Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmää kohtelua mieheltä

Vierailija
20.07.2025 |

Oon vaan tosi hämmentynyt. Ja mietin mitä en ymmärrä. Tutustuin jo puolisen vuotta sit mieheen keikalla. Sen jälkeen ollaan oltu yhteydessä aina välillä, mutta ei tavattu. Nyt sit oltiin samalla keikalla taas. Näin hänet ja menin tervehtiin, mutta hän on ihan kylmä. Ei sano mitään mulkkaa vaan. Olin vaan että okei, eikö hän tuntenu mua.

Mut vissiin sit tunsi koska sain viestin myöhemmin häneltä. Ja tuli vielä seuraavaankin paikkaan perässä kun viestillä kerroin mihin mennään. No samaa kylmää kyytiä sielä baarissakin. Miksi hän halusi tulla vielä sinne kun ei kerta ollu kiinnostunu jutteleen tai tunteen. Kommunikoi vaan viesteillä. Lähdin sit kotiin ja oli yöllä soitellu mulle.

Mietin vaan et eikö hän halunnu että ihmiset näkee meidät yhdessä. Vai mikä homma. No en ala enää kyselee tai oleen yhteydessä koska mua ei kohdella näin. Eka antaa ymmärtää että on kiinnostunut ja sit kuitenkaan ei ole

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole niin kaunis kuin mies luuli. Niin naiset tekee miehille kun tapaavat että jos naama ei miellytä niin naiset on kylmiä eikä ole tuntevinaan enää.

Vierailija
2/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset roikkuu väkisin miehessä jos mies on komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi se roikkuja on ollu tämä mies tähän mennessä

Vierailija
4/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu pitää varalla.

Vierailija
5/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu pitää varalla.

Näin. Pelkää mustasukkaisen tyttöystävänsä huomaavan, mutta haluaa kuitenkin pitää varasijalla toista jos tyttis lähteekin menemään.

Vierailija
6/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu pitää varalla.

Näin. Pelkää mustasukkaisen tyttöystävänsä huomaavan, mutta haluaa kuitenkin pitää varasijalla toista jos tyttis lähteekin menemään.

Tämä. Tai on katsonut jonkun alfa-idiootin neuvontavideon ja siksi käytös vaikuttaa skitsofreeniselta. 

Vierailija
7/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu pitää varalla.

Eiköhän mies ole vahtimassa ettei ap:lla ole muita miehiä. Jostain kumnan syystä joillakin miehillä on sairaalloinen tarve omistaa toinen, vaikkei omaisuus omaan käyttöön kelpaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan