Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Psykoterapeutti kommentoi Coldplay pettämiskohua

Vierailija
20.07.2025 |

Hyvä että YLElin uutisoi aiheesta.

https://yle.fi/a/74-20173387

Pettäjä jää kiinni tuon terapeutin mukaan käytännössä 100 prosentin varmuudella 

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on tutti lapsen tasolle jääneille aikuisille.

Vierailija
82/88 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni häiritsee ihan helvetisti,  että tuo Coldplayn laulaja muistuttas yhtä lapseni kaveria, joka kyllä paljon nuorempi.

No itse jotenkin tunnistan aina joistain ihmisistä piirteet, mitkä muistuttavat jotain kuuluisaa henkilöä ja noitä on paljon. Jos laitettaisiin kuvat vierekkäin niin muutkin olisivat todennäköisesti samaa mieltä. 

Olihan Hesarin kuukausiliitteessäkin  muistaakseni se: Je ovat kun  kaksi marjaa kuva missä kyllä  joskus yritettiin olla liian humoristisia. Esim. sarjakuvahahmot ja ihminen  vierekkäin tai eläin ja ihminen. 

Kai muillakin on tapauksia, missä tosielämässä olette tavanneet julkkisten lookalike. Ne mitä itse olen tavannut ovat siis lookalike ulkomaisten julkkisten kanssa. Joskus enemmän, jotkut vähemmän lookalike. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettivät puolisoitaan. Mutta onko tämä mitä he ovat saaneet globaalisti niskaansa nyt sitten oikea rangaistus. Tuohan voi päätyä vaikka itsem-ur-haan.

Mitä sitten? Itsemurhia on tehty pettäiskuvioissa ennenkin ja enemmän olen huolissani petettyjen jaksamisesta.

On kyllä aika rankka tapa saada uskottomuus selville. Ja rankat on seuraamuksetkin. Mutta Amerikoissa kun ollaan, eiköhän tuostakin asianajajat kääri rahaa.

Vierailija
84/88 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettivät puolisoitaan. Mutta onko tämä mitä he ovat saaneet globaalisti niskaansa nyt sitten oikea rangaistus. Tuohan voi päätyä vaikka itsem-ur-haan.

Mitä sitten? Itsemurhia on tehty pettäiskuvioissa ennenkin ja enemmän olen huolissani petettyjen jaksamisesta.

On kyllä aika rankka tapa saada uskottomuus selville. Ja rankat on seuraamuksetkin. Mutta Amerikoissa kun ollaan, eiköhän tuostakin asianajajat kääri rahaa.

Ja media tekee juttuja joista sitten kommenttikentillä keskustellaan.

Pettäjä nostetaan tikunnokkaan oikein kunnolla. Mutta sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
85/88 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
86/88 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma jo antoi potkut johtajalle, koska hänen työsopimuksessaan tms oli lausunto siitä, että hänen pitää ottaa huomioon yrityksen etu ja kunnia kaikessa toiminnassaan. Myös työajan ulkopuolella ja vapaa-aikana. Tuo konsertti oli firman maksama, luuktavastikin koskasiellä oli muitakin firman työntekijöitä mukana kuin vain nämä kaksi. HR- ihmisellä on varmaan samantapainen sopimus. 

Typerät panikoivat pettäjät. Jos olisivat vain olleet niin kuin ei mitään olisi tapahtunut, kohua ei olisi luultavasti syntynyt. Ja olisivat voineet myös selittää halailun sillä että joutuivat pussauskameraan jossa on tarkoitus pussailla. 

Vierailija
87/88 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat saivat potkut koska eivät edusta yrityksen arvoja, suuryrityksethän kusettavat ihmisiä koko ajan ja tuo toimitusjohtaja-Andy palkattiin työhönsä koska on hyvä viilaamaan ihmisiä linssiin. 

Vierailija
88/88 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme