Miksi on erillisijä tyynyjä, voisihan patja olla vain toisesta päästään paksumpi (muotoiltu tyynymäiseksi!)
Valtava säästö syntyisi ja ympäristö kiittäisi jälleen ihmisijä kun tyynytehtaat suljettaisiin tarpeettomina. Kokonaan voitaisiin kustakin patjasta pääpuoli muotoilla tyynymäiseksi- itse ottaisin patjan jossa olisi muheva, koko patjan pääosan kattava nelijömäinen tyynyrakenne.
Myös kengät pitäisi voida rakentaa niin että kuoriosat voisi vaihtaa tai ottaa pois ja pelkkä pohja olisi kiinteä. Pelkää pohjaa käytettäisiin sandaalina ja erilaisia kuoria ja varsija olisi eri tilanteisiin- saappaanvarret, lenkkitossukuoret, irrotettava korko kiinteään pohjaan jolloin syntyisivät korkokenkät ja vaikkapa myös terän kiinnitysmahdollisuus pohjaosaan jolloin sama jalkine kävisi myös luostimesta. Näin kenkäteollisuuskin hiipuisi ja luonto kiittäisi meitä polvillaan🤗
Kommentit (14)
Mitä mä sit laitan jalkojen väliin?
Minulle ainakin siksi, että nukun välillä kyljelläni ja välillä selälläni, ja tarvitsen kyljellä nukkumiseen paksumman tyynyn.
Mutta se mitä toivon olisivat palasista koostettavat housut. Paksureitisenä housut hankautuvat reisien välistä aina ensimmäisenä puhki. Usein olisivat muualta vielä ihan hyvät. Voisipa vain sen palan vaihtaa!
On niitä sellaisiakin patjoja olemassa, jossa on se kohouma "tyyny". Olen sellaisella patjalla nukkunut, ja sain siinä niskani kipeäksi. Seuraavana yönä nukuin siinä "väärin päin" ja oli paaljon parempi.
No suunnitelepa sellainen ja katso paljonko saat myytyä.
Tyynyä sentään pestään aina välillä, patjaa ei saa millään pestyä.
Joo ja sitten kun on pilalla niin koko patja roskiin
ei voi pestä kuten tyynyn voi
Kiitos, ap, idioottimaisesta ehdotuksestasi.
Katsopa montako tyynymallia on olemassa vaikka Jyskissä
Meillä on 160 cm leveä joustinpatja ja kummatkin tykkää vähän erilaisista päänalusista. Ei siis ole järkeä ostaa patjaa, jossa on kaksi samanlaista muhkuraa toisessa päässä.
Joskus tykkään myös nukkua toinen käsi tyynyn alla. Ei onnistu tämäkään ilman erillistä tyynyä.
Tyyny kuuluu pestä suht usein, ja se on helppoa koneessa. Miten usein pesisit patjan.
Samat pohjat eivät sovellu kaikkiin tarkoituksiin ja tyynyjä on oltava useampi eikä patjassa kiinni olevaa möykkyä voi möyhiä ja työntää käsiä alle.
erillisijä.....
siksi että ihmiset intoutuisi opiskelemaan suomea!
Jotta voi kääntää aina sen viileän puolen.