Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeästi on kohdeltu Ilkka Jääskeläistä joka on sentään voittaja

Vierailija
31.03.2007 |

Minä en häntä äänestänyt suosikkini kaksikosta oli ehdottomasti Katri.

Viime kaudella parhaat tippui jo ennen finaalia kuten se pyöreä Pauliina.

Tämä vuonna sentään paras laulaja Ari on finaalissa pidin tosi paljon Miasta ja harmikseni tippui jo alkuvaiheessa fiaaleja.

Hyvät tavat täytyisi muistaa ja kohdella Idols- voittajia tasa-arvoisesti.

Ymmärrän Ilkan katkeruuden täysin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka on tehnyt typerästi raahatessaan veljensä kanssaan lavoille. Uskolla ei pitkälle ratsasteta muualla kuin omissa piireissä. Se omituinen heiluminen ja hilluminen lavalla.. Kyllä Ilkka saa myös katsoa peiliin, miksi ei menestystä tule. Hän on näkymätön, kuka hänet oikein äänesti voittajaksi?

Vierailija
2/10 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa koko Idols-formaatin tuntumaan entistä rumemmalta ja typerämmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, miksi ei saanut kutsua, kun kerta häviäjätkin ovat saaneet. Takana on varmaan jotain kiistoja tai muuta draamaa. Ei me voida tietää IS:n jutun perusteella mitä oikeasti on tapahtunut.

Vierailija
4/10 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kun tänvuotisen Idolsin voittaja ottais völjyynsä jonkun jo tippuneen, esim. Mian..

Vierailija
5/10 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäänsä jo Lordin aikaan. Niillä on johdossa uskovaisia, siitä syystä Ilkallakin on hyvät välit juuri Iltasanomiin.

Veikkaan että nämä tuotannon kaverit kuten Jone on tällä hetekellä täysin kypsiä näihin piireihin.

Vierailija
6/10 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta melko röyhkeä on ollut itse Jääskeläinenkin.

Hän ei liiemmin ole toiminut formaatin odotetulla tavalla. Menestystä ei ole tullut, keikoilla ei ole liiemmin näkynyt paitsi ehkä jossain uskisten festareilla. Raahasi touhuun veljensä, mitään varsinaista musaa ei olla kuultu aikoihin ja edes radioista ei ole kuulunut kyseisen hemmon musiikkia ensihitin jälkeen...

Idols väkeä varmasti sapettaa kuinka Ilkka silloin viime kerralla huumorillaan ja persoonallisilla esityksillään veti kansan puolelleen ja samalla tavallaan tietämättään huijasi heitä. Kukaan ei tiennyt minkä linjan Ilkka ottaisi kisan jälkeen, ja se linja ei todellakaan ole sama millä katsojat hänet voittoon äänestivät!

Lapsellista ehkä kuitenkin, mutta luulenpa kuitenkin että osittain tässä ratkaisussa on aihetta...

Vierailija
7/10 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka itse ei ole tehnyt mitään sen eteen että ansaitsisi paikkansa idols lavoilla. Hän antaa ulospäin kuvan että hänelle musabisnes on vitsi ja koko idols touhu oli vitsiä... kertoo sekin paljon hänestä.

Pitäisi tehdä töitä hiukan enemmän että saisi kunnioitusta ja ansaitsemansa paikkan...

Vierailija
8/10 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idols-Ilkka: Minua syrjitään!

Viime vuoden Idols-voittaja Ilkka Jääskeläinen ihmettelee, miksi häntä ei kutsuttu mukaan eilen illalla nauhoitettuun, ensimmäistä kertaa järjestettävään Idols Awards -tapahtumaan.

Viime vuoden Idols-voittaja Ilkka Jääskeläinen on hyvin ihmeissään siitä, ettei häntä kutsuttu mukaan eilen illalla nauhoitettuun, ensimmäistä kertaa järjestettävään Idols Awards -tapahtumaan. Paikalla olivat lähes kaikki muut aiemmat Idols-finalistit. Ensi torstaina MTV3-kanavalla esitettävässä tapahtumassa esiintyivät Hanna Pakarinen, Jani Wickholm, Katri Ylander ja Agnes Pihlava.

- Minulle ei puhuttu koko tapahtumasta mitään. Vasta tiistaina sain tiedon tapahtumasta ryhmäsähköpostilla, ja silloinkaan minua ei kutsuttu paikalle, Ilkka kummastelee.

Ilkka tuntee itsensä loukatuksi. Hän kummeksuu tapaa, jolla viime vuoden Idols-voittajaa kohdellaan.

- Lopulta minut sitten pyydettiin sinne tapahtumaan yleisön joukkoon istumaan, jotta ohjaaja voisi ehkä mahdollisesti poimia minut sieltä kuviin.

Ilkka ei halunnut moiseen alistua, eikä osallistunut koko tapahtumaan.

Sen sijaan häntä olisi kovasti kiinnostanut osallistua ensi perjantain Idols-finaaliin - niin kuin hallitsevilla voittajilla on yleensä tapana. Mutta Ilkka ei ole saanut kutsua myöskään finaaliin.

- Totta kai he olisivat minua jo pyytäneet, jos haluaisivat minut paikalle. Minullahan voisi olla mitä tahansa ohjelmaa ensi perjantaina.

Vierailija
9/10 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta levyjä eivät sentään kehtaa ostaa viittäkymmentä kappaletta per lärvi..

Vierailija
10/10 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole mikään Ilkkafani, ja minusta Ilu oli väärä voittaja, mutta kyllä musta silti on väärin, ettei edellisvuoden voittajaa kutsuta finaaliin. Siinä joutuu huonoon valoon koko Idols-tuotanto eikä pelkkä Ilkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä