Mitä ajattelette vieraasta joka ottaa leivän päälle juuston JA leikkeleen?
Eikö ahneudella ole rajaa. Kyllä se kelpaa tulla ahmimaan muitten ruokia.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen barbaari! 🧔 Laitan leikkeleen ja juuston päälle vielä kurkkusiivun!💪
Mitäs siihen sanotte?😲
Samoin ! On moni kerroin parempaa 😁
Valuuko sillä vielä hikikarpalot otsalta sillä vieraalla. Meillä yhdellä äijällä valu hiki kun hän keskittyi kaikkien lautasten, jotka olivat pöydällä, tyhjentämiseen.
Käsi vain kävi ja kävi lautaselta suuhun lisää lisää lisää ja hiki virtasi otsalta.
Sitä että saa ottaa mitä pöydälle on laitettu tarjolle.
Meillä lisäksi kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaatinlehtiä+useampi leipälaji. On myös tarjolla hedelmiä.
Hyvä voileipä voi minulle olla esim. oivariini, juustoviipale, saunapalvikinkku, viipaileita keitettyä kananmunaa, kurkkua/tomaattia/suolakurkkua. Pari tuollaista leipää voin ottaa aamiaiseksi kahvin ja tuorepuristetun mehun kanssa.
No kun ööh se kun ööh pitää ööh laittaa niin että ööh.
Ensin leipä, sitten voi, seuraavaksi leikkele 1, juusto, leikkele 2, juusto, leikkele 3, juusto.
Ööh
Miksi kutsut ketään kylään ja tarjoat syötävää jos ei saa syödä? Ihan normaalia ottaa molemmat. Itse laitan useamman juuston ja leikkeleen leivälle.
Meillä vieraiden ei tarvitse itse tehdä voileipiään. Itse teen voileipiä jossa juustot, leikkeleet ja kasvikset päällä, joskus jopa kylmäsavulohta. Tai teen jonkun ruokaisan piirakan, tai ruokaa.
Tulee mieleen se Uuno-leffassa ollut kohtaus, kun yksi vieras ei käyttänyt kahvissa sokeria ja toinen ei käyttänyt maitoa. Uuno sen sijaan ei käyttänyt kahvia, ja mätti kuppinsa täyteen sokeria ja kermaa.