Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tavis nainen kelpaa lähes kenelle tahansa miehelle.

Vierailija
17.07.2025 |

Mutta minulle ei kelpaa. Seurustelen kauniin naisen  kanssa ja kaksi edellistä naista oli kauniita joiden kanssa seurustelin. Olen romanttinen mies ja panostan suhteeseen joten haluan myös sitten sellaisen naisen jonka kanssa on kiva olla ja seksi ja läheisyys on mukavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kaupassa oli tänää nainen paksuna. Se oli tavis nainen ja sillä oli joku tavis mies sellainen lyhyt hintelä parrakas mies.

Vierailija
2/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Totuin saamaan kaikki naiset ketä halusin. Nyt yli nelikymppisenä parempi vain olla yksin, kun tässä on vaihtoehdot:

1. parikymppiset naiset, jotka etsii sugar daddya (ei oo ylimääräistä rahaa, koska elarit jne.)

2. 35-45 -vuotiaat naiset, jotka haluaa HETI lapsen (oma lapsiluku täynnä)

3. lihavat ja himokkaat, suoraan päällekäyvät naiset (menee heti fiilikset pervoilusta)

4. +40v. YH:t ja vuoroviikkomammat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä kyse on rohkeudesta saako naisia vai ei. Monet on liian ujoja. Minä menin jo nuorena naisille juttelee oli nättejä naisia niin siihen tottui ja sai luottamusta ja sain naisia koska olin rohkea mielestäni. Yökerhossa hain naisia tanssimaan ja siinä pääsee heti naisen lähelle ja siitä saa itseluottamusta.

Vierailija
4/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
5/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä kyse on rohkeudesta saako naisia vai ei. Monet on liian ujoja. Minä menin jo nuorena naisille juttelee oli nättejä naisia niin siihen tottui ja sai luottamusta ja sain naisia koska olin rohkea mielestäni. Yökerhossa hain naisia tanssimaan ja siinä pääsee heti naisen lähelle ja siitä saa itseluottamusta.

-Niin minäkin, hain tanssimaan, siisti tavallinen fiksu mies mies, mutta eivät lähteneet kun en ollut komea kuten sinä. Oli itseluottamusta ja rohkeutta ja taitoja, mutta kun se ei ollut minun päätökseni, vaan naisten, hylätä minut. Jos ei naine tunne kihelmöintiä minusta niin ei tunne, ihan sama vaikka osaisin lentää ja hakea kuun taivaalta.

Vierailija
6/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Totuin saamaan kaikki naiset ketä halusin. Nyt yli nelikymppisenä parempi vain olla yksin, kun tässä on vaihtoehdot:

1. parikymppiset naiset, jotka etsii sugar daddya (ei oo ylimääräistä rahaa, koska elarit jne.)

2. 35-45 -vuotiaat naiset, jotka haluaa HETI lapsen (oma lapsiluku täynnä)

3. lihavat ja himokkaat, suoraan päällekäyvät naiset (menee heti fiilikset pervoilusta)

4. +40v. YH:t ja vuoroviikkomammat

Sinä et ole vuoroviikkoisä tai yh, vaan ulkoistanut ne lapsesi exäsi hoitoon? Öyks.

Vierailija
7/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hieman pisti kiehuttamaan kun narsistinen tavisnainen kusi nupissa selitti miten hänellä on kyllä ottajia ja ei tarvitse kuin yksi viesti laittaa niin heti on panomies oven takana koska hän on niin mahdottoman laadukas nainen. Mutta ymmärtää ettei kaikki muut toki ole yhtä laadukkaita ja on naisiakin jotka ei saa miehiä. Kun hän itsekin on ihan seinästä repäisty niin millaisia niiden huonompien sitten pitäis olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän