Oletko harrastanut seksiä muiden kuin suomalaisten kanssa?
Onko seksi erilaista eri kulttuureissa? Luulisi, että mitä kauempana maan kulttuuri on Suomesta, sitä erilaisempaa seksikin olisi. Tosin miehet eivät sitä ehkä huomaa, koska mies on yleensä se, joka "vie" seksissä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä ainoastaan ruotsinkielisten kanssa. Mutta joo, onhan he suomalaisia.
Onhan heillä kuitenkin oma kulttuurinsa, joka eroaa vähän suomenkielisistä. Erosiko seksi mitenkään suomenkielisistä?
Olen nussinut muutaman ruotsalaisen naisen kanssa! Ehkä ovat vähän estottomampia!
Olen. Sama meininki joka puolella. Parilla toimii sängyssä tai ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Olen nussinut muutaman ruotsalaisen naisen kanssa! Ehkä ovat vähän estottomampia!
Mutta, harrastitko heidän kanssan seksiä, ja montako vuotta? Oletko saanut ammattimaista valmennusta harrastukseesi?
Espanjalaisen. Kahdenkin (eri aikaan). Puhuivat paljon, pannessaankin, ja olivat varsin intohimoisia. Osaavat flirttailla niin, että housut kastuu jo pelkästä puheesta. Ehkä johtuu siitä, että olen kotoisin suomesta, jossa flirttailua ei vaan osata, niin uppoaa nopeasti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä ainoastaan ruotsinkielisten kanssa. Mutta joo, onhan he suomalaisia.
Onhan heillä kuitenkin oma kulttuurinsa, joka eroaa vähän suomenkielisistä. Erosiko seksi mitenkään suomenkielisistä?
En pysty vastaamaan kun en ole koskaan harrastanut seksiä suomenkielisten kanssa.
Onko olemassa jotain seksinharrastuspaikkoja, kuten on mm. tenniskenttiä, keilahalleja, uimahalleja, jne?
Viikoittain, koska miesystäväni ei ole suomalainen. Seksi hänen kanssaan on parasta seksiä mitä minulla koskaan on ollut, mutta ei siihen kyllä liity millään tavalla miehen kansalaisuus vaan ihan se, että meillä vaan menee kemiat kaikin tavoin niin loistavasti yksiin.
Mulla ei ole kokemuksia suom. miehistä johtuen ihan siitä etten ole asunut Suomessa kuin viisi ensimmäistä elinvuottani. Ulkomaalaisista miehistä on kokemusta, lähinnä etelä- Eurooppalaisista. Mieheni on puoleksi ital. puoleksi esp.; seksi hänen kanssaan on ihanaa; toki sovimme muutenkin loistavasti yhteen.
Yhden virolaisen ja yhden Karjalan tasavallasta olevan kanssa olen harrastanut seksiä. Eipä nuo suomalaisista miehistä seksin suhteen mitenkään eronnut. Muuten ollut suomalaisia miehiä.
N46
Kyllä, Venäjä/Ukraina.
Ero on suomalaiseen hurja, ainakin niihin mistä on omaa otantaa. Laiskuudesta sängyssä ei ole tietoakaan, kaikki käy ja kaikilla on mukavaa. Ylipainosta ei ole tietoakaan.
1arabi, 1 nigerialainen, 1 venäläinen, muutama espanjalainen. Suomi-poika on paras!
Olen todellakin. Seksiä on ollut suomalaisten lisäksi ainakin venäläisen, virolaisen, ukrainalaisen, ranskalaisen, ruotsalaisen, puolalaisen, tsekkiläisen, englantilaisen, espamjalaisen, portugalilaisen, kreikkalaisen, italialaisen, romanialaisen, bulgarialaisen, moldovalaisen, unkarilaisen, saksalaisen, azerbaidzanilaisen, usalaisen, kanadalaisen, kolumbialaisen, brasilialaisen, argentiinalaisen, panamalaisen, kuubalaisen, japanilaisen, kiinalaisen, thaimaalaisen, laoslaisen, vietnamilaisen, tanskalaisen, myanmarilaisen, kamerunlaisen, eswatinilaisen, sveitsiläisen ja chileläisen kanssa. Nuo nyt ainakin tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen todellakin. Seksiä on ollut suomalaisten lisäksi ainakin venäläisen, virolaisen, ukrainalaisen, ranskalaisen, ruotsalaisen, puolalaisen, tsekkiläisen, englantilaisen, espamjalaisen, portugalilaisen, kreikkalaisen, italialaisen, romanialaisen, bulgarialaisen, moldovalaisen, unkarilaisen, saksalaisen, azerbaidzanilaisen, usalaisen, kanadalaisen, kolumbialaisen, brasilialaisen, argentiinalaisen, panamalaisen, kuubalaisen, japanilaisen, kiinalaisen, thaimaalaisen, laoslaisen, vietnamilaisen, tanskalaisen, myanmarilaisen, kamerunlaisen, eswatinilaisen, sveitsiläisen ja chileläisen kanssa. Nuo nyt ainakin tuli mieleen.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Miten olet onnistunut välttämään tamilin, kurdin ja Grönlannin inuitin. Niitähän pyörii koko ajan perseessä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet onnistunut välttämään tamilin, kurdin ja Grönlannin inuitin. Niitähän pyörii koko ajan perseessä kiinni.
Joku luki Wikipediaa maailman maat 🤣
Saksalaisen ja jenkin.Ei mitään eroa ollut....
Miten nyt suomalainen määritellään
Olen. Muut ovat olleet kyllä vaaleaihoisia, mutta yksi tummaihoinen maahanmuuttajatyttö. Hän oli innokas ottamaan suuhun. Muuten seksissä aika kokematon, esimerkiksi doggystyle oli hänelle vieras käsite.