Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB-Terosta, minähän sanoin!

Vierailija
21.09.2008 |

Tänään koosteessa seisoi tosi uhkaavasti naama Nikon naamassa kiinni. Veikkaan että tosielämässä olis jo lätty lätissyt. Niko on laittanut tosi pahasti myös esim. Johanille, mutta mitään vastaavaa ei ole silti ollut. Kun Tero ja Marianne rupesivat toisiaan lääppimään, sanoin että tuossa suhtessa lätty lätitisi ja Marianne olisi saamapuolella. Noh, en kyllä käsitä että mistä nämä tällaiset asiat pystyy päättelemään suurin piirtein ensinäkemältä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kaivoi päivityksiä esiin. Meillä 24/7 katsovilla on OMIA mielipiteitä asiasta, ei tarvii lukea jotain hemmetin päivityksiä ja peesata.

Sä et ap tiedä mitään mun muista kommenteista täällä joten turha kitistä, että täällä aina ollaan vaan periaatteesta aloittajaa vastaan. Siihen on tietty hyvä vedota kun ei muuta sanottavaa keksi...

Vierailija
22/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset miettivät pöydän ääressä, että Tero oli pelottava."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kommetoijat (vai yksi vänkääjä?) olivat täysin eri mieltä, rupesi kiinnostamaan miten talossa olevat olivat tilanteen kokeneet. Nooooh, tismalleen niin kuin minä. Mutta av-mammahan on aina oikeassa oli itse tilanteessa tai ei, joten turha tässä lienee jankata, olette (olet) oikeassa =). Aika hilpeetä, t. ap

Vierailija
24/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin ja ihailtavasti. Mielestäni, ei mitään agressioita, eikä uhkaavaa käytöstä. Olen slänyt "naisenhakkaajan" kanssa usean vuoden, ja siinä koulussa opin tunnistamaan tietyt merkit.

Vierailija
25/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sana tietenkin;)

Vierailija
26/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään sanonut että Tero on joku automaattinen naistenhakkaaja. Olin sitä mieltä, että Teron ja Mariannen suhde on tulenarkaa laatua. Ja niinkuin näkyy, Marianne laittaa myös Terolle aika pahasti. En ollenkaan sano, etteikö Tero voisi olla ihan ok tyyppi jonkun muun kanssa, enkä tietenkään voi edes tietää miten Mariannenkaan kanssa menisi, mutta tuo oli vaan mun ensireaktio näitten kahden suhteeseen.

Mitä ensireaktiota tukee se, että tuossa oli selkeästi tilanne joka tuntui myös talon sisällä olevista uhkaavalta ja jota ihmiset pui. Ja huom. myös Marianna joka luki hyvin ihmisiä ihan kysyi Terolta että oletko väkivaltainen ja että muistat jotain hänen tuntemaansa väkivaltaista ihmistä. ap

Vierailija
27/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikesti ärsyttää tämä väkisin eri mieltä oleminen. Mä en jaksa uskoa, ettei yksikään täällä ole pystynyt näkemään tuossa tilanteessa MITÄÄN uhkaavaa, toisin kuin talon asukkaat jotka oli sitä mieltä että Tero oli PELOTTAVA. Joten kyllä siinä nyt jotain outoa oli.

Eli joko täällä on tasan yksi ihminen jonka kanssa väittelen, tai sitten kirjoittajien on pakko olla väkisin eri mieltä. Kirjoitin tuon aloitusviestin vähän ärsyttäväksi ihan tahalleen, koska olisi ollut kiva oikeasta vaihtaa jotain järjellisiä ajatuksia aiheesta ja se on tunnetusti mahdollista vain hieman provosoimalla. Mutta eeeeeiiiiii MITÄÄN ei tapahtunut, BB:n tuotantotiimikin päätti näyttää tämän täysin merkityksettömän kohtauksen jossai ei tapahtunut mitään, vaikka tarjolla olisi ollut esim. aineistoa jossa Marianne pussaa kiihkeästi Johanin kanssa.

Vierailija
28/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta mielenterveysongelmista kärsivässä kodissa, joten olen kehittynyt aika pirun taitavaksi tulkitsemaan ihmisten mielialoja.

täysin ja ihailtavasti. Mielestäni, ei mitään agressioita, eikä uhkaavaa käytöstä. Olen slänyt "naisenhakkaajan" kanssa usean vuoden, ja siinä koulussa opin tunnistamaan tietyt merkit.

Vierailija
29/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa, sinulla on oikeus mielipiteeseesi niinkuin meillä kaikilla tässä ketjussa. Rasittavan sinusta tekee se, että koetat väkisin osoittaa meille, jotka olemme eri mieltä kanssasi, että sinun mielipiteesi ja huomiosi ovat ainoa totuus.

Vierailija
30/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvin tyypillinen keino siinä ohjelmassakin. Mennään lapsen luo, asetutaan fyysisesti samalle tasolle, katsotaan silmiin ja sanotaan tiukasti miten asia on. Niko on ihan täysin kakaran tasolla, joten Tero toimi vain ja ainoastaan aikuisen tavoin.

Vierailija
31/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin sitä mieltä että Nikokin on pelottavampi ja väkivaltaisempi kuin Tero.

Tero käyttäytyi kuin aikuinen ihminen kun kakara on tottelematon.

Vierailija
32/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämpässä. Mä olisin jo varmaan "lyönyt" sitä, vaikken ole agressiivinen tai ainakin riidellyt sanallisesti tosi kovaa. Mä en kestä noita keijukaishomoja, jotka järjestää koko ajan jotain omaa draamaa ja sitten kikattavat ja syyttävät muita. Se Manta on kanssa tosi vaikea tapaus ja äkkijyrkkä. Huutaa koko ajan, että tulkaa kuule sanomaan suoraan, mä en haluais olla samassa huoneessa sen kanssa 5 minuuttia kauempaa. Manta on sitä ihmistyyppiä, joka huutelee jokaisen oman tunteensa muiden niskaan ja oletttaa, että sitten on asiat käsitelty, kun hän on saanut huutaa. Mun mielestä se Andreas on ainoa järkevä niiden koplassa.

Vierailija
33/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sitten olettaa että jokainen nainen joka asettuu lapsensa nenän eteen puhumaan tiukkaan sävyyn on lastenhakkaaja???

Haloo!??? Ei tuosta voi tehdä mitään perusteita väkivaltaisuudesta... Tero yritti mennä rauhottamaan tiukalla ja vakavalla äänensävyllä Nikon jotta se kikatus ja vitun valitus loppuisi. Hän ei edes koskenut Nikoon... Se mitä ap päässään keksi on hänen mielikuvitustaan...

Vierailija
34/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin sitä mieltä että Nikokin on pelottavampi ja väkivaltaisempi kuin Tero.

Ei ollut mutta leikitään, että ollaan niin ap:n mieli tulee paremmaksi se ap luulee olevansa se,joka on oikeassa saa kulkea rintä pystyssä ;)

Vierailija
35/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset miettivät pöydän ääressä, että Tero oli pelottava."

Kyseiset naiset halusivat saattaa Teron huonoon valoon katsojien silmissä..

Vierailija
37/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotonakin omille lapsilleni.

Eli erittäin yksinkertainen artikulaatio, rauhallinen äänenpaino ja silmiin katsominen lähietäisyydellä.

Tero puhui kuin pikkulapselle, joka inttää vastaan, eukä kuuntele muuten. (Kuten siis puhuikin, ei kai Nikon käytöstä aikuismaiseksi voi kutsua?)

Mä todellakin ihmettelin, mistä ne asukkaat tuon uhkaavuuden siihen keksi. Se Terohan tuntuu olevan superrauhallinen. Ei taida olla koskaan korottanut ääntään.

Mua ennenmmin pelottaa Miian aggressipt, tai Mantan. Siinä on kahjot ihmiset. Mantallakin tuntuu olevan aika itsekeskeinen ajattelutapa. Ja auta armoas, jos et halua kuunnella hänen loputonta raivoaan, miten hän kärsii...

Vierailija
38/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvin tyypillinen keino siinä ohjelmassakin. Mennään lapsen luo, asetutaan fyysisesti samalle tasolle, katsotaan silmiin ja sanotaan tiukasti miten asia on. Niko on ihan täysin kakaran tasolla, joten Tero toimi vain ja ainoastaan aikuisen tavoin.

Vierailija
39/39 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun aggressiivinen mies (ei kuitenkaan naistenhakkaaja) sanoi kun eilen koosteessa näytettiin miten se Tero meni Nikon lähelle, että "kohta se lyö". En tiedä kumpaa tarkoitti, kysyn kun herää.