Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksistä ja alastomuudesta jankuttaminen, kun elää puutteessa. Taitaa olla miehillä tosi yleistä.

Vierailija
17.07.2025 |

Harmi, ettei näillä miehillä ole ystäviä kenen kanssa asiasta keskustella vaan pitää tänne kirjoittaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puutteessa!

t. Incel

Vierailija
2/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa vai palstalla? Palsta on täynnä trollausta joka ei tietenkään vastaa sitä miten miehet tai naiset oikeasti käyttäytyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikaudet käynyt Seurasaaren nakurannalla, jossa on eri puolet miehille ja naisille.

Idea on nimenomaan se, että saadaan nauttia auringosta ja uimisesta ilman seksuaalista häirintää.

Meren osalta ranta on merkattu niin, että noin 200 metrin etäisyydeltä lähemmäs ei ole asiaa. Samoin naisten ja miesten puolen välillä on merelle pitkälle ulottuva erottava aita. Kummatkin alueet on maan puolelta aidattu noin kolmimetrisellä lauta-aidalla.

Kuinka ollakaan, olen useamman kerran nähnyt, kun ohi ajavat veneet hidastavat vauhtia ja alkaa kiikareiden välkehdintä. Olen nähnyt, kun äijät uivat estävän aidan ohi ja myös nähnyt kun maanpuoleisen lauta-aidan yli yritetään kiivetä.

Suurin osa Seurasaaren kallioilla makoilevista naisista on eläkeikäisiä. Ei siellä mitään teinityttöjä ole tarjottimella. Aika säälittävää on, jos pitää mummojen p**luja tiirailla.

Jos me halutaan olla alasti rannalla, se ei tarkoita tyrkyllä olemistä. Te äijät vain omassa narsistisessa lapsellisessa päässänne kuvittelette niin.

Vierailija
4/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tällä palstalla ollut ennen oma seksi-osio tossa ylälaidassa aihe vapaan vieressä mutta ei näy enää

Vierailija
5/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palstalla ole yhtään oikeaa miestä.

Vierailija
6/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on niin julkisissa kulkuvälineissä kuin baarissakin lukuisi kertoja mies avautunut, ettei ole saanut vuosiin. Tällä ilmeisesti toivoivat säälipillua saavansa, kuvottavaa.

Vierailija
7/7 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on harmi ettei oo parempia juttelukavereita, varsinkaan mistään arkaluontoisesta. 

Ei sen kyllä luulis netissä sua paljon haittaavan. Anna selittää!