Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksän kanssa fwb suhde?

Vierailija
20.07.2025 |

Exäni mies on minusta mustasukkainen. Tiedän että exäni tuntee seksuaalista vetoa minuun, ja minäkin häneen. Emme koskaan tule olemaan yhdessä, mutta haluamme nussia toisiamme välillä. Emme tätä tee, koska emme halua pettää kumppaneitamme, mutta aina kun lapsenhaku on, ja siinä yhteydessä vierailua ja kahvittelua, kiusaus on välillä sietämätön.

Exäni kertoi että miehellään on pieni, ja tiedän hänen pitävän minun peniksestäni, joka on kookas. Minun naisystäväni on ihana ja upea ja hyvä seksikumppani, mutta hän ei ole seksuaalisesti yhtä vetovoimainen. Hänellä ei ole yhtä iso ja pyöreä pylly. 

Onko muita samassa tilanteessa? Nussitteko välillä ja pidätte salaisuutena, vai onko kenties jokin avoin järjestely? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi exä?? Voiko ankeampaa olla kun menneessä roikkuminen.

Vierailija
2/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi exä?? Voiko ankeampaa olla kun menneessä roikkuminen.

Voi olla. Nimittäin sen kanssa paneminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä saanut yhtä nautinnollista seksiä mitä eksän kanssa oli, vaikka olen huolella sinkkuillut. En silti ikinä lähtisi tuollaiseen järjestelyyn.

Vierailija
4/7 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kaksi vuotta eromme jälkeen sain exältä säälisuihinottoja. Yhteensä varmaan sata kertaa. Enemmän kuin sen kymmenen vuoden aikana mitä olimme yhdessä. Muuta seksiä meillä ei eron jälkeen ollut.

Vierailija
5/7 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nieli vasta sit

Vierailija
6/7 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin yli 15v suhteen jälkeen. Mulle olisi kelvannut eron jälkeen blowjobit ja muut, mutta ex-vaimo ei alkanut tähän. Nuorempana (18-22 iässä) hän oli tehnyt vastaavaa lyhytaikaisten poikaystäviensä kanssa, myös pienimunaisten kanssa. Tiedän koska kertoi mulle aikanaan.  Että siinä mielessä harmitti, että mulle ei tarjonnut samanlaista pehmeää laskua sinkkuelämään. Ei vaikka mulla on 19cm mela. Oli aika hankala nainen koko suhteen ajan, mutta tosi kapea uuma ja tavallista leveämpi lantio. Tosi harvoin näkee p0rn0ssa yhtä herkullista peffaa. Muistelen haikeudella. Mutta parempi näin.

Vierailija
7/7 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme viime kesänä ja  vein hänen unohtuneita tavaroitaan viikon päästä.  Hän kysyi haluanko kahvia ja istuessamme pöydässä kysyin reilusti mitä hän tykkäisi jos pyytäisin päästä sänkyyn. Hän joi kahvinsa ja veti t paidan yltään sanoen mennään vaan. Alla ei ollut rintsikoita. Nuolin ensin hänelle orkun sillä olin niin herkillä ja sitten hän sai viikon lastit sisäänsä. Viikon päästä hän pyysi kylään ja oli koko yön. Tätä jatkui jonkin aikaa, kunnes tapasimme uudet kumppanit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi