Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?

Vierailija
16.07.2025 |

Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...

Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?

Kommentit (1405)

Vierailija
841/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eriskummallinen toiminta moderoinnissa on sensuuria, jolla ohjaillaan ihmisten ajattelua.

VAUVA.FI ON YKSITYINEN KESKUSTELUALUSTA JOTA EI KOSKE SANANVAPAUS, YP PÄÄTTÄÄ MITÄ TÄÄLLÄ JULKAISTAAN, JOS EI MIELLYTÄ NIIN VAIHDA VAIKKA YLIKSELLE.

Vierailija
842/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa jopa tutkittiin, ketkä eivät ottaneet rokotetta: tulottomat, pienituloiset, syrjäytyneet, vieraskieliset yms. Enpä ylpeilisi, jos kuuluisin porukkaan. Näkeehän sen täälläkin, että heitellään, mitä mieleen juolahtaa ilman asiamukaisia linkkejä.

https://thl.fi/-/tutkimus-koronarokotuksia-ottivat-vahiten-haavoittuvim…

Eivät ehkä osanneet hakeutua tai jos ykkösasia on päihde, ei aika tai ymmärrys välttämättä riitä moneen muuhunkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa jopa tutkittiin, ketkä eivät ottaneet rokotetta: tulottomat, pienituloiset, syrjäytyneet, vieraskieliset yms. Enpä ylpeilisi, jos kuuluisin porukkaan. Näkeehän sen täälläkin, että heitellään, mitä mieleen juolahtaa ilman asiamukaisia linkkejä.

https://thl.fi/-/tutkimus-koronarokotuksia-ottivat-vahiten-haavoittuvim…

No jaa, en ole tuloton tai pienituloinen, syrjäytynyt tai vieraskielinen vaan korkeakoulututkinnon omaava työllinen, meitä oli aika monta muitakin. Kriittisiä ääniäkin tarvitaan, ellei ole intoa elää Pohjois-Korean tapaan.

Kertoo tuostakin innokkaasta linkkaajasta (lynkkaajasta) miten mustavalkoisesti ja kapeakatseisesti elää kun luottaa sokeasti mitä hallitus,media syyttää. Täällä moni toivoo oikeasti P-korean mallia. Kun ihmiset ei osaa enää etsiä tietoa netistä,kyseenalaistaa tai haastaa eri näkemyksiä aiheesta kuin aiheesta. Kaikkien pitäis ajatella esim äärivasemmiston yms ääriryhmien tavalla eikä kulkea "kultaista keskitietä".

Tiedon etsimiseen kuuluu myös lähdekritiikki. Korona-aikana oli paljon näitä itse oppineita rokotetutkijoita, jotka esiintyivät rokotteiden asiantuntijoina. Eräskin itseoppinut teki omassa autotallissa työpäivän jälkeen uraa uurtavaa tutkimusta ja sai tuloksen rokotteiden haitallisuudesta, en muista kaverin nimeä. Moni teistäkin vannoi hänen nimeensä.

No, nytkin Nordin kertoo auringon olevan vain hyväksi ja ihosyöpä on syypää jostain ihan muusta. Hänhän on kanssa näitä itseoppineitä lääketieteen tohtoreita :)

Vierailija
844/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin vasta syyskuussa ottamaan ensimmäisen piikkini Tampereen Ratinan piikittämöön. Ilmoittautuessani hoitaja kysyi, monettako rokotetta olen ottamassa. Sanoin, että ensimmäistä. "ENSIMMÄISTÄ!" hän kiljaisi lujaa niin että kaikki varmasti katsoivat.

Alkoi heti kaduttaa, että edes tulin, ja aloin epäröidä rokotettakin. Homma tuntui jotenkin fanaattiselta. Menin kuitenkin rokotuspisteeseen kun vuoroni tuli kun takaisinkaan ei päässyt sinne mistä tulin (piti edetä tietyin stepein) ja sanoin, etten olekaan nyt varma tästä. Rokottaja sanoi, että hän voi hetken odottaa ja pyytää vaikka toisen hoitajan pitämään minusta kiinni, että rokotus saadaan annettua, jos minua kovin pelottaa. Hän ei sanonut, että minun ei pidä ottaa rokotetta, ellen varmasti itse sitä halua eikä myöskään että minulla on oikeus kävellä poiskin. Tätä pidän epäeettisenä ja epäammattimaisena.

Rokotus pistettiin ja viikon pääs

Ei ole olemassa mitään piikittämöjä, muutenkin juttusi on uskomattoman typerä.

Vierailija
845/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, mutta muistan koronapsykoottisten foliohattujen 5G-houreet, kaikkien rokotettujen kuoleman odottamisen ja muut vastaavat.

Valitettavan helposti huomasi kuinka osa väestöstä ei yksinkertaisesti pysty jauhamaan purkkaa ja kävelemään yhtä aikaa.

Vierailija
846/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niinkö transaktivismista jauhaminen, ollaan täysin puolesta tai vastaan ja vastapuolen kuuntelu täysin nollassa

Vierailija
847/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin vasta syyskuussa ottamaan ensimmäisen piikkini Tampereen Ratinan piikittämöön. Ilmoittautuessani hoitaja kysyi, monettako rokotetta olen ottamassa. Sanoin, että ensimmäistä. "ENSIMMÄISTÄ!" hän kiljaisi lujaa niin että kaikki varmasti katsoivat.

Alkoi heti kaduttaa, että edes tulin, ja aloin epäröidä rokotettakin. Homma tuntui jotenkin fanaattiselta. Menin kuitenkin rokotuspisteeseen kun vuoroni tuli kun takaisinkaan ei päässyt sinne mistä tulin (piti edetä tietyin stepein) ja sanoin, etten olekaan nyt varma tästä. Rokottaja sanoi, että hän voi hetken odottaa ja pyytää vaikka toisen hoitajan pitämään minusta kiinni, että rokotus saadaan annettua, jos minua kovin pelottaa. Hän ei sanonut, että minun ei pidä ottaa rokotetta, ellen varmasti itse sitä halua eikä myöskään että minulla on oikeus kävellä poiskin. Tätä pidän epäeettisenä ja epäammattima

Palstatrolli vain keksii satuja. Se on skitso ja jälkeenpäin uskoo kaiken tapahtuneen hänelle.

Vierailija
848/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi heti kaduttaa, että edes tulin, ja aloin epäröidä rokotettakin. Homma tuntui jotenkin fanaattiselta. Menin kuitenkin rokotuspisteeseen kun vuoroni tuli kun takaisinkaan ei päässyt sinne mistä tulin (piti edetä tietyin stepein) ja sanoin, etten olekaan nyt varma tästä. Rokottaja sanoi, että hän voi hetken odottaa ja pyytää vaikka toisen hoitajan pitämään minusta kiinni, että rokotus saadaan annettua, jos minua kovin pelottaa. Hän ei sanonut, että minun ei pidä ottaa rokotetta, ellen varmasti itse sitä halua eikä myöskään että minulla on oikeus kävellä poiskin. Tätä pidän epäeettisenä ja epäammattima

Ei ole olemassa mitään piikittämöjä, muutenkin juttusi on uskomattoman typerä.

Kommenttisi on uskomattoman typerä, joten varmaan myös sen kirjoittajakin.

Ratinaan perustettiin erikseen koronarokotuspiste eli piikittämö. Nyt siellä ei sellaista enää ole. Asian voinee tarkistaa julkisista lähteistä.

Vierailija
849/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen on tämä palsta, sillä aiempi kommenttini poistettiin joissa kerroin kuten naapurilleni oli huudettu kaupassa maskittomuudesta ja itseltäni asiaa kysyivät läheiseni. Ihmettelin myös miten moni meni median pelotteluun mukaan ja ei enää osannut ajatella järkevästi, vaan hysteria nosti päätään kanssaihmisiä kohtaan. Sekä missä se meidän kuuluisa sisu on? Ja kuinka itse olen ollut terve (harvoin sairas) ilman mitään rokotteita paitsi jäykkäkouristus/polio. En kirjoittanut mitään asiatonta, joten aika eriskummallista toimintaa palstan moderoinnilta. 

Joo, tämä palstasetsuuri on näköjään ihan ihmiskäsissä tämän ketjun osalta.

Oma isäni oli näitä, jotka huusivat ihmisille kaupassa maskittomuudesta tai liian lähelle tulemisesta. Uhan tunnehan siinä oli taustalla. Oma poikani taas niitä, jolle alettiin huutaa kaupassa maskittomuudesta. Siinä tosin kävi niin, että henkilökunta kehotti tätä väkivallalla uhkailijaa poistumaan kaupasta. Ja onneksi poistui, oman turvallisuutensa tähden. Poikani on isokokoinen eikä olisi ehkä lopulta hillinnyt itseään, kun joku ukonkälppänä siinä uhosi.

Vierailija
850/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, mutta muistan koronapsykoottisten foliohattujen 5G-houreet, kaikkien rokotettujen kuoleman odottamisen ja muut vastaavat.

Valitettavan helposti huomasi kuinka osa väestöstä ei yksinkertaisesti pysty jauhamaan purkkaa ja kävelemään yhtä aikaa.

Minäkin näin tällaisen ihmisen metroaseman vieressä kirjoittamassa liiduilla kaikkea soopaa maahan 😁 harmi kun en ottanut silloin kuvaa.. en tohtinut, kun henkilö oli niitä juuri silloin kirjoittelemassa

Vierailija
851/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähes koko kansa oli rokotettu ainakin 2 kertaan ja kuitenkin koronaan sairastuneita oli ennätyksellisen paljon niin Media maalitti rokottamattomia. Media usutti tyhmät ihmiset syyttämään rokottamattomia. Medialle ei tullut mieleen että rokote on tehoton. Sauli Niinistön vaatimus uuden vuoden puheessa medialle lopettaa maalitus tehosi. Media ei ole kuitenkaan koskaan itse käsitellyt asia. Miksi mopo karkasi käsistä.

Marinin hallituksen koronalinja oli väärä. Ne ihmiset jotka matkusteli ulkomaille olisi heti rajalta pitänyt määrätä eristykseen.

Pätevyytesi tähän kommenttiin?

Vierailija
852/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi heti kaduttaa, että edes tulin, ja aloin epäröidä rokotettakin. Homma tuntui jotenkin fanaattiselta. Menin kuitenkin rokotuspisteeseen kun vuoroni tuli kun takaisinkaan ei päässyt sinne mistä tulin (piti edetä tietyin stepein) ja sanoin, etten olekaan nyt varma tästä. Rokottaja sanoi, että hän voi hetken odottaa ja pyytää vaikka toisen hoitajan pitämään minusta kiinni, että rokotus saadaan annettua, jos minua kovin pelottaa. Hän ei sanonut, että minun ei pidä ottaa rokotetta, ellen varmasti itse sitä halua eikä myöskään että minulla on oikeus kävellä poiskin.

Se oli koronarokotuspiste ei piikittämö, keksit typeriä sanoja omasta tyhmästä päästäsi.

Vierailija
853/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että oikein saalistettiin ja jahdattiin. Miten paljon pitää viettää aikaa ulinalaudalla että alkaa uskoa tällaisia juttuja😅

Eiittää varmaan kun on syrjäytynyt yhteiskunnasta ja realiteeteisrä.. alkaa näkee kaikenlaista salaliittoa joka puolella koskahan postinjakajat on vahtaajia, jotka muka tiputtaa postiluukkuun postia.. todellisuudessa varmaan skannaavat asunnossa olijat salaisen organisaation tietoihin 🙄

Vierailija
854/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista, että joku vielä uskoo siihen paskaan mitä rokotteista levitettiin? TODISTETUSTI suurin osa koronarokotteen vastaisesta disinformaatiosta levitettiin Venäjältä. Toisena tulee Kiina. 

Missä rokotettujen massakuolemat? Otin rokotteet, kukaan lähipiiristäni (kaikki ottivat rokotteet) ei ole kuollut. 

MISSÄ ROKOTETTUJEN MASSAKUOLEMAT? 

Koronaan kuoli maailmanlaajuisesti todistetusti yli 7 miljoonaa ihmistä. Luvun arvellaan olevan jopa 36 miljoonaa. 

Höpö höpö... Täyttä fuulaa.

Niinkö? Oma versiosi asiasta?-eri

Vierailija
855/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-ajasta pitäisi tehdä perusteellinen selvitys ja arvioida myös toimien vaikuttavuutta niihin käytettyyn rahaan nähden. Omikronin tultua jäljityksessä ei ollut enää mitään järkeä, mutta Krista Kiuru jatkoi miljoonien lappaamista siihen, kuin myös Helsinki-Vantaan testauspisteeseen, vaikka muualla oli vähemmän koronaa kuin meillä Suomessa. 

Onneksi Krista Kiuru ei ole sittemmin hakemiaan hillotolppavirkoja saanut, enkä ihmettele. Korona-ajan alussa hän osoitti jonkinlaista arvostelukykyä, mutta antoi sitten eläkeläisten ja Eroon koronasta -fanaatikkojen suitsutuksen nousta päähänsä ja mokasi korona-ajan loppuvaiheessa raskaasti.

Vierailija
856/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko Martsari huoltisyrittäjä Sinin? Video kiertää vieläkin somessa. Moni pääsi koronapsykooseissaan julkisuuteen kertaheitolla.

Vierailija
857/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan ja se oli vain ja ainoastaan oikein. En voi hyväksyä, että jokin ryhmä kokee olevansa muita oikeutetummassa asemassa vaaratamaan muidenkin terveyden foliohattuilunsa takia. 

Foliohattuilu on tyhmää ja sitä teet itsekin. Rokote ei estänyt saamasta tartuntaa tai levittämistä tautia. Vihaatko kaikkia 4miljoonaa suomalaistakin ketkä ei ota influenssa rokotetta joka vuosi?

Sehän annetaN vain yli 65-vuotiaille ja ehkä terveydenhoidon henkilöstölle.

Opi perusasiat,  viime talvenakaan ei k-rokotetta annettu kuin yli 65 v.  Ja te hössötätte että lapset väkisin rokotettiin.

Sitä suositeltiin kaikille ellei ole terveydellisiä estettä ja yli 80% suomalaisista se myös annettiin. Opettele perusasiat ettei tule nolattua itseään enempää.

Vierailija
858/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomestakin löytyi iso joukko nat sifa sisteja, jotka olivat heti viemässä osaa porukkaa leireille ja varmaan kaasukammioihinkin jos siihen olisi annettu mahdollisuus.

Nas sejen pelikirja oli käytössä paria viimeistä askelta lukuunottamatta. Aivan sairasta menoa.

Vierailija
859/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen on tämä palsta, sillä aiempi kommenttini poistettiin joissa kerroin kuten naapurilleni oli huudettu kaupassa maskittomuudesta ja itseltäni asiaa kysyivät läheiseni. Ihmettelin myös miten moni meni median pelotteluun mukaan ja ei enää osannut ajatella järkevästi, vaan hysteria nosti päätään kanssaihmisiä kohtaan. Sekä missä se meidän kuuluisa sisu on? Ja kuinka itse olen ollut terve (harvoin sairas) ilman mitään rokotteita paitsi jäykkäkouristus/polio. En kirjoittanut mitään asiatonta, joten aika eriskummallista toimintaa palstan moderoinnilta. 

Joo, tämä palstasetsuuri on näköjään ihan ihmiskäsissä tämän ketjun osalta.

Oma isäni oli näitä, jotka huusivat ihmisille kaupassa maskittomuudesta tai liian lähelle tulemisesta. Uhan tunnehan siinä oli taustalla. Oma poikani taas niitä, jolle alettiin huutaa kaupassa maskittomuudesta. Siinä tosi

Olitpa hyvin onnistunut poikasi kasvattamisessa, mahdat olla ylpeä.

Vierailija
860/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan ja se oli vain ja ainoastaan oikein. En voi hyväksyä, että jokin ryhmä kokee olevansa muita oikeutetummassa asemassa vaaratamaan muidenkin terveyden foliohattuilunsa takia. 

Foliohattuilu on tyhmää ja sitä teet itsekin. Rokote ei estänyt saamasta tartuntaa tai levittämistä tautia. Vihaatko kaikkia 4miljoonaa suomalaistakin ketkä ei ota influenssa rokotetta joka vuosi?

Sehän annetaN vain yli 65-vuotiaille ja ehkä terveydenhoidon henkilöstölle.

Opi perusasiat,  viime talvenakaan ei k-rokotetta annettu kuin yli 65 v.  Ja te hössötätte että lapset väkisin rokotettiin.

Sitä suositeltiin kaikille ellei ole terveydellisiä estettä ja yli 80% suomalaisista se myös annettiin.

Ai viime vuonna?  Siitähän puhuttiin. Etkö pysy keskustelussa mukana?

Ketju on lukittu.