Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi etninen kauppa saanut uhkasakon

Vierailija
10.07.2025 |

Helsinkiläinen Bamya market saanut uhkasakon elintarviketurvallisuuden laiminlyönnistä. Säilytetty jauhelihaa 16 asteessa, henkilökunnan vessassa ei käsisaippuaa, lihankäsittelytilassa ei käsisaippuaa, elintarvikkeita säilytetty käytävillä ja sosiaalitilan lattialla, rotilla pääsy elintarvikkeisiin jne jne.

Hyi hemmetti noiden touhua. Huljuttelevat siellä kädellä paskaista persettä ja sitten ilman käsipesua lihatiskille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset terveystarkastukset ovat ryöstöä minulta, kokoomuslaiselta nettoveronmaksajalta. Kapitalismin pitäisi antaa toimia rauhassa ja veroja ei pitäisi kerätä lainkaan. Joku virkamies saa nyt minun rahoja. Lisäksi häiritään reipasta ja tehokasta yritystoimintaa.

t. Kokoomuslainen

Vierailija
2/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa tuollaisista kaupoista tuorelihaa?

Vierailija
4/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset terveystarkastukset ovat ryöstöä minulta, kokoomuslaiselta nettoveronmaksajalta. Kapitalismin pitäisi antaa toimia rauhassa ja veroja ei pitäisi kerätä lainkaan. Joku virkamies saa nyt minun rahoja. Lisäksi häiritään reipasta ja tehokasta yritystoimintaa.

t. Kokoomuslainen

Kyllä ne lähettää tarkastuksesta laskun perään. Älä huoli.

Vierailija
5/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi rasisti ei ymmarra hyva halal liha.

Vierailija
6/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Kokoomuslainen

Sakkohan tuosta tulee, mutta Petsku ja RIikkuli tuhlaavat senkin Trumpin asekassaan.

Vierailija
7/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Kokoomuslainen

Sakkohan tuosta tulee, mutta Petsku ja RIikkuli tuhlaavat senkin Trumpin asekassaan.

Olet varmaan sitä porukkaa, jonka mielestä Suomen talouden pelastaa kauppa itärajan takana olevan kehitysmaan kanssa.

Vierailija
8/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhos on menetettyä aluetta samalla tavalla kuin Karjala. Kuten Karjala, Puhoskin on kerran Suomeen kuulunut alue, joka on nyt vihollisen miehittämä.

Vierailija
9/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vihervassut!

Vierailija
10/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Kokoomuslainen

Me tienataan tällä! 

Vierailija
11/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh

Vierailija
12/12 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövätkö he itse tuollaista pilaantunutta lihaa? Vai käykö siellä suomalaisia ostoksilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi