Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että kuolen

Vierailija
18.07.2025 |

Tuntuu ettei jaksa yhtään mitään. Tämä helle on vienyt kaiken energian niin perusteellisesti. Ruokakaan ei maistu yhtään, pitää vaan yrittää juoda tarpeeksi. Sitä vaan katsoo tuota sääjuttua monta kertaa päivässä ja toivoo muutosta https://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/lahti?forecast=long

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuulettimen kohti kehoa välillä? Onko se tehoton vai tuleeko mitään viileää, niissä on vähän eroa. Täälläkin kyllä tukalaa ollut kieltämättä.

Vierailija
2/4 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei täälläkään (Kajaani) kovin hehkeetä enää ole, sateita ei tiedossakaan... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalle meni säiden suhteen kelit😅

Alkukesä oli aivan upeeta, aina paistoi mut ei liian kuuma, parinkympin molemminpuolin mentiin.Harvoin satoi.

Nyt tämmöstä jota harva haluaa, moni muka nauttii ja pyh, sanon mä.Mikä nautinto on ettei voi teherä mithään.

Vierailija
4/4 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilalle meni säiden suhteen kelit😅

Alkukesä oli aivan upeeta, aina paistoi mut ei liian kuuma, parinkympin molemminpuolin mentiin.Harvoin satoi.

Nyt tämmöstä jota harva haluaa, moni muka nauttii ja pyh, sanon mä.Mikä nautinto on ettei voi teherä mithään.

Mitä ihmettä höpäjät. Ei tämän parempaa olekaan. Altaalla voi käydä välillä viilentelemässä tai järvessä uimassa. Itse olen ollut joka päivä töisen jälkeen melomassa, veneilemässä tai suppailemassa. Ja ilmalämpöpumppu on hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi