Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä muiden kuin suomalaisten kanssa?

Vierailija
17.07.2025 |

Onko seksi erilaista eri kulttuureissa? Luulisi, että mitä kauempana maan kulttuuri on Suomesta, sitä erilaisempaa seksikin olisi. Tosin miehet eivät sitä ehkä huomaa, koska mies on yleensä se, joka "vie" seksissä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä ainoastaan ruotsinkielisten kanssa. Mutta joo, onhan he suomalaisia.

Vierailija
2/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä ainoastaan ruotsinkielisten kanssa. Mutta joo, onhan he suomalaisia.

Onhan heillä kuitenkin oma kulttuurinsa, joka eroaa vähän suomenkielisistä. Erosiko seksi mitenkään suomenkielisistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nussinut muutaman ruotsalaisen naisen kanssa! Ehkä ovat vähän estottomampia!

Vierailija
4/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sama meininki joka puolella. Parilla toimii sängyssä tai ei toimi.

Vierailija
5/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nussinut muutaman ruotsalaisen naisen kanssa! Ehkä ovat vähän estottomampia!

Mutta, harrastitko heidän kanssan seksiä, ja montako vuotta? Oletko saanut ammattimaista valmennusta harrastukseesi?

Vierailija
6/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalaisen. Kahdenkin (eri aikaan). Puhuivat paljon, pannessaankin, ja olivat varsin intohimoisia. Osaavat flirttailla niin, että housut kastuu jo pelkästä puheesta. Ehkä johtuu siitä, että olen kotoisin suomesta, jossa flirttailua ei vaan osata, niin uppoaa nopeasti sitten. 

Vierailija
7/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan heillä kuitenkin oma kulttuurinsa, joka eroaa vähän suomenkielisistä. Erosiko seksi mitenkään suomenkielisistä?

En pysty vastaamaan kun en ole koskaan harrastanut seksiä suomenkielisten kanssa.

Vierailija
8/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa jotain seksinharrastuspaikkoja, kuten on mm. tenniskenttiä, keilahalleja, uimahalleja, jne?

Vierailija
9/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoittain, koska miesystäväni ei ole suomalainen. Seksi hänen kanssaan on parasta seksiä mitä minulla koskaan on ollut, mutta ei siihen kyllä liity millään tavalla miehen kansalaisuus vaan ihan se, että meillä vaan menee kemiat kaikin tavoin niin loistavasti yksiin.

Vierailija
10/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemuksia suom. miehistä johtuen ihan siitä etten ole asunut Suomessa kuin viisi ensimmäistä elinvuottani. Ulkomaalaisista miehistä on kokemusta, lähinnä etelä- Eurooppalaisista. Mieheni on puoleksi ital. puoleksi esp.; seksi hänen kanssaan on ihanaa; toki sovimme muutenkin loistavasti yhteen.

Vierailija
11/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden virolaisen ja yhden Karjalan tasavallasta olevan kanssa olen harrastanut seksiä. Eipä nuo suomalaisista miehistä seksin suhteen mitenkään eronnut. Muuten ollut suomalaisia miehiä.

N46

Vierailija
12/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Venäjä/Ukraina.

Ero on suomalaiseen hurja, ainakin niihin mistä on omaa otantaa. Laiskuudesta sängyssä ei ole tietoakaan, kaikki käy ja kaikilla on mukavaa. Ylipainosta ei ole tietoakaan.

Vierailija
13/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1arabi, 1 nigerialainen, 1 venäläinen, muutama espanjalainen. Suomi-poika on paras!

Vierailija
14/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin. Seksiä on ollut suomalaisten lisäksi ainakin venäläisen, virolaisen, ukrainalaisen, ranskalaisen, ruotsalaisen, puolalaisen, tsekkiläisen, englantilaisen, espamjalaisen, portugalilaisen, kreikkalaisen, italialaisen, romanialaisen, bulgarialaisen, moldovalaisen, unkarilaisen, saksalaisen, azerbaidzanilaisen, usalaisen, kanadalaisen, kolumbialaisen, brasilialaisen, argentiinalaisen, panamalaisen, kuubalaisen, japanilaisen, kiinalaisen, thaimaalaisen, laoslaisen, vietnamilaisen, tanskalaisen, myanmarilaisen, kamerunlaisen, eswatinilaisen, sveitsiläisen ja chileläisen kanssa. Nuo nyt ainakin tuli mieleen. 

Vierailija
15/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin. Seksiä on ollut suomalaisten lisäksi ainakin venäläisen, virolaisen, ukrainalaisen, ranskalaisen, ruotsalaisen, puolalaisen, tsekkiläisen, englantilaisen, espamjalaisen, portugalilaisen, kreikkalaisen, italialaisen, romanialaisen, bulgarialaisen, moldovalaisen, unkarilaisen, saksalaisen, azerbaidzanilaisen, usalaisen, kanadalaisen, kolumbialaisen, brasilialaisen, argentiinalaisen, panamalaisen, kuubalaisen, japanilaisen, kiinalaisen, thaimaalaisen, laoslaisen, vietnamilaisen, tanskalaisen, myanmarilaisen, kamerunlaisen, eswatinilaisen, sveitsiläisen ja chileläisen kanssa. Nuo nyt ainakin tuli mieleen. 

Missä? 

Vierailija
16/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet onnistunut välttämään tamilin, kurdin ja Grönlannin inuitin. Niitähän pyörii koko ajan perseessä kiinni. 

Vierailija
17/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet onnistunut välttämään tamilin, kurdin ja Grönlannin inuitin. Niitähän pyörii koko ajan perseessä kiinni. 

Joku luki Wikipediaa maailman maat 🤣

Vierailija
18/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisen ja jenkin.Ei mitään eroa ollut....

Vierailija
19/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt suomalainen määritellään 

Vierailija
20/39 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Muut ovat olleet kyllä vaaleaihoisia, mutta yksi tummaihoinen maahanmuuttajatyttö. Hän oli innokas ottamaan suuhun. Muuten seksissä aika kokematon, esimerkiksi doggystyle oli hänelle vieras käsite. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi