Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka mun kanssa nyt kirjottelee...viimeinen mese-kaveri meni nukkumaan ja viiniäkin olis jäljellä---pöh

Vierailija
31.03.2007 |

oikeinkirjoitus ei enää kyllä ole 100- ei ees 90-prosenttista...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs sitä viiniäs dokailet?

Vierailija
2/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Suomessa kirjoittelen ja " viiniä dokaan" . Ei oo pullo tyhjä vieläkään. Moi vaan Violan ja Oskarin isällekin; mulla on myös tyttö ja poika. Mistäs jutellaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valveilla työn vuoksi.

Vierailija
4/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan violaa kotona vaimo töissä Oskari koulussa.

Vierailija
5/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, Ap siis kirjoitteli mesessä omien vanhojen ystävien kanssa äsken mut ne väsähti jo ja tulin sitten tänne juttuseuraa etsimään.. Aluksi vaikutti kovin hiljaiselta mutta onhan täällä porukkaa vielä hereillä =)

Vierailija
6/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se aika etelässä on...tai niin mä olen ikäni täällä asuneena luullut...:o

Ap

Vierailija
7/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskarin ja Violan iskä on esittäytynyt...entäs muut?

Ap on 3-kymppinen sairaanhoitaja kotiäiti joka harvoin ottaa mut nyt kun on viiniä veressä niin heittäytyy varsin hilpeäksi eikä nukkumaanmeno näköjään kiinnosta =)

Vierailija
8/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja olisin punaviinilasillisella kuin töissä. Tai kaikkein mieluiten olisin nukkumassa. Väsyttää ihan kamalan paljon, en päivällä saanut nukutuksi, joten nyt on täysi työ pysyä hereillä... Tehokasta työaikaa 6 tuntia jäljellä... zzzz

Vierailija
9/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällästä tää nyt sitten on... ei kulje ajatus, ei.

Vierailija
10/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

potilaiden ikä vaihtelee 16-100 välillä ja kaikki olis tarkotus saada täältä koteihinsa...

Kovempiakin kohtalaloita vois olla ;)

Vierailija
11/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen enemmän työskennellyt psyk. puolella mutta myös keskussairaalassa käväissyt...

Olen ollut yli 3 vuotta lasten kanssa kotona ja tänä talvena alkanut tekemään keikkaa. Hui kun tässä pää ihan selviää kun alkaa asiaa puhua...

en tiedä pitäisikö hakea vielä loput viinit vai mennä jo petiin. Kovin on hiljaista täälläkin, mutta kiva kun joku vastaili =)

Vierailija
12/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä perushoitaja töissä:) Viini kyllä maistuis mullekin paremmin kuin nämä työt ;)

Vierailija
13/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi Roosa tai Rosa (hitto en muista sukunimeä, sen verran viini tuntuu) jonka kohtalo on kirvoittanut laulun lisäksi mm. näytelmän.

Vierailija
14/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät potilaat meinaa millään saada unta, lääkittykin on... Yks käytäväpaikkalainen huutelee tossa, enempää en viitsi lääkitä joten huudelkoot. Huomenna voi sitten nukkua päivällä ja kerätä ensiyötä varten voimia...

Montakos yötä ph:lla jäljellä? Mä valvon ma-aamuun asti.

sh

Vierailija
15/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen kerrottiin antavan parturiasiakkailleen myös muunlaista palvelua, josta legenda on lähtöisin...

Vierailija
16/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä koti-isä tekee Vauva-palstalla keskellä yötä? Tai no ei kai siinä sen kummempaa kuin kotiäitikään...täällä vaan harvoi " tapaa" miehiä...

Vierailija
17/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto kun tää keskustelu on täällä niin hankalaa... ap

Vierailija
18/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus harvoin kumpi,

mutta ei ikinä toinen.

Vierailija
19/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä s-hole menee nyt tonkimaan sairaalan tarjoamia antimia, iski nälkä... Linjoilla kuuteen asti, mutta varmaan alkaa viini nukuttamaan ennen sitä. Siis sua. Mua nukuttaa ilmankin.

Vierailija
20/22 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai voi viiniäkään syyttää. Jompi, kumpi, kampi, toinen, ensimmäinen...diibeli daabeli--- :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi