Minä, pienipalkkainen tyhjätasku, olen rakastunut varakkaaseen mieheen.
ja tämä häiritsee! Todella. Miten voi mahdollisesta yhteiselämästä tulla mitään?
Kommentit (12)
Onko mies rakastunut sinuun vai oletko etäältä ihastunut?
Jos siis rakastatte toisianne, älkää antako ulkoisten asioiden häiritä! Onnea!
Kaipa tuo tässä tilanteessa vaivaa, mulla on useampi lapsikin, en haluis et hän edes kuvittelee jostuvansa meitä elättämään tms.'
ap
Sullahan urkenee ihan uudet mahdollisuudet elämälle, beibe.
En kyllä ole näistä tunteistani hälle sanonut. Kunnon ihana mies olisi, rakkaus tärkeintä hälle.
ap
aikamoinen syy olisi lopettaa suhde. kai tiedät ettei niitä hyviä miehiä joka oksalla kasva?
Oikeesti! Ketään ei aidosti voi häiritä se, jos on saamassa helpomman elämän aivan rehellisin keinoin ja aidoin tuntein. Ap ei vaan kehtaa hehkuttaa että sainpa rikkaan poikaystävän, jippii! Sitten muka valittaa kun on niin inhottavaa että mies on töissä ja saa palkkaa. Pikkusen rehellisyyttä hei!
Vierailija:
En kyllä ole näistä tunteistani hälle sanonut. Kunnon ihana mies olisi, rakkaus tärkeintä hälle.ap
ja voisit kanssa kysyä, että miten te voisitte jakaa perheen rahajutut.
Jos sä meinaat uusperhekuviota viritellä, niin toi kaikki ydinperheeseen joskus kuuluva häveliäisyys saa luvan jäädä. Nimittäin uusperheessä on paras vaan perata ihan kaikki auki, miljoona kertaa tarkemmin kuin missään ydinperheessä.
Rakkaus on sitä paitsi vielä suurempi rikkaus kuin raha :)
Köyhän ei todellakaan kannata rakastua toiseen tyhjätaskuun ;)
mutta ei tämä mikään ongelma ole meille ollut.
perustatko itsetuntosi ja ihmisten arvostamisesi ulkoisille seikoille?
miksi häiritsee? sehän on ilon aihe jos rahaa on!
samassa tilanteessa olin eikä ole yhtään häirinnyt. kumpikaan ei ole tehnyt nurmeroa rahasta. naimissa ja ne on siis yhteiset. noh, nyt mullakin jo hyvä palkka.