Mitä ajattelette vieraasta joka ottaa leivän päälle juuston JA leikkeleen?
Eikö ahneudella ole rajaa. Kyllä se kelpaa tulla ahmimaan muitten ruokia.
Kommentit (33)
Että hän ei nirsoile.
On sekin turhauttavaa, jos ostaa vieraita varten tarjottavaa, mutta se ei sitten kelpaakaan.
Mitä ihmettä. Eikö ajatus ole se että jos jotain tarjolle katetaan niin sitä saa pöytään tulijat ottaa? Vai onko teillä myös semmoinen sääntö että vain yhtä sorttia makeaa vaikka olisit laittanut tarjolle useampaa? Kannattaa ehkä kertoa vieraille, ei varmastikaan tule ihmisille mieleen kuinka pihejä jotkut voi olla.
Ihan normaalia, niin minäkin teen, jos olen leikkeleitä ostanut, tai tehnyt. Juustoa minulla on aina
No ei ota yleensä ilman lupaa. Jos tarjoaa vieraalle niitä niin ottaa silloin. Ehkä et ota sellaisia vieraita joiden pelkäät rohmuavan.
Meillä saa ottaa, vaikka tuuman siivut/pinkat.
"...joku sentään ymmärtää hyvän päälle"
Jos laittaa juuston päälle, niin ok.
Juusto AINA päälle!!
Minäpä olen barbaari! 🧔 Laitan leikkeleen ja juuston päälle vielä kurkkusiivun!💪
Mitäs siihen sanotte?😲
Entä jos ei ota leipää ollenkaan, vaan ottaa vain leikkelettä ja juustoa, ja laittaa vielä voita päälle?
Hyväksyttekö tämmöisenkin?
No ajattelen, että sama meininki kuin minulla. Laitan leivälle juustoa, kokolihaleikettä ja vieläpä suolakurkkuja.
Mitäs ap ajattelet tästä?
Monesti teen jopa leipiä valmiiksi tarjottimelle vieraille. Leivän päälle laitan juustoa, leikkeen ja esim. tuorekurkkua, paprikaa.
Mitäs ap tästä sanot?
Kehtaavatko laittaa voitakin leivälle vielä?
Ap laita tarjolle leivän kanssa vain juustoa TAI leikettä, niin problem solved.
Sori, en pysty nyt keskittymään tähän, kun katselen noita urheilijatyttöjen pyllyjä.
En koskaan tarjoa leikkelettä, joten ei tarvi tätäkään ajatella.
Vierailija kirjoitti:
No ei ota yleensä ilman lupaa. Jos tarjoaa vieraalle niitä niin ottaa silloin. Ehkä et ota sellaisia vieraita joiden pelkäät rohmuavan.
Ahaa. Vieras tulee pöytään jonka olet kattanut koreaksi, ja silti hänen on kysyttävä sinulta lupa, saako ottaa leivän päälle sekä juustoa että kinkkua?
Öö ensin tarjotaan ja sitten kitistään kun otetaan.