Mitä noloa olet tehnyt elämäsi aikana, joka saa häpeäämään vieläkin?
Muistan ensimmäisen kerätyöpaikan siivoushommissa. Kesä oli railakasta menoa kavereiden kesken ja tuli valvottua öitä läpeensä ja seuraavana päivänä parin tunnin yöunilla töihin. Eräs aamu olin armottoman väsynyt ja päätin, että istahdin vähäksi aikaa lattialle kunnes nukahdinkin samantien sinne siivouskomeron lattialle. Jossain kohtaa minua tuli talon henkilökunta herättelemään. Toki luulivat, että olin pyörtynyt tai jotain sinne komeronlattialle, ja onneksi pääsin sen kummempia seuraamuksia tilanteesta luistelemaan.
Toinen on äärimmäinen ihastukseni nuorena erääseen poikaan, jota en edes tuntenut. Olin ujo, enkä uskaltanut lähestyä häntä niin, että muodostuisi luonnollista jutustelua vaan kaivoin jostain hänen puhelinnumeronsa ja aloin pommittaa tekstiviestejä tyyliin "moi, miten menee", "mitä teet viikonloppuna", "mukavaa perjantaita" jne. lopulta pyysin suoraan treffeille vaikkei hän koskaan vastannut viesteihini mitään. Epätoivoisena kirjoittelin hänelle vielä runon ja sujautin hänen taskuun ohimennen. Tämänkään jälkeen häne ei regoinut mitenkään. Katsoi vain pitkään. Ihmetteli varmaan mikä hullu tuo on :D
Kommentit (4)
Meni ripulipaskat housuun jännityksestä inssiajossa ja auto haisi ihan paskalle sen jälkeen.
Edellinen suhteeni. Hävettää kun en ymmärtänyt omaa arvoani ja katsoin asioita läpi sormien.
Kirjoitin ihastukselleni kirjeen ja hän repi sen koko luokan edessä. Muistan yhä sen tunteen kun teki mieli kadota lattian läpi.