Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksen yhtäkkinen loppuminen!

Vierailija
16.07.2025 |

Miten ihmeessä näin voi käydä? Auttakaa!

Tapasin keväällä ihanan miehen, siitä lähtien ollaan oltu lähes erottamattomat, kaukosuhteessa kylläkin. 

Olin alkuun hyvin ihastunut. Mies on hauska, fiksu, kohtelee hyvin. Välillämme oli heti luottamusta, helppo puhua, olla oma itsensä. Aattelin jo että tässä se "oikea" nyt on.

Mutta nyt 4kk päästä alkanut jutut ärsyttämään! Miehen tietty makoileva elämäntyyli. Eli ei mielestäni pidä itsestään huolta, puuhastele asioita tai ole intohimoinen minkään suhteen. Tupakoi liikaa, juo liikaa kaljaa. Ei harrasta liikuntaa tai näe ystäviään. Töissä sentään käy mutta sekään ei ole hänen intohimonsa.

Samalla huomaan, että en naura enää hänen jutuilleen. En ole varma koenko viehätystäkään enää vai pelkkää kiintymystä ja kaverillisuutta. Toivoin itsekin niin että tämä suhde kantaisi! Harmittaa, kun tunteet yhtäkkiä lopahtaneet.

Mies on edelleen hulluna minuun. Kehuu, tukee, on ihana! Ja silti minua lähinnä ällöttää kaikki lepertelynsä! 

Onko tämä jotain omaa traumaani, sitoutumiskammoa vai voiko kiinnostus vain näin loppua yllättäen? Kuuluuko rakastumiseen nämäkin tunteet?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ihastuvat nopeasti ja sitten kiinnostus lopahtaa. Sitten joillakin kestää, kunnes ihastuu kunnolla. Se on turhauttavaa, kun kaksi tällaista kohtaa ja yrittää parisuhdetta, kun tunteet menevät ristiin.

Vierailija
22/23 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäsuhteessa normaalia. Et saakaan seksiä jatkuvasti. Luonto yrittää siirtää kiinnostustasi muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kaukosuhteet toimi. Minä ainakin tarvitsen säännöllistä fyysisyyttä, että homma naisen kanssa kantaa.

M50ish

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme