Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen nainen! Missä kunnossa on sun dekolteen iho?

Vierailija
20.07.2025 |

Olen varmaan harvinaisuus, kun mulla on tasaisen värinen ja sileä rintamus. Enemmän näkee sellaista auringossa kymmeniä kertoja kärähtänyttä norsunnahkaa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen asenne lähtökohtaisesti rumentaa ja vanhentaa ihmistä paljon enemmän kuin mikään ryppy tai roikkuva iho. 

Tämä! Mulla on kyllä decoltee oikein hyvässä kunnossa, käytän aurinkorasvaa, suojaan vaatteilla ja hoidan dekolteeta samalla kun hoidan kasvojen ihoa. Mutta sen lisäksi pää on siinä kunnossa ettei tulisi mieleenkään kommentoida norsunnahaksi kenenkään ihoa. 

Vierailija
22/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee kyllä kuka hoitaa tätä aluettaan, useimmilla se on epätasainen, paksuuntunut ja aurinkoläiskien peittämä. Aurinkorasvaa unohdettu käyttää. Itselläni on kyllä hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jo 50 vuotiaassa näkyy auringon oton vaikutukset..katsokaa vaikka sitä Sirpa selännettä joka on maannut siellä Kalifornian auringossa 30 vuotta

Vierailija
24/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65v ja decolte on sileä. Ryppyjä toki tulee jos puristan rinnat yhteen mutta niin tulee nuorillakin

Vierailija
25/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jo 50 vuotiaassa näkyy auringon oton vaikutukset..katsokaa vaikka sitä Sirpa selännettä joka on maannut siellä Kalifornian auringossa 30 vuotta

4 lapsen äiti tuskin on maannut auringossa 

Vierailija
26/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut auringossa jo maalla lapsena sekä myös aikuisena tähän päivään saakka. Tosin nykyään en niin paljon kun ikä aiheuttaa, että välillä pitää mennä varjoon. Mutta dekoltee on niin hyvässä mallissa, että pystyn pitämään avonaista puseroa. Yritän muistaa rasvata sitä, aina ei muista. Eläkkeellä olen, etten ihan nuori. Kaipa se on geeneissä kuinka iho muuttuu. 

Auringosta on apua myös kuiviin rystysiin ja kädenpäällisiin. Talvella ne ovat hyvin kuivat ja punoittavat, rasvauksesta huolimatta. Nyt juuri eilen huomasin kuinka sileät ne ovat. Ihan itsestään on parantunut kun on ollut aurinkoisia ilmoja. Minulle aurinko tekee hyvää koko iholle. 

Tutkimusten mukaan kohtalainen altistuminen UVB-säteilylle voi lisätä ihon keramidien tuotantoa. Keramidit ovat ihon omia lipidejä, jotka muodostavat sen suojaavan pintakerroksen eli lipidimanttelin, ja ehkäisevät kosteuden haihtumista, suojaavat ärsykkeiltä ja bakteereilta sekä säilyttävät ihon joustavuuden ja pehmeyden.

Vierailija
27/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä "hoitanut" tuota aluetta mutta sileä on kuin vauvanperse. Geenit, lähes totaalinen auringon välttely (inhoan olla auringonpaisteessa) koko iän. Voisin vaihtaa tuon jonkun muun norsunnahkaan, jos jollekulle alueen ulkonäkö on stressiä aiheuttava ongelma. Ei siis kiinnosta dekolteen alueen ulkonäkö pätkääkään, vaikka naaman valahtaminen ärsyttääkin. N49

Vierailija
28/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa laittaa kaikki hoitoaineet mitä laitatte kasvoille myös sinne kaulaan ja dekolteelle. Kämmenselkiin kannattaa laittaa kanssa. 

Vierailija
29/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin ennenkin. Ruttuinen, jos on nestehukka. 

Vierailija
30/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset jo nuorena ottaa rintakehään jonkun ison tatuoinnin. Peuranpää, pääkallo tai kukkapuska.

Vierailija
31/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla suomalaisella niiiiin pahassa kunnossa on, kun kesä on onneksi lyhyt, mullakaan ei ole mitään aurinkovaurioita (välttelen ja kasvoihin +50 säällä kuin säällä). Enemmän briteillä yms näkee ylikäristettyä parkkinahkaa.

Vierailija
32/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä. Erottuu sellainen kevyesti punoittava alue tuossa ihan ylhäällä, sellainen alue mitä paidankaulukset ei yletä peittämään. Jotain auringon aiheuttamaa vahinkoa kai vaikka aina olen aurinkovoidetta sinnekin laittanut. Ei ole onneksi ryppyjä dekolteella, leuan alla sitten roikkuukin sellainen ryppyinen heltta mitä inhoan sydämeni pohjasta. 46v. 

Vierailija
33/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää lähinnä 20vuotta ulkona seisseen mummopyörän (nahka)satulalta, muotokin on kutakuinkin sama.

Vierailija
34/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa laittaa kaikki hoitoaineet mitä laitatte kasvoille myös sinne kaulaan ja dekolteelle. Kämmenselkiin kannattaa laittaa kanssa. 

Laitan aina myös kaulaan. Delkoltee ei paljo näy kaula-aukosta. Paita ei ole mulla niin avonainen.

Vierailija
35/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy heillä jotka ovat olleet auringossa. Mulla on hyvä iho. En ole aikuisena maannut auringossa. En ole koskaan käyttänyt bikineitä. Ei ole edes shortseja ulkona. On lyhythihainen paita päällä. Mulla on aina vaalea iho syksyllä. 

Vierailija
36/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaakohan näihin ikinä he, joilla on jo se huonompi vaihtoehto ? Siloista on mullakin.

No mä vastaan! Olen tosin jo viiskymppinen. Mutta dekoltee meni pilalle kun kolmekymppisenä kerran sen alueen poltin, ei toipunut iho enää ihan ennalleen; pystysuunnassa kulkevia juonteita, ei kovin syviä tai näkyviä, mutta on kuitenkin ollut sieltä kolmekymppisestä asti!

Jos nukun kyljellään, ne näkyvät aamulla selvästi. 

En polta tai ota aurinkoa aktiivisesti, en käy etelänlomilla edes. Ihan Suomessa mökillä poltin itseni. 

Vierailija
37/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se mukana roikkuu

Vierailija
38/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaakohan näihin ikinä he, joilla on jo se huonompi vaihtoehto ? Siloista on mullakin.

No mä vastaan! Olen tosin jo viiskymppinen. Mutta dekoltee meni pilalle kun kolmekymppisenä kerran sen alueen poltin, ei toipunut iho enää ihan ennalleen; pystysuunnassa kulkevia juonteita, ei kovin syviä tai näkyviä, mutta on kuitenkin ollut sieltä kolmekymppisestä asti!

En polta tai ota aurinkoa aktiivisesti, en käy etelänlomilla edes. Ihan Suomessa mökillä poltin itseni. 

Jos on vähänkään isommat rinnat tulee noita pystyjuovia helposti, jos nukkuu paljon kyljellään. Ei välttämättä ole siitä kertaluontoisesta kärähdyksestä johtuvia.

Vierailija
39/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä. Olin nuorena gootti  eli välttelin aurinkoa  kuin ruttoa ja nykyään käytän aurinkorasvaa suojakertoimella 50 vaikka olisi pilvinen päivä.

Vierailija
40/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vähänkään isommat rinnat tulee noita pystyjuovia helposti, jos nukkuu paljon kyljellään. Ei välttämättä ole siitä kertaluontoisesta kärähdyksestä johtuvia.

Ei ole isot rinnat, B75, johtuu kyllä nimenomaan siitä kärähdyksestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä