaikkien pitäisi nauttia helteistä.

Vierailija
36/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen nyt tosi vihainen.

Vierailija
37/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen nyt tosi vihainen.

Ai mistä?

Vierailija
38/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä sääennusteita, joissa luvataan lähipäiville sadetta ja viileämpää, mutta sitten ykskaks vaihdetaan ne helteeksi, kuten sitten toteutuukin.  Tällaista tapahtuu itse asiassa varsin usein. Mistä nuo sadepilvet oikein ilmestyvät ennusteisiin kadotakseen sitten kuin pieru Saharaan?

Vierailija
39/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ukkossadekuuro äsken ja nyt tuntuu kuin olisi kuuman hyytelön sisällä. Lämmön kestäisi, mutta kosteus on helvettiä.

Vierailija
40/75 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika tyhmä pitää ihmisen olla, jos ei tajua, että kaikki ei pidä helteistä. Ei tarvitsisi olla yhtäkään hellepäivää. 20 astetta lämmintä on ihan riittävästi. En pidä myöskään paukkupakkasista. En ymmärrä miksi ei saisi sanoa omaa mielipidettään vaan kaikkien pitäisi nauttia helteistä.

Lisäksi nämä pitkittyneet hellejaksot ovat osa ilmastonmuutosta, jota joskus piti torjuakin.