Annan poikaystävä on 22-vuotias...aika iso ikäero...
Anna on kuitenkin vaan 17. Uusimmassa Apu-lehdessä juttua.
Kommentit (28)
Parhaiten tuli juttuun kolmekymppisten miesten kanssa.
30v miehen kanssa. Tämä lienee epäonnistuneesta isäsuhteesta. Isän pitäisi lapsena nostaa ja kehua tyttö jalustalle niin tyttö ei ottaisi ihan heti ensimmäistä vastaantulevaa puolisoksi. Tällä tavallla tyttö ymmärtää arvostaa itseään paremmin. SElitin varmasti asian huonosti mutta kyselkääpä psykologeilta asiaa. Vaasassa on yksi psykologi joka on kirjoittanut asiasta (hänellä on useita lapsia)
Vierailija:
30v miehen kanssa. Tämä lienee epäonnistuneesta isäsuhteesta. Isän pitäisi lapsena nostaa ja kehua tyttö jalustalle niin tyttö ei ottaisi ihan heti ensimmäistä vastaantulevaa puolisoksi. Tällä tavallla tyttö ymmärtää arvostaa itseään paremmin. SElitin varmasti asian huonosti mutta kyselkääpä psykologeilta asiaa. Vaasassa on yksi psykologi joka on kirjoittanut asiasta (hänellä on useita lapsia)
Hohhoijaa. Täällä av:lla on IHANAN paljon niitä esimerkkejä tasavertaisista parisuhteista, joissa ollaan samanikäisiä ja mies on baareissa harva se ilta, erityisesti viikonloppuisin, ei hoida lapsia, ei kotia eikä muista edes vaimoaan. Kyllä niistä tosiaan huomaan sen, että tyttö on osannut arvostaa itseään paremmin eikä ole ottanut vanhaa miestä :D :D! Olet oikein välkky sinä! Ostapa pari perusteosta lisää...
Mistä muuten ikinä sait päähäsi, että vanhempi mies olisi ensimmäinen vastaantullut????
Lue kirja " anna mun olla lapsi"
Vierailija:
Vierailija:
30v miehen kanssa. Tämä lienee epäonnistuneesta isäsuhteesta. Isän pitäisi lapsena nostaa ja kehua tyttö jalustalle niin tyttö ei ottaisi ihan heti ensimmäistä vastaantulevaa puolisoksi. Tällä tavallla tyttö ymmärtää arvostaa itseään paremmin. SElitin varmasti asian huonosti mutta kyselkääpä psykologeilta asiaa. Vaasassa on yksi psykologi joka on kirjoittanut asiasta (hänellä on useita lapsia)Hohhoijaa. Täällä av:lla on IHANAN paljon niitä esimerkkejä tasavertaisista parisuhteista, joissa ollaan samanikäisiä ja mies on baareissa harva se ilta, erityisesti viikonloppuisin, ei hoida lapsia, ei kotia eikä muista edes vaimoaan. Kyllä niistä tosiaan huomaan sen, että tyttö on osannut arvostaa itseään paremmin eikä ole ottanut vanhaa miestä :D :D! Olet oikein välkky sinä! Ostapa pari perusteosta lisää...
Mistä muuten ikinä sait päähäsi, että vanhempi mies olisi ensimmäinen vastaantullut????
Eli tyttö on niin kehittynyt henkisesti, ettei ole mitään yhteistä omanikäistensä poikien kanssa, pojat kehittyvät tyttöjä hitaammin.
Itselläni äo on 135 ja 17-vuotiaana en voinut kuvitellakaan seurustelevani kenenkään keskenkasvuisen poikasen kanssa.
Mä oon erimieltä. En oikeen ymmärrä näitä kaksi-kolmekymppisiä miehiä jotka seurustelevat lasten kanssa. Mitä ne siitä saa?
Tosin itse oli sen verran lapsellinen 16-vuotiaana, että tuntui kaikki yli 20-vuotiaat tuntuivat olevan todella vanhoja.
9