Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko lapsesta uimataitoinen jos osallistunut vauvauintiin? Kellään kokemusta vauvaunnista? Äidit jättävät jopa vuoden ikäiset

Vierailija
19.07.2025 |

yksin altaaseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantasuomalaiset lapset ei huku

2/8 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne äidit oo mukana siellä altaassa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tule uimataitoista, mutta kun vesiharrastusta jatketaan niin myöhemmin uimaan opetellessa vesi ei ole niin vieras elementti.

Vierailija
4/8 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/8 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit? Vai olisiko kuitenkin vanhemmat?

Vierailija
6/8 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun lapsista tuli, koska oppivat olemaan pelkäämättä vettä ja liikkumaan vedessä. Olin vauvan mukana koko ajan, ei siinä jätetä pientä yksin altaaseen.

Vierailija
7/8 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syytät vain äitejä? Moni lapsi käy uimassa isänsä kanssa.

Vierailija
8/8 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikanaan mennä uimaan maauimalaan vasta, kun olin käynyt uimakoulun ja todella osasin uida. Nykyään taidetaan lapsille opettaa uimataitoa myös koulussa vai kuinka? Ongelma taitaa nyt olla se, että maahamme on saapunut sankoin joukoin uimataidottomia vanhempia joista ei ole uimataidottomuuden takia lastensa vahtijoiksi uimarannoilla ja maauimaloissa. Osa vanhemmista ei myöskään keskity täysin lastensa valvomiseen uimarannalla tai maauimalassa vaan puuhaavat ihan jotain muuta kuten räpläävät kännykkäänsä ja tähän kyllä syyllistyy myös suomalaisia lasten vanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän