Kuinka paljon suollat valheellista tekstiä palstalla?
Kommentit (17)
Päinvastoin, täällä voin olla täysin rehellinen, ei tarvitse kaunistella yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi projisoit?
Tämä ainakin on valheellista tekstiä. Onko sata prossaa edelleen täynnä?
En ole fe makko tai v vassari joten nolla.
Olen persu joten valehtelen koko ajan ja kaikesta.
Jotakuinka 70-80 prosenttia kirjoittamastani on täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotakuinka 70-80 prosenttia kirjoittamastani on täyttä paskaa.
Joo täällä suurin piirtein sama, voi lipsahtaa 90 pinnan puolelle ajoittain.
Jollakin voi olla liki kaikki, elää valekuplassa, uskoo todeksi, ei ymmärrä sairautensa vuoksi, niin vääristynyt mieli.
kaikki mitä et tiedä voidaan käyttää sua vastaan. sun tyhmyytes ei tee kestää kusettajaa
Vierailija kirjoitti:
En yhtään, mutta kateelliset eivät usko
- kotirouva jolla DI-mies
ja katsot pettämisen sormien läpi, jotta kulissit ei kaadu
En kerro valheita muuten kuin voin sanoa, että siskoni sanoi näin vaikka itse asiassa se oli veljeni. Täällä pyörii varmaan tuttuja enkä halua, että joku huomaa, että kuka olen. Vähän pitää varoa, että mitä sanoo.
Välillä kirjoitan hyvin kärkkäästi, mutta valheita en kovin usein myönnä kirjoittavani. Päin vastoin täällä voi myös tylyttää ja purkaa raivoaan ihmisiä, systeemiä ja kaikkea kohtaan. Asioita, joita ei voi omalla nimellä sanoa, jotta ei vaaranna ennen kaikkea perheen (=lapsen) asemaa, koska nyky-yhteiskunnassa kytätään vääriä mielipiteitä viranomaistasolla. "Saa sanoa", mutta sitten myös saa käsitellä lasuja ja ex-puoliso käyttäisi hyväkseen, tai sitten on sosiaalinen paaria jos sanoo työpaikallaan, ettei julkishallinnon kuuluisi osallistua poliittisiin mielenosoituksiin (Pride) tai että valtaosa vaikka somal eista ei sopeudu yhtään muualle kuin seksuaali- ja väkivaltarikosten tilastoihin.
En valehtele, mutta sanon usein asioita, joita en ikinä muuten sanoisi muiden kuullen. Siis omalla nimelläni ja kasvoillani.
Monikaan ei uskoisi, miten paljon halveksin monia ihmisryhmiä. Moni ei myöskään uskoisi, miten välinpitämätön olen mm. ympäristön suhteen. Ja ihmisten suhteen. En vaan välitä. Tuttavapiirini ei myöskään tiedä, että olen aika varakas.
n44
En yhtään, mutta kateelliset eivät usko
- kotirouva jolla DI-mies