Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisia tapahtumia, miten pettäminen on paljastunut?

Vierailija
19.07.2025 |

Coldplayn keikkajutusta tuli mieleeni.

Tiedän tapauksen jossa naisten illanvietossa yhdellä oli kännykän taustakuvana miehen kuva. Olivat täysin eri paikkakunnalla kuin mies asui, kaikki illanvietossa olevat myös muilta paikkakunnilta. Muut alkoivat kysellä kukas tämä mies on, ja hän sitten kertoi heidän seurustelleen jo vuoden ajan.

Mutta yksi illanvietossa ollut olikin kyseisen miehen vaimon serkku. Ja vaimo viimeisillään raskaana neljättä lasta heille odottaen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on aivan hyväksyttävää jo vuonna 2025.

Fossiilit eivät vain tajua tätä.

Heikko esitys. Ei minua haittaa olla fossiili, jos se tarkoittaa, ettei mieheni siitä muita naisia ja kanna tauteja kotiin. 

Eli et vaan tiedä ketä kaikkia se panee sun selkäsi takana...

Ehkä sitten niin. Turha sitä etukäteen on ulos heittää, ennen kuin saa asian selville. 

Eli hyväksyt miehesi paneskelut, kunhan tapahtuvat sinulta salaa. Teilla onkin ihan kunnon kulissit 😁 Ja silti varmaan, nuttura täristen, paheksut niitä, jotka jäävät kiinni 

Vierailija
22/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa leikkauksen jälkeen vielä viikon.  Viereisessä sängyssä oli nainen, jolle tehtiin abortti.  Hän jutteli huoneessa olevan kolmannen ilmeisesti tuntemansa potilaan kanssa ja selitti, että abortti piti nyt tehdä, kun mies oli naimisissa edelleen eikä näytä tulevan lasta eikä paskaa sen avioerosta vaikka se on sitä hänelle lupaillut jo kauan aikaa.  Hän kertoili sen laatuisia asioita heidän suhteestaan, että aloin kiinnostua ja kuuntelinkin oikein kunnolla.  

Ja sitten se mies yhtäkkiä avasikin oven ja oli tulossa tätä naista katsomaan.  Mutta näki minut, ja seisoi hetken kuin joku avaruusolio siinä silmät selällään ja sitten kääntyi ja häipyi sanomatta mitään.  Se nainen ehti vain kiljahtaa miehen nimen.

Haha.  Se oli minun siskoni mies.  Vähän tämmöistä hänestä kyllä olin aavistellutkin ja siskoni myös.  Erosivat sitten vähän myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tissutteli viiniä ja jätti läppärinsä auki olohuoneen pöydälle. Mies tuli myöhään illalla kotiin ja näki läppäriltä naisen viestit toisen miehen kanssa, jotka eivät kuulemma jättäneet enää mitään epäselvää tai arvailtavaa suhteen laadusta. Tämä toinen mies oli petetyn miehen kaveri, ei nyt mikään bestis, mutta samasta kaveripiiristä.

Vierailija
24/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin sitä ei kutsuttaisi nimellä 'pettäminen'. 'Petos' lienee verbin alku eikä petos ole koskaan mitään hyväksyttävää. 

Vierailija
25/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tissutteli viiniä ja jätti läppärinsä auki olohuoneen pöydälle. Mies tuli myöhään illalla kotiin ja näki läppäriltä naisen viestit toisen miehen kanssa, jotka eivät kuulemma jättäneet enää mitään epäselvää tai arvailtavaa suhteen laadusta. Tämä toinen mies oli petetyn miehen kaveri, ei nyt mikään bestis, mutta samasta kaveripiiristä.

Istuin miehen viereen aamulla sohvalle. Tietsikalla oli yläpalkissa just hätäpäissä  suljettu / avattu  😄 Treffit 🥰😝.  En sanonut mitään koskaan. 

💩 jiipee

Vierailija
26/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko esitys. Ei minua haittaa olla fossiili, jos se tarkoittaa, ettei mieheni siitä muita naisia ja kanna tauteja kotiin. 

Ja sitten mies siittämässä naisia. Ne naiset ovat isiensä siittämiä. Sinä olet isäsi siittämä. Miehesi vieraille naisille siittämät lapset syntynevät sitten aikoinaan.

Vierailija
27/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina aavistuksen/vaiston kautta. Joka kerta osunut oikeaan.

Vierailija
28/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena voin vahvistaa tämän että nämä ovat aina tunkemassa vähintään jälkiliukkaille. Tämän vuoksi en suostu enää ollenkaan kaveeraamaan miehen kaverien kanssa ja minua pidetään antisosiaailsena. Ei vaan kiinnosta olla osa mitään panohaaremia missä naisia kierrätetään kaverilta toisille. Kerta kaikkiaan suomalainen promiskuiteettisuus on oksettavaa.

Vierailija
29/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten mies siittämässä naisia. Ne naiset ovat isiensä siittämiä. Sinä olet isäsi siittämä. Miehesi vieraille naisille siittämät lapset syntynevät sitten aikoinaan.

Jos siität lapsen olet pedo. 

Vierailija
30/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin siivotessani vieraat miehen kalsarit avomieheni patjan alta. Hetken löi tyhjää kunnes tajusin mistä ne olivat peräisin. Olin edellisenä päivänä tullut kotiin töistä normaalia aikaisemmin. Avomiehen kaveri oli kylässä. Istuivat olkkarissa muina miehinä. Oli kai tullut kiire kun kuulivat avaimen rapisevan lukossa, kaveri ehti vetää vain päällyshousut jalkaan ja työntää kalsarit "hyvään" piiloon. Ero tuli kohtapuoliin.

N25

Vierailija
31/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siität lapsen olet pedo. 

Jos miehesi on siittänyt sinut, olet isäsi kanssa.

Vierailija
32/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini työpaikalla yksi nainen hehkutti suhdetta varattuun mieheen. Mies oli isäni siskon mies. Kävi ilmi etunimestä, ammatista ja kotipaikkakunnasta 

Onko täti liian vaikea sana?