Taas yksi etninen kauppa saanut uhkasakon
Helsinkiläinen Bamya market saanut uhkasakon elintarviketurvallisuuden laiminlyönnistä. Säilytetty jauhelihaa 16 asteessa, henkilökunnan vessassa ei käsisaippuaa, lihankäsittelytilassa ei käsisaippuaa, elintarvikkeita säilytetty käytävillä ja sosiaalitilan lattialla, rotilla pääsy elintarvikkeisiin jne jne.
Hyi hemmetti noiden touhua. Huljuttelevat siellä kädellä paskaista persettä ja sitten ilman käsipesua lihatiskille.
Kommentit (12)
Kuka ostaa tuollaisista kaupoista tuorelihaa?
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset terveystarkastukset ovat ryöstöä minulta, kokoomuslaiselta nettoveronmaksajalta. Kapitalismin pitäisi antaa toimia rauhassa ja veroja ei pitäisi kerätä lainkaan. Joku virkamies saa nyt minun rahoja. Lisäksi häiritään reipasta ja tehokasta yritystoimintaa.
t. Kokoomuslainen
Kyllä ne lähettää tarkastuksesta laskun perään. Älä huoli.
Suomi rasisti ei ymmarra hyva halal liha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset terveystarkastukset ovat ryöstöä minulta, kokoomuslaiselta nettoveronmaksajalta. Kapitalismin pitäisi antaa toimia rauhassa ja veroja ei pitäisi kerätä lainkaan. Joku virkamies saa nyt minun rahoja. Lisäksi häiritään reipasta ja tehokasta yritystoimintaa.
t. Kokoomuslainen
Sakkohan tuosta tulee, mutta Petsku ja RIikkuli tuhlaavat senkin Trumpin asekassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kokoomuslainen
Sakkohan tuosta tulee, mutta Petsku ja RIikkuli tuhlaavat senkin Trumpin asekassaan.
Olet varmaan sitä porukkaa, jonka mielestä Suomen talouden pelastaa kauppa itärajan takana olevan kehitysmaan kanssa.
Puhos on menetettyä aluetta samalla tavalla kuin Karjala. Kuten Karjala, Puhoskin on kerran Suomeen kuulunut alue, joka on nyt vihollisen miehittämä.
Vierailija kirjoitti:
t. Kokoomuslainen
Me tienataan tällä!
Syövätkö he itse tuollaista pilaantunutta lihaa? Vai käykö siellä suomalaisia ostoksilla?
t. Kokoomuslainen