Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?

Vierailija
16.07.2025 |

Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...

Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?

Kommentit (1405)

Vierailija
1241/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen että suomalaisetkin lähti suureen kusetukseen mukaan. 

Sitä minäkin olen ihmetellyt. Luulin vähän skeptisemmiksi ja laiskemmiksi mutta olihan silloin sikaflunssan aikana, jotkut ihan tapelleet siellä rokotusjonossa.

Vierailija
1242/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida rokottamattomat päästä yli tästäkään ikinä. Vieläkin saa kuulla että mitäs menit ottamaan. Itse en edes ajattele koko koronaa enää. 

Kaikkien rokotettujen piti kuolla 3 kk sisällä ensimmäisestä rokotteesta. Tehosterokotteiden piti vain voimistaa ja nopeuttaa tuota varmana raportoitua tappavaa vaikutusta. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten oli ne liikuttavat jutut, kun koronaan kuoleva muka viimeisillä voimillaan rukoili rokotetta. Hieman haisi siinä kusinen propaganda, mutta kaipa nuokin jollekin hyväuskoiselle upposi.

Tuttavani oli sairaanhoitajana koronaosastolla vml olikaan missä nimenomaan koronaa sairastavia hoidettiin. Hän ei ottanut ensimmäistäkään rokotusta. Pistää miettimään, hänhän sen todella näki mitä se sairaus on kun sairaalaan siitä joutuu. Eikä sittenkään ottanut. Eli.. oliko valtaväestö niellyt koukun syötteineen?

Mitä pask täällä jauhetaan, jos yhtään seurasi asiaa niin olisi pitänyt olla tiedossa että oli vaarallinen vain vanhoille ja tiettyihin riskiryhmiin kuuluville ja rokottaminen oli jokaisen  omassa harkinnassa, itse otin koska olin 56 v. tuolloin 2022 

Vierailija
1244/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yllätti että ruosalaiset eivät olleet kovin innokaita koronarokotuksien ottajia vaikka olisi voinut kuvitella aivan päinvastaista.

Vierailija
1245/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai sellaista siellä pietarissa ihmetellään.

Ihan suomessa olen.

Vierailija
1246/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitäpä ihan omin sanoin mitä tarkoitat kusetuksella.

Vierailija
1247/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten oli ne liikuttavat jutut, kun koronaan kuoleva muka viimeisillä voimillaan rukoili rokotetta. Hieman haisi siinä kusinen propaganda, mutta kaipa nuokin jollekin hyväuskoiselle upposi.

Tuttavani oli sairaanhoitajana koronaosastolla vml olikaan missä nimenomaan koronaa sairastavia hoidettiin. Hän ei ottanut ensimmäistäkään rokotusta. Pistää miettimään, hänhän sen todella näki mitä se sairaus on kun sairaalaan siitä joutuu. Eikä sittenkään ottanut. Eli.. oliko valtaväestö niellyt koukun syötteineen?

Hoitajat näkee työssään kaikenlaista. Siinä saa perspektiiviä. Ei kaikki lääkkeet, hoidot ja rokotukset automaattisesti ole hyväksi kaikille.

Se pfizerin rokotus esimerkiksi, ei sovellu allergisille. Se mainittiin niiden tuoteselosteessa. 

Ei monikaan lue tuoteselosteita, valitettavasti.

Vierailija
1248/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä naurattaa aina kun silloin tällöin joku hysteerinen mummo tai pari yrittää lietsoa tautipanikkia paikallislehtien yleisöosastoilla luettuaan näistä eri taudeista tms, jutuista mitä silloin tällöin mainitaan olevan maailmalla liikkeellä, vaatimalla maskeja naamalle, sulkuja, ynnä muuta.

Itse en ainakaan kaipaa sitä maski- ja sulkupelleilyä yhtään takaisin.

Vierailija
1249/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rokotetut eivät voi keskustella asiallista kieltä käyttäen? Hörhöt, ulista, hopeavesi jne jne. Täällä on kerrottu omia kokemuksia ja selitetty miksi ei aikanaan rokotuksia otettu niin rokotetut alkavat ilkkua foliohattuilua, 5gtä, piikkikammoisia, rokotevastaisia, kulku- ja sukupuolitauteja mielellään levittäviä yms mistä rokottamattomat eivät ole sanoneet mitään.

Kyllä nyt rokottamattomat ovat antaneet itsestään käyttäytymisensä perusteella fiksumman kuvan.

Niitä hävettää, että olivat huijattavissa. Ja ne on paniikissa, että menivät ottamaan rokotuksen, joka ei ollutkaan niin hyvä ja tehokas eikä siitä yhtään tiedetä mitä aineita ihmisiin todellisuudessa pistettiin. 

Juu, minäkin hohdan pimeässä, steppaan kuulemma unissani, korvassani oleva siru soittaa balalaikaa, bluetooth-yhteys Marsiin toimii hyvin yms. kaikki tuo olisi jäänyt pois ilman rokotetta.

Vierailija
1250/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli suojaa hyvin vampyyreiltä ja ihmisusilta. Eipä ole niitä näkynyt.

Vierailija
1251/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai sellaista siellä pietarissa ihmetellään.

Ihan suomessa olen.

Et ole koska et tiennyt että Suomi kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

Vierailija
1252/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erehtynyt kun kirjoitin tänne aikaisemmin että toi sama skitsofreenikko jankuttaja samaa pskaa copypastee täällä:D mahtaa olla ranteet kipeänä kun viimeiset 5 tuntia näpytellyt samaa copypastea:D

Vierailija
1253/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida rokottamattomat päästä yli tästäkään ikinä. Vieläkin saa kuulla että mitäs menit ottamaan. Itse en edes ajattele koko koronaa enää. 

Kaikkien rokotettujen piti kuolla 3 kk sisällä ensimmäisestä rokotteesta. Tehosterokotteiden piti vain voimistaa ja nopeuttaa tuota varmana raportoitua tappavaa vaikutusta. 😂

Tämä! Olen ottanut 7 rokotetta ja riskiryhmäläisenä en sairastunut kertaakaan kotonaan. Eikä rokotteista tullut mitään ongelmia.

Vierailija
1254/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Olen ottanut 7 rokotetta ja riskiryhmäläisenä en sairastunut kertaakaan kotonaan. Eikä rokotteista tullut mitään ongelmia.

Mä otin kolme, ei ongelmia.

Vierailija
1255/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Yksi läheinen sukulainen ei ottanut rokotetta. Ei häntä eristetty yhteiskunnasta tai perheestä.

miksi edes tiedät kuka on rokotettu ja kuka ei, taitaa siinä vähän perää olla

Vierailija
1256/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti tosi paljon, kun kaveri painosti ottaman rokotteen. No en ottanut ja melkein laitoin välit poikki. 

Vierailija
1257/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden 2025 tärkein keskustelu.

Perustele miksi on koska tätä samaa on jauhettu jo monta vuotta eikä mikään ole miksikään muuttunut, samaa jankutusta olleet kaikki ketjut.

Vierailija
1258/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä, on sulla tylsä elämä jos tämä on tärkein aihe.

Vierailija
1259/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä, on sulla tylsä elämä jos tämä on tärkein aihe.

kyll jotain olis hyvä oppia. kuinkahan paljon se sekoilu makso valtiolle.

Vierailija
1260/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vieläkin että joku kertoisi miksi rahalla ostettu (ilman rokotteita) koronapassi antoi suojan kulkea vapaasti missä vain, milloin vain.

Ketju on lukittu.