Mistä löytää nainen, joka suhteessa uskaltaa antaa isoimman taakan minun kannettavakseni?
Ja antaa minun pitää itsestään huolta. Haluan antaa hänelle kaikkeni.
Kommentit (16)
Ei noin hyvää voi olla olemassakaan. Sano vielä sekin, ettet käytä valtaa väärin.
Minkä ikäinen olet? Mulla olisi taakkoja joihin tarttisin edes jonkun auttamaan kantamisessa.
Minun taakkani ovat sellaisissa sfääreissä, että niiden alle luhistuu alta aikayksikön!
Minusta saa hyvän ja kokeneen kotirouvan, jos saan poistuakin kodista välillä. Voisin mielelläni huolehtia kotitöistä ja raha-asioista. Omalla ajalla harrastan kulttuuria ja matkustankin mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Se oli 20 vuotta sitten monilla etsinnässä.
Näyttää olevan taas muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat kai 120v sitten.
Tule tänne. Edellinen mies lyyhistyi taakkani alle, vaikka lupasi olla tukena ja kuunnella murheita, jos/kun sellaisia on, mutta osoittautui ahdistuneemmaksi tapaukseksi kuin minä. Kunhan kommunikaatiokyky pelaa, niin täältä löytyy reilut kolmekymppinen stressi-ahdistus-vanhaparisuhdetrauma-tapaus. Rikki, mutta korjattavissa. Vain vähän rakkautta ja paljon ymmärrystä, niin korjaan itse itseni.
Mies, joka haluaa antaa naiselle kaikkensa on friikki läheisriippuvainen, jollaisia naisten kannattaa välttää kuin ruttoa. Tyypillisesti tuollainen friikki on myös passiivisaggressiivinen alistajaluonne, jolla kilahtaa aktiivisen aggression puolelle, kun se "kukka kämmenellä" ei taivukaan miehen tahtoon.
Päävastuu kodista ja lapsista oli sen luokan taakka palkkatyön lisäksi, että luulen, että tyttären sukupolvi luovuttaa ne sinulle ja kaltaisillesi ihan mielellään. Pelkkä työnteko on siihen verrattuna lomaa.
minulla ois kohta muutto tuutko kantamaan?
Hyi saatana! Ap:n jutuista tulee mieleen mun ex. Narsisti, joka vieläkin yrittää saada minua pauloihinsa takaisin, vaikka erosta on jo 10v.