Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinä VASTAAT kaikista rannalle tuomistasi lapsista!

Vierailija
16.07.2025 |

Tai mihin muualle tahansa, missä edellytetään aikuisen valvontaa. Aivan järkyttävää luettavaa tämänpäiväinen juttu, jossa tuodaan tutun lapsia uimarannalle ja lähdetään sitten omien penskojen kanssa muualle. Tämmöinen "kaveri" tai "naapurin lapsi" oli hukkua, täysin sivulliset elvyttivät. 

Kastraatio ja huostaanotto tuollaisilta ihmisitä. Ei tuollaiset ääliöt saa edes lisääntyä eivätkä ainakaan kasvattaa lapsia. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn päivittäin meidän lähellä olevalla uimarannalla. Osa vanhemmista räplää puhelimiaan eikä tiedä lapsistaan mitään. Pari romaninaista seisoo usein rannalla ja vahtii uimataidottomia lapsiaan. Mietin vaan miten niissä hameissa pystyisi vedestä lasta pelastamaan.

Vierailija
42/51 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla ei ole lapsia eikä kellään tuttavallanikaan.

Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. 

Kuinka uskallat mennä kadun yli? Voit jäädä auton alle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla ei ole lapsia eikä kellään tuttavallanikaan.

Vanhempasi ovat lapsettomia. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
44/51 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaistaustaiset jättää lapsensa uimarannalle vaikkei kukaan osaa uida. Kirjoita paasaus somaliaksi!

Vierailija
45/51 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tuodaan Suomeen.

Vierailija
46/51 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajan voin sanoa samaa..VAIN sinä itse vastaat koirastasi.

Älä lue kännykkää ,älä kuuntele kirjoja jos lähdet koirasi kanssa lenkille.

Älä varsinkaan käytä flexiä jos et hallitse koiraasi. Älä huutele toisille että katso eteesi,sinulla on vihainen koira- jos et näe mitä ympärilläsi tapahtuu!!!!!!!!

Mene lenkille vain sinne missä hallitset koirasi....Jos toinen koiran omistaja sinulle yrittää viittoa,huutaa että älä tule lähelle niin mitä se tarkoittaa..Tarkoittaako se että tule tänne vaan kun me halutaan tutustua????!!!!!  Älä selittele toisille mitään mikä ei sinua kosketa...esim: Kouluta koirasi JOS sinulle on sanottu että älä tule koirasi kanssa lähelle.

ELÄMÄ ON!!!!!!!!!

Vierailija
47/51 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normimeininkiä vielä lapsuudessani 1950- ja 60-luvuilla. Olen lapsista vanhin ja minut lähetettiin kahden nuoremman sisarukseni kanssa maauimalaan koko päiväksi eväiden kanssa. Siinä "vahti" 8-vuotias uimataidoton 4- ja 2-vuotiaita pikkusiskojaan.

Aurinkorasvoista ei ollut kuultukaan Eväänä koko päväksi kaksi viipaletta ranskanleipää lasta kohti lauantaimakkarasiivuilla. Juomana kaikille yhteinen auringossa lämpenevä maito lasipullossa.

Eikä hukuttu. Kummallista että nykyään lapsi hukkuu heti kun koskettaa vettä 

Ne hukkuneet eivät ole palstailemassa.

Vierailija
48/51 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Espoon poliisi etsii aikuisia, joiden pikkulapsi löytyi elottomana vedestä. Olivat poistuneet rannalta siinä vaiheessa kun poliisi tuli paikalle. IS jutussa on osoite, johon aikuisia pyydetään ilmoittautumaan.

Eikö mikään herätyskello soi? Mennään rannalle, vaikka lapset ei osaa uida eikä edes vahdita. Turun sanomien jutussa mainittiin, että kyse on maahan muuttajista. Eivät ne osaa edes lukea, joten sama millä kielillä laittaisi kylttejä rannalle, että vahdi mukanasi olevaa lasta. Ei niitä kiinnosta.

Vierailija
49/51 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, ap: afrikkalaistaustaiset eivät harrasta uimista. Heidän uimataitonsa on about suomalaismiesten tasoa, eli eivät osaa uida. Afrikassa ei ole turvallista uida virtahepojen takia.

Toiseksi: Afrikkalaistaustaiset rakastavat lapsiaan. Vain kotimainen weeteepaskarahvas jättää mukulat vahtimatta rannalle ja lähtee ryyppäämään ja runkkaamaan pusikkoon. Ei mulla mitään sitä vastaan ole, että  kaikki sellaiset kastroidaan.

Juu, rakastavat tosiaan. Kun lapsi on hukkumassa niin äiti vaan rukoilee Allahia rannalla. Ei tule mieleenkään pelastaa sitä lasta!

Vierailija
50/51 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti ollut viime vuosina tilanne että joutunut juoksemalla hakea vieraan lapsen järvestä veden alta, ei vielä onneksi elottomana.

Molemmissa tapauksissa ripitin rannalla kovaan ääneen lasten "aikuiset", oletetut vanhemmat. 

Ja miksi ei valvottu lapsia? No koska kännykkä kädessä ei näe muuta kuin kännykän.  Huom. Ja ihan kantasuomalaisia.

Ei jumalaut!

Itse kerran kävelylenkillä kuulin sivukorvalla kun kävelin sattumalta pienen aidatun leikkipuiston ohi, kun kaksi äitiä jutteli kovaan ääneen miten on hyvä että nykyään puistot useimmiten aidataan että voi somettaa rauhassa ilman että pitää kokoajan sitä lasta vahtia, mihin toinen komppasi että oli itse ollut aitaamattomassa ja oli kuulemma ollut niin rankaa kun piti ihan oikeasti katsoa sen piltin perään.

Siis miksi hankkia lapsia jos niitä ei kiinnosta vahtia vaan se puhelin on lasta tärkeämpi? Ei kai se maailma oikeasti murene siitä jos pitäisi vaikka sen puistossa olon ajan somen kiinni ja keskittyisi siihen lapseen/lapsiin ja sen jälkeen sitten päivittää somet, vastaa viesteihin tms?

Vierailija
51/51 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juu, rakastavat tosiaan. Kun lapsi on hukkumassa niin äiti vaan rukoilee Allahia rannalla. Ei tule mieleenkään pelastaa sitä lasta!"

Ei tietenkään, koska äiti ei kaavuissaan voi mennä veteen. Hänellä ei ole mitään keinoja yrittää pelastaa lastaan muuta kuin se rukoilu. Ja se tuskin hukkuvaa lasta pelastaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi