Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksy kotioloissa

Vierailija
20.07.2025 |

Joudun syksyn olemaan kotioloissa. Käytännössä 2 km päässä oleva kauppa on pisin matka mihin pääsen. Mitä 4 kk aikana voivtehdä pitkästymättä? Siivoiluun, kokkailuun ja ja pyykinpesuun ei mene koko päivää.   Auttakaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku kotioloihin sopiva harrastus. Leipominen, käsityöt, ehkä joku remonttiprojekti, pihatyöt/puutarhan laitto, opettele soittamaan kitaraa youtuben avulla, opiskele kieliä (tai jotain muuta), ala maalaamaan/piirtämään jne. 

Vierailija
2/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut koko elämäni kotioloissa työssäkäyntiä lukuunottamatta. Nyt olen eläkkeellä. Aika kuluu nukkuessa, syödessä, kaupassa käydessä, pyöräillessä, kirjoja ja lehtiä lukien, musiikkia kuunnellen, nettiä selatessa, tv:tä katsellen. Siinä tärkeimmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala allekirjoittamaan eläinsuojeluvetoomuksia esim

Lady Freethinker

Change

Care2 

PETA

Vierailija
4/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala virkkaamaan itsellesi pitsivaatteita ensi kesäksi ja kuuntele samalla vaikka äänikirjoja.

Vierailija
5/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nyt 2v kotioloissa, leikkauksesta ja syöpähoidoista lähtien ja määräaikainen työkyvyttömyyseläke on pieni. Ekaan 4 kkn en saanut ajaa autolla, joten en käynyt edes kaupassa. Energiaa ei vieläkään ole mihinkään ekstraan eikä rahaakaan. Tekemiset riippuu siitä syystä miksi olet kotona.

Vierailija
6/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelma! Mulla tuo 2km säde kulkemiseen on jokapäiväistä eli olen sun syksytilanteessasi aina. Älä valita.

Vierailija
7/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä tuo tilanne on?

ihan mielenkiinnosta vaan kyselen

Vierailija
8/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivokas runkkaaminen, siinä vastaus

Vierailija
9/9 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mikä tuo tilanne on?

ihan mielenkiinnosta vaan kyselen

Hidasta toipumista vaan. Olen yksin. Ei ole lähipiiriä. Lähin omainen on viranomainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi