Saako näistä helteistä valittaa, vai onko nyt pakko nauttia kaikista n kerrankin on lämmintä?
Viime yö taas meni hikoillessa ja kuumuudesta kärvistellessä, kalsarit ja pallit ihan hiestä märät ja tyyny liina märkä
Liika on liikaa yksinkertaisesti. Mutta moni sanoo että oli kylmä alkukesä ja tulossa pitkä talvi että ei sais valittaa ,nyt pitää nauttia kun kerrankin lämpöä riittää.
Mitä mieltä te muut olette?
Kommentit (39)
Miksi pitää muutenkaan välittää kokoajan jostain
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää muutenkaan välittää kokoajan jostain
Siis valittaa
Saa valittaa Pekka Poudalle. Paska jätkät. Tuskin kuitenkaan auttaa. Jos kuitenkin on ihan pakko valittaa, niin tämä on huomattavasti parempi Aihe kuin esim puolison syömistavat.
No, olen kyllä erittäin lihava mutta sillä ei ole kuumuuden kanssa mitään tekemistä. Lihavilla ja hoikilla 30 astetta on 30 astetta ja tuntuu 30 sateelta. Ettäs NIIN!!!!! Hoikille ja lihaville kuumuus on ihan tasan saman tuntuista. Että voitkin olla yks pökkelö naama!
Ap hyvä, lisääpä tuohon vielä kuumat aallot!
Sanotaa näi et helppo elämä jos pitää säästä valittaa. Moni teistäkin on yksinäisiä ollu vuosia ja vaikea elämä, ja all you do is complaining about the weather, think about it for a second
Vierailija kirjoitti:
No, olen kyllä erittäin lihava mutta sillä ei ole kuumuuden kanssa mitään tekemistä. Lihavilla ja hoikilla 30 astetta on 30 astetta ja tuntuu 30 sateelta. Ettäs NIIN!!!!! Hoikille ja lihaville kuumuus on ihan tasan saman tuntuista. Että voitkin olla yks pökkelö naama!
Ihan niinkuin urheilunuorille ja vajaatoimintavanhuksillekin, eiks niin pökkelö?
Mä olin eilen kotona sisällä koko päivän ja kyllähän se vähän turhan lämpimältä tuntui oleminen. Puoliso huomasi, että vettä mun pitäisi juoda, vaikkei janon tunnetta olekaan. Ja ison lasillisen vettä sitten join ja olo parani heti.
Juu olen vanhus. Muistuttakaa omille vanhuksillinne veden juomisesta tai voi tulla sairaalareissu.
Vierailija kirjoitti:
Ap hyvä, lisääpä tuohon vielä kuumat aallot!
Jee, kuumat aallot tuntuvat erityisesti palleissa.
Täällä valitetaan aina kaikesta. Ennen helteitä valitettiin että on niin kylmä kesä.
Ei ole mitenkään liian kuuma. Suomalainen on vaan tottuneempi viileään ja kylmään. Toisaalta viileämmässä huoneessa nukkuu paremmin joten siihen ilmastointiin ja tuuletukseen kannattaa panostaa. Jos ei mahdollista, pitää harkita muuttoa asuntoon missä on ilmastointi. Itsellä oli 25 yön huoneessa ja nukuin pirun hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä valitetaan aina kaikesta. Ennen helteitä valitettiin että on niin kylmä kesä.
Vau ihanko totta? Eri ihmiset valittaa eri asioista, ihmeellistä.
Tyypillinen suomalainen taitaa nauttia valittamisesta. Tuottaako valittaminen sitten jonkinlaista mielihyvää? Mene ja tiedä.
En ole koskaan nauttinut helteistä, mutta kun muutama vuosi sitten hankin kotiini siirrettävän ilmastointilaiteen, hellettä on helpompi sietää. Vink vink. Ei maksa kuin muutaman satasen ja saa nukkua yönsä viileässä. Sisälämpötila tällä hetkellä 21 asteta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nauttinut helteistä, mutta kun muutama vuosi sitten hankin kotiini siirrettävän ilmastointilaiteen, hellettä on helpompi sietää. Vink vink. Ei maksa kuin muutaman satasen ja saa nukkua yönsä viileässä. Sisälämpötila tällä hetkellä 21 asteta.
Minulla ei ole minkäänlaista ilmastointilaitetta. Sisälämpötila on ollut +23 ja yöllä +21, kun olen pitänyt läpivetoa ennen nukkumaanmenoa.
Vuosi sitten kesällä totesin, että helteet on mulle liikaa. En nauti yhtään. Pitkä ja pimeä talvi sopii luonteelleni hyvin, vaikka olen herkkä palelemaan kylmyydeltä on helppo suojautua. En valita kylmiä, loskaisia kelejä. Vaan nimenomaa näitä helteitä kun pitää juoda 3 litraa vettä tuulettimen vieressä ja imeskellä merisuolaa jotta selviää.
En tykkää tämmöisistä helteistä. Kaikki vaatteet päällä joka päivä ihan lönttihikiset ja tulee paljon pestävää hikipyykkiä. Odotan syksyä ja joulua,a
Säästä on vähän turha valittaa, kun siihen ei voi itse mitenkään vaikuttaa. Mutt on se ehkä vähän suomalaista valittaa aina kaikesta.
Ei ole helteet rasittaneet yhtään, kun olen nukkunut päivät ja valvonut yöt. Parina edellisenäkin yönä oli vain +12 astetta. Meinasi tulla kylmä, kun tuuletin liikaa.
Jos yölämpötilat olisi noita, mistä nyt valitatte, niin sitten saatte valittaa.
Lämmöstä valittaa lähinnä huonokuntoiset ja läskit.