Joku asia, jossa kuvittelet olevasi keskivertoa parempi?
Kommentit (23)
Omaan hyvän lauluäänen ja soitan pianoa vaikka takaperin (14v. takana soittotunteja)...
Musiikista olisi voinut tulla leipätyö, mutta valitsin sh:n ammatin. Saan toki (ja joudunkin) työssä laulaa sekä soittaa pianoa, mikä on ihan ok.
No, ei siinä mitään, musiikista ei tullut onneksi ammatia, ja meitä rivikirkkokuorolaisiahan riittää;)
Olen taatusti keskivertoa päättäväisempi, jos siinä nyt kukaan voi olla parempi kuin toinen (onko se aina hyve?) niin minä varmaan olen.
Mulla on myös keskivertoa parempi kyky ratkaista ongelmia ja oppia uusia asioita.
erityistä tukea tarvitsevien lasten kasvatus,
miehen ymmärtäminen... ;)
Kas, kun se ei tässä yleisessä av:n linjassa näy.
Olen myös lukemaan tentteihin. Luen nopeassa ajassa useita kirjoja ja nopeasti lukiessani tiedän, mitkä asiat ovat niitä, joita kysytään. Muistan myös tenteissä hyvin lukemani, vaikka olisin käyttänyt lukemiseen 2 vrk ja tentittävää on yli tuhat sivua. Olen siis keskivertoa parempi tenttijä :)
opiskelussa (kahdet maisterinpaperit taskussa), lasteni rakastamisessa (ovat ykkösiä elämässäni, Siperia on opettanut, sillä olen menettänyt yhden lapsistani (vakava sairaus).
Olen myös erittäin empaattinen ja vaistoan hyvin muiden tunnetilat ja ajatukset.
Olen myös hyvä organisoimaan asioita ja motivoimaan muita ihmisiä.
Mieheni kun soittaa pianoa, niin osaan pierrä lähes samaan tahtiin, mutta kylläkin nuotin vierestä.
kaksi puolenlitran siideriä illan mittaan ja tässä sitä istutaan.
Lapset on saatu kunnialla nukkumaan ja mukavan rento olo itselläkin, mutten ole mitenkään humalassa.
Meikkaamisessa. Mulla on myös keskivertoa parempi sisustusmaku ja tyylitaju. Olen siis visuaalinen ihminen.
Lisäksi luulen olevani keskimääräistä orgasmiherkempi eli parempi sängyssä.
Ziisus mikä vertaus!!!!!!!! Näillä kahdella asialla ei liene MITÄÄN tekemistä keskenään!
Tiesittekö muuten, että yli 90 % autoilijoista on mielestään keskimääräistä parempia kuskeja... :)
Eiköhän se niin ole, että miehistä paras sänkykumppani on sellainen, joka saa helposti orgasmin, koska se pönkittää miehen egoa. Tätä myös kokemus vahvistaa... Haluaisitko itse harrastaa seksiä niin, ettei kumppanisi saisi joka kerta orgasmia yhdynnässä?
Kerran oikein mietin (johonkin piti listata asioita, joissa on elämässään onnistunut) niin tämä tuli ekana mieleeni. Siis äitiys on minulle suurin elämän rikastuttaja. Imetyksessä onnistuminen lisäsi uskoani äitinä oloon ja siinä kyllin hyvin pärjäämiseen.
harjoitusta takana kohta 30 v.
t. mauno 36 v.
Eli lastenkasvatus, oikeinkirjoitus ja leivonta.
Lisäksi kuvittelen tulevani hyvin toimeen lähes kaikkien kanssa eli siis useamman kuin keskivertoihminen.