Aikuinen mies hyökkäsi lapsen kimppuun Helsingissä. Mikä miehiä oikein vaivaa?!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ebca44bd-2237-48bd-b35e-73f3f5b585b2
"Poliisi ei halua kertoa epäillyn tuntomerkkejä.
Jätetään ne nyt avoimeksi, että mahdollinen silminnäkijä saa sitten kertoa omasta näkökulmastaan ilman mitään vaikutteita."
Hmm.. olisikohan kenties "Espoolaismies" tai "Nuorukainen" asialla TAAS?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Joku antoi mamupenskalle vähän kurinpalautusta 😆
Kyllä ja se on ihan oikeen me ei olla nyt viidakossa 😀😄
Mielenterveyspotilaat perinteisesti laitetaan ulos kesäksi kun henkilökunta kesälomalla.
Meno on sitten sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyspotilaat perinteisesti laitetaan ulos kesäksi kun henkilökunta kesälomalla.
Tämän huomaa tässäkin ketjussa.
Kallion vihreät naiset ry kirjoitti:
Miehet eivät tee mitään muuta kuin tappavat ja ra*skaavat naisia, tyttöjä, raakkuja ja kirsikkapuita.
Sappho!
ISO OKSENNUS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän huomaa tässäkin ketjussa.
Ai sen että paska kasvatus, vai että nyky lasten ja nuorten mielenterveys ongelmia. nykyään paljon enemmän kun, silloin kun lapsia hakattiin .kyllä ennen kasvatettiin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kallion vihreät naiset ry kirjoitti:
Miehet eivät tee mitään muuta kuin tappavat ja ra*skaavat naisia, tyttöjä, raakkuja ja kirsikkapuita.
Sappho!Kommentti, ja kommentoijan allekirjoitus kuvaa täydellisesti näiden hörhöjen mielisairaan maailmankuvan.
Todellakin. Persutrolli on luonut itselleen kokonaisen valeidentiteetin nikkeineen kaikkineen vain nettitrollaamista varten.
Kaikenlaiset miehet JA NAISET tekevät pahoja tekoja joka sekunti ympäri maailman. Mikä heitä kaikkia oikein vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Musta on noloa, että miehet ei itse koskaan ajatettele mikä on rikosten ja vankien sukupuoidemografia. Globaalisti. Siksi tämä jatkuu koko ihmisen lajin katkeraan loppuun asti kun miehet ei uskalla sanoa tätä ääneen.
Eiköhän jokainen tiedä, että enemmistö vangeista on miehiä? Miten sinusta tavallisen kansalaisen pitäisi tähän reagoida? Valitettavasti osa ihmisistä rikkovat lakeja. Osa rikkoo vakavampia kuin useimmat.
Kaikki suomalaiset miehet ovat tuollaisia sikoja. Hakkaavat lapsiaan ja vaimojaan.
Mikä suomalaisia miehiä oikein vaivaa?
Täysin turha uutinen En tullut hullua hurskaammaksi uutisesta lapsen ikä, mitä oli käynnyt, mikä oli johtanut tilanteeseen?
Vierailija kirjoitti: Kaikki suomalaiset miehet ovat tuollaisia sikoja. Hakkaavat lapsiaan ja vaimojaan. Mikä suomalaisia miehiä oikein vaivaa?
Jep jep, näinhän sen on pakko olla
Todistin tänään kun lapsi hyppäsi ajotielle yks kaks.. semmonen 5-6 vuotias hätyytteli lintuja jalkakäytävällä, kunnes linnut pakeni ajotielle, lapsi perässä äiti huutaa tässä vaiheessa, että pois ajotieltä. Aiemmin ei puuttunut mitenkään siihen, että lapsi juoksee lintujen perässä karjuen..
En päästäisi lapsia ulkoilemaan alueilla joilla on vapaasti kulkevia suomalaisia miehiä.
Mitä tahansa saattaisi tapahtua, koska tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nuo on olleet keski-ikäisiä humalaisia, joten tuskin ma mu.
Tai muuten vain häiriintyneitä. Minun kimppuuni on lapsena käynyt 3 kertaa ihan kantasuomalainen mies, yhdellä kerralla kävi kopeloimaan. Olin silloin 13-vuotias mies. Oli humalassa. Kahtena muina kertana miehet olivat ihan selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nuo on olleet keski-ikäisiä humalaisia, joten tuskin ma mu.
Tai muuten vain häiriintyneitä. Minun kimppuuni on lapsena käynyt 3 kertaa ihan kantasuomalainen mies, yhdellä kerralla kävi kopeloimaan. Olin silloin 13-vuotias mies. Oli humalassa. Kahtena muina kertana miehet olivat ihan selvinpäin.
Häiriöitynyt
Mikä on häiriöitynyt?
Ei kannata riemastua, emme tiedä mitä on tapahtunut ja miksi? Saattaisin suuttu jos silmilleni liikaa hypitään.
Jokainen murrosikään ehtinyt ihminen kuolee heti jos käy minun päälle. Taustoilla ja gendereillä ei ole mitään merkitystä.
Musta on noloa, että miehet ei itse koskaan ajatettele mikä on rikosten ja vankien sukupuoidemografia. Globaalisti. Siksi tämä jatkuu koko ihmisen lajin katkeraan loppuun asti kun miehet ei uskalla sanoa tätä ääneen.