Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko rakastuneet tai ihastuneet ihmiseen johon järki sanoo ettei kannata?

Vierailija
18.07.2025 |

Aloitan. Olen ihastunut ihmiseen joka on liian erilainen kuin minä. Ymmärrän ettei siinä ole järkeä mutta silti tunteet vievät.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eihän se olisi mahdollista, järki voittaa aina tunteet.

Vierailija
22/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun parisuhde toimii kuin junanvessa kaikki menee reilassa siihen saakka kun mies alkaa juomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhden sellaisen kanssa yhdessä jo 35 vuotta. Aluksi uhkaili erolla aina erimielisyyksissa, mutta se loppui, kun ilmoitin, että aivan sama minulle. 

Vierailija
24/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon salaa ihastunut Jason Momoaan, vaikka järki sanoo että mahkut ovat pienet muttei olemattomat.

Vierailija
25/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin mieheen, joka ei halunnut minusta kuin satunnaista seuraa.

Vierailija
26/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja täysillä, mut kerran täällä vain eletään. Siipeenikin olen saanut. 

Vierailija
27/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Timo Soiniin.

Vierailija
28/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oon salaa ihastunut Jason Momoaan, vaikka järki sanoo että mahkut ovat pienet muttei olemattomat.

Jasonilla eka käsipuolessa siro ja hyvin säilynyt Lisa Bonet, seuraavaksi euralainen sinitukkainen lihava av-akka. 😂

Vierailija
29/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Mutta en välitä. Rakkaus voittaa. <3

Vierailija
30/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun parisuhde toimii kuin junanvessa kaikki menee reilassa siihen saakka kun mies alkaa juomaan.

Ja nainen lihomaan sekä pihtaamaan.

Vierailija
31/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta ei haittaa. Meille käy kuten Romeolle ja Julialle. Se on vain niin kaunsita ja traagista.

Vierailija
32/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Muutama julkkisihastus. Järki toki sanoo ettei tuossa ole mitään järkeä, mutta toisaalta en usko että pieni ajatusleikki mitään haittaakaan kun en ole kuitenkaan alkanut viestittelemään tai stalkkaamaan.

Vierailija
33/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasonilla eka käsipuolessa siro ja hyvin säilynyt Lisa Bonet, seuraavaksi euralainen sinitukkainen lihava av-akka. 😂

Mitä saat toisten haukkumisesta? Sinulla on tosi paha olla itsesi kanssa kun syydät negatiivisuutta ympärillesi. Hoida itsesi kuntoon. 

-Sivusta

Vierailija
34/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Muutama julkkisihastus. Järki toki sanoo ettei tuossa ole mitään järkeä, mutta toisaalta en usko että pieni ajatusleikki mitään haittaakaan kun en ole kuitenkaan alkanut viestittelemään tai stalkkaamaan.

Kerro nyt, keihin?

Vierailija
35/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On-off -tyyppinen säätösuhteemme kesti alle kaksi vuotta, kunnes jätti minut. Ja onneksi, sillä mielenterveyteni ei olisi kestänyt sitä paljon kauemmin.

On naistenmies ja sarjaihastuja, jonka kanssa ei voi saada vakiintunutta, yksiavioista parisuhdetta. Ja on tästä asiasta kyllä ollut aivan rehellinen alusta asti, vaikka muilla tavoin on ylittänyt rahani monesti.

Tänä kesänä kohtasimme pitkän tauon jälkeen eräässä tapahtumassa (en tiennyt, että hän tulee sinne) ja taisi yrittää lähentyä kanssani uudestaan. Välttelen vimmaisesti kohtaamasta häntä uudestaan.

Kaiken tämän jälkeenkin fyysinen vetovoima häneen on niin suuri, etten voi taata täysin, että tahdonvoima pitäisi, jos hän olisi vielä jotain yrittäisi.

Näin siitäkin huolimatta, että olen nyt todella onnellinen ja minulla on oma, turvallinen kumppani. Kumppanilleni olen ollut rehellinen traumasiteestäni tähän henkilöön ja kertonut, että pysyttelen hänestä erossa. Kumppanini tukee ja ymmärtää minua, enkä aio pilata meidän suhdetta tuon ihmisen takia.

Vierailija
36/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, 25 vuotta nuorempaan.

t. setämies

Vierailija
37/42 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mm. työkaveriin sekä alkoholistiin. Onneksi molemmat meni ohi.

Vierailija
38/42 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ihastuin heti kun hänet näin ja pian ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Ei ole ollut helppoa aina, mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Hän on kasvattanut minua ihmisenä paljon ja toivottavasti minäkin häntä.

Vierailija
39/42 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kai. En oikein keksi syytä miksi järki sanoisi toista kuin sydän, kun en nyt missään tapauksessa mihinkään psykopaatteihin ihastu vaan normaaleihin ihmisiin

Et keksi syytä? Kai nyt voi olla muitakin syitä valita väärin kuin rakastua psykopaattiin. Mites ois esim. varattuun rakastuminen, tai jos on itse parisuhteessa tai vaikka naimisissa? Jos rakastuu omaan pomoonsa tai alaiseensa? Tai rakastuu liian nuoreen tai vanhaan, siis esim. aikuinen rakastuu alaikäiseen? Tällaisia varmaan ap haeskelee. 

Järki sanoo ei, mutta tunteet kyllä. 

40/42 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itseäni puolta nuorempaan 😅 onneksi se ikäero on täs 10 vuoden aikana jo vähä tasoittunu 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi