Näin kävellessäni ihmisen joka sanoi minulla päivää
Miksi juuri minua tervehdittiin? Miksi juuri siihen aikaan? Mistä tämä ihminen tiesi olla juuri siinä kohdassa oikeaan aikaan? Onko tällä kaikella joku syvempi merkitys?
Kommentit (15)
Sanoi sinulla päivää? Joku vatsastapuhujako?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ihminen sanoi tämän ääneen omalla suullaan.
Vierailija kirjoitti:
😁😁😁😁
Ja minulle sanoi tänään kävelylenkillä ventovieras mies huomenta! Mitä tämä tarkoittaa😱
Onko täällä kaikki aloittajat humalassa??
Hyvää sanoi mustapartainen mies päivää.
Nyt narraat kyllä. Et voi olla tosissasi. Ei ihmiset sano tuntemattomille päivää.
Varmaan sanoo kaikille muillekin, kohtelias ihminen.
Ulkomailla sanoo, ei täällä. Oli hullu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ihminen sanoi tämän ääneen omalla suullaan.
Kuulin äänen kuitenkin omien korvieni kautta josta se kulkeutui tietoisuuteeni ja muodosti huulillani sanan päivää. Päivää kiersi kahden henkilön kautta päästäkseen vapauteen. Oliko noin tarkoitettu? Juuri minulle ja toiselle ihmiselle?
Sehän oli hienoa. Minäkin tässä joku aika sitten juttelin lenkillä ollessani pitkät pätkät herttaisesti hymyilleen mummon kanssa eräästä uudesta liiketilasta, joka oli ilmaantunut siihen lenkkitien varteen. Mummolla oli paljon tietoa ko liikkeestä. Tuli siinä sitten paljon muutakin rupateltua. Oli varmaan ihan tärkeä juttutuokio erityisesti hänelle, kun kertoi olevansa puolisonsa omaishoitaja ja itsekin melko sairas eikä pääse kotoaan kovinkaan pitkälle. Jäi hyvä mieli tuosta keskustelusta.
Vastaatteko yleensä takaisin, jos tuntematon ihminen tervehtii vastaan tullessa? Vai riippuuko se siitä onko se joku juntin oloinen vai esim. viehättävä nainen tai komea mies?
Helle