Syksy kotioloissa
Joudun syksyn olemaan kotioloissa. Käytännössä 2 km päässä oleva kauppa on pisin matka mihin pääsen. Mitä 4 kk aikana voivtehdä pitkästymättä? Siivoiluun, kokkailuun ja ja pyykinpesuun ei mene koko päivää. Auttakaa.
Kommentit (9)
Minä olen ollut koko elämäni kotioloissa työssäkäyntiä lukuunottamatta. Nyt olen eläkkeellä. Aika kuluu nukkuessa, syödessä, kaupassa käydessä, pyöräillessä, kirjoja ja lehtiä lukien, musiikkia kuunnellen, nettiä selatessa, tv:tä katsellen. Siinä tärkeimmät.
Ala allekirjoittamaan eläinsuojeluvetoomuksia esim
Lady Freethinker
Change
Care2
PETA
Ala virkkaamaan itsellesi pitsivaatteita ensi kesäksi ja kuuntele samalla vaikka äänikirjoja.
Minä olen ollut nyt 2v kotioloissa, leikkauksesta ja syöpähoidoista lähtien ja määräaikainen työkyvyttömyyseläke on pieni. Ekaan 4 kkn en saanut ajaa autolla, joten en käynyt edes kaupassa. Energiaa ei vieläkään ole mihinkään ekstraan eikä rahaakaan. Tekemiset riippuu siitä syystä miksi olet kotona.
Jo on ongelma! Mulla tuo 2km säde kulkemiseen on jokapäiväistä eli olen sun syksytilanteessasi aina. Älä valita.
Kerro mikä tuo tilanne on?
ihan mielenkiinnosta vaan kyselen
Raivokas runkkaaminen, siinä vastaus
Vierailija kirjoitti:
Kerro mikä tuo tilanne on?
ihan mielenkiinnosta vaan kyselen
Hidasta toipumista vaan. Olen yksin. Ei ole lähipiiriä. Lähin omainen on viranomainen.
Aloita joku kotioloihin sopiva harrastus. Leipominen, käsityöt, ehkä joku remonttiprojekti, pihatyöt/puutarhan laitto, opettele soittamaan kitaraa youtuben avulla, opiskele kieliä (tai jotain muuta), ala maalaamaan/piirtämään jne.