Kuusijärvellä sukeltajat vauhdissa
Pari lasta on taas hukassa. Etistty jo puolitoista tuntia mutta saalista ei ole saatu. Toivotaan että löytyvät hengissä.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on nykyään kun ei osata uida edes käsipohjaa.
Lapsena meillä oli aina kellukkeet tai pelastusliivit siihen asti, että opittiin - ihan itse kenenkään opettamatta - uimaan ja ei sitten valvottu meidän uinteja, kun opittiin uimaan. Pysyttiin pinnalla ja välillä uitiin saareen ja takaisin. Hypittiin veneestä ja joku muksu souti. Kierrettiin eri rantoja. Ei tarvinnut kenenkään vahtia, kun oli opetettu, että sinne veteen voi hukkua. Me osattiin sukeltaa tosi hyvin, koska tottakai piti opetella sukeltamaan ettei huku. Missä ihmeessä on nykylasten uimataidot?
Vierailija kirjoitti:
Just tänään Munkassa rannalla kaksi alle kouluikäistä lasta oli syvässä vedessä sellaisten leluuimarenkaiden kanssa. Äiti oli pienemmän lapsen kanssa polvisyvyydessä lähempänä rantaa. Siinä vieressä polskutellessani mietin, että jos jompi kumpi lapsista liukuisi ulos renkaasta, olisi se minä joka lasta auttaa, ei äiti ehtisi tulla pienen lapsen kanssa auttamaan.
ärsyttää nää jotka tekee uimisesta meille muillekin stressaavaa.
Uimakouluun uimahalliin. Ennenkin jouduttiin. Ainakin meidän piti se käydä, vaikka osattiin uida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tänään Munkassa rannalla kaksi alle kouluikäistä lasta oli syvässä vedessä sellaisten leluuimarenkaiden kanssa. Äiti oli pienemmän lapsen kanssa polvisyvyydessä lähempänä rantaa. Siinä vieressä polskutellessani mietin, että jos jompi kumpi lapsista liukuisi ulos renkaasta, olisi se minä joka lasta auttaa, ei äiti ehtisi tulla pienen lapsen kanssa auttamaan.
Uimakouluun uimahalliin. Ennenkin jouduttiin. Ainakin meidän piti se käydä, vaikka osattiin uida.
Ei uimakoulu hukkumista estä, toki pienentää riskejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uimakoulu hukkumista estä, toki pienentää riskejä
No hyvänen aika. Siellä uimakoulussa hankitaan uimataitoa ja kun oppii kellumaan, sekin riittää pitkälle.
Pelastuslaitos tiedotti noin kello 21.10 aikaan, että kadonneeksi ilmoitettu mies löytyi omasta kodistaan
Vaatteet päällä ei uida missään. Jos haluaa voi jäädä kotiin kun muut ui.
Asun Kuusijärven lähellä ja voin kertoa, että nämä muualta tulleet eivät välitä mistään säännöistä. He jättävät lapset uimaan ilman kellukkeita, lähtevät itse muualle. Mölyävät, roskaavat ja ovat kuin Euroopan omistajia . Ukot uimahousuissa, vaimot päästä jalkoihin peitettyinä.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi Somaliassa ja Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Asun Kuusijärven lähellä ja voin kertoa, että nämä muualta tulleet eivät välitä mistään säännöistä. He jättävät lapset uimaan ilman kellukkeita, lähtevät itse muualle. Mölyävät, roskaavat ja ovat kuin Euroopan omistajia . Ukot uimahousuissa, vaimot päästä jalkoihin peitettyinä.
En asu lähellä, mutta käyn usein. En ole tuollaista huomannut. Esiteinejä siellä on paljon. Ja kalja porukoita.
Vierailija kirjoitti:
Oma vika, äänestäminen ihan turhaa koska tätä tilattiin.
Tämänkin ketjun alku on pelkkää vaikuttamisyritystä. Totuus on sitten ihan muu. Mutta eräille totuus on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä arabimaissa uidaan. googlette vaikka rantakuvia,, niin näet viimeiset uimavaatteet naisilla. Kiireestä kantapäähän huputettuna. Toki kangas on veteen paremmin sopiva kuin ne neuleet mitä arjessa kadulla käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Pelastuslaitos tiedotti noin kello 21.10 aikaan, että kadonneeksi ilmoitettu mies löytyi omasta kodistaan
Rannalta voi joku livahtaa myös kotiinsa.