Vertaistukea - koska tää röökin himo loppuu?
Kaksi viikkoa polttamatta ja tupakan himo on ollut tänään tosi pahana. Koska tää oikein helpottaa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen polttanut 23 vuotta ja nyt laskeskelin, ettei mulla ole enää varaa tupakoida. Vielä tän heinäkuun sallin itselleni ja sitten yritän lopettaa. Olen lopettanut monta kertaa ja epäonnistunut aina. Jospa nyt sitten onnistaisi kun rahaa ei kerta kaikkiaan enää ole. Miinuksilla mennään reilu pari sataa kuukaudessa.
Tsemppiä!
Ap
6v kohdalla loppui. Ihan havahduin ihmettelemään, että alkoholia juodessakaan ei tee enää nykyään mieli.
Lopetin 26 vuotta sitten, edelleen kun olen hermostunut, poltan mielessäni tupakkaa. Olen kuullut, että heroiinin himo ei myöskään koskan häviä.
Viikon se kestää vain. Sinussa on jotain vikaa jos vieläkin jumitat.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin 26 vuotta sitten, edelleen kun olen hermostunut, poltan mielessäni tupakkaa. Olen kuullut, että heroiinin himo ei myöskään koskan häviä.
Joku stressaava elämäntilanne saattaa addiktilla laukaista himot uudelleen. Äitini tupakoi nuorempana ja on koko ikäni toitottanut kuinka tupakointi on kamalaa, haisee pahalle, onneksi olen lopettanut ajat sitten... Äitinsä kuollessa repshti polttamaan, vaikka edellisestä röökistä oli yli 30v aikaa.
Sitten helpottaa kun on kymmen kiloa lisää elopainoa.
Taas on päivä suunnitelty ilman tupakkaa. Jospa tämä tästä. Viikonlopun festarit vähän huolestuttavat, toivottavasti tupakan himo ei käy liian suureksi 😬
Ap
Ota nikotiinipurkkaa mukaan festareille.
Vierailija kirjoitti:
Ota nikotiinipurkkaa mukaan festareille.
Kiitos hyvästä ideasta, näin taidan toimia 🙂 Päivä numero 16 meneillään,nyt alkaa olemaan jo aika toiveikas olo
Ap
Itse olen polttanut 23 vuotta ja nyt laskeskelin, ettei mulla ole enää varaa tupakoida. Vielä tän heinäkuun sallin itselleni ja sitten yritän lopettaa. Olen lopettanut monta kertaa ja epäonnistunut aina. Jospa nyt sitten onnistaisi kun rahaa ei kerta kaikkiaan enää ole. Miinuksilla mennään reilu pari sataa kuukaudessa.