Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhuuu, mustarastas näkyvissä

Vierailija
16.07.2025 |

Nyt saa raakilemarjat kyytiä, puskat vain pölisee kun se siellä niitä napsii. Vein hänen nukkumiskolonsa lähettyville vettä, saapi nähä miten suhtautuu, minä kun ajattelin, että raakilemarjojen päälle huikka vettä menisi ettei tartu kurkkuun ja vilvoitellakin saa. Eilen emo oli aivan litteänä vasten sammalikkoa, levitti siipensä ihan levälleen, taisi olla kuuma myös hänellä. Orava 2 päivää sitten makasi marjakuusen alla, vein portaille vettä ja pähkinöitä, voi veljet sen ilmettä, oli aivan naatti, viimeisen päälle uneliaan ja läkähtyneen näköinen ja kyllä vain, tuli portaille ja joi pitkän siivun ja päälle muutama pähkinä, jäi hölmistyneenä katsomaan minua ovella, että mikäs kiltti ihminen se minut tuolta kuumasta pelasti raikkaiden vetten äärelle. Katsotaan miten nämä jatkuvat helteet vielä tuovat eläinystäväni luokseni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle, eläinten ystävä 🧡 

Vierailija
2/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen asfalttimaantien varrella kaksi varista seisoivat nokat ammollaan, +32 astetta näytti auton ulkolämpömittari. Voi varispojat, lentäkää tuohon joelle, joka on muutaman sadan metrin päässä! Toivottavasti löysivät veden äärelle 🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle, eläinten ystävä 🧡 

Kiitos kiitos !

Vierailija
4/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos.

Vierailija
5/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kiitos.

Kiitos kiitämisestä ja mukavaa kesänjatkoa, miten sen sitten ikinä vietätkin, minulla tuo eläinten seuraaminen jatkuu. Olin kesäkuussa matkalla Kainuussa ja näin ensi kertaa ilveksen, sain sen kameraan salaa, lisäksi seurasin emo ja pikkujussin (jänis) seikkailuja ikkunasta, emo yritti vieroittaa pikkujussia pois, mutta pikkujussi tykkäsi niin emosta ettei millään meinannut totella, että nyt pikkuisen loitommalle jussi. Pikkujussi ikäänkuin murjotti ja loikotteli hissukseen aivan metsän reunaan ja istuutui siihen selin, kyllä, selin emoon päin ja vähän väliä vilaisi, että josko mamma leppyy. Luonto ja sen asukit ovat parasta mitä teidän, heiltä saa mahtavimmat elämykset.

Vierailija
6/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
7/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa