Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäisiä kokemuksia toisesta sukupuolesta seksuaalisessa mielessä (tahdonalaisesti)

Vierailija
16.07.2025 |

Se oli jotenkin se maaginen hetki kun näki toisen sukupuolielimet ekaa kertaa. Se henkilö josta tykkäsi, jota salaa oli halunnut. Oli tunnemyräkässä ja mun tapauksessa nuori mies oli jo valmiiksi kiihottunut. Ajattelin vaan miten se voi olla noin iso... ja sitten mietinkin miten meidän seksi onnistuisi. Vähän pelkoa, enemmän halua, paljon uteliaisuutta.

Kertokaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla 90-puolivälissä. Pidettiin toisiamme kädestä kuutosluokalla. Pussattiin välitunnilla ja yhtenä päivänä uteliaisuus voitti. Olin tuntenut "sen" vartaloani vasten siinä suudellessa. En ollut ihan kartalla miehen anatomiasta siten, että olisin täysin tajunnut peniksen olevan kovana, niin tajuttoman kovana. Poika seisoi farkut auki edessäni. Hän oli ne itse avannut. Katselin ja kosketin varovasti. Se miten hän värisi, miten pippeli nytki. Suutelin poikaa ja hieroin hiljaa. En osannut muuta. Hän pökki sitä vähän minuun farkkujen ylle. Ihana tunne alapäässä. Pelkäsin vähän yhdyntää, mikä ei vielä toteutunut thank goodness. 

Vierailija
2/8 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä hieroin vähän aikaa luokkakaveripojan kikkeliä. Hän liikehti levottomana sohvalla ja menin siihen kyselemään kuulumisia. Huomasin sitten kohouman etumuksessa ja avasin pojan housuja. Hän selvästi nautti ja minä nautin koskea. Ei seurusteltu tai mitään. Enkä tiedä mistä se tuli. Hämärässä nurkassa ei ketään lähellä. Ei oltu kumpikaan kännissä ja oli tuon jälkeen vähän aikaa kiusallista olla koulussa, mutta alettiin sitten olemaan yhdessä aika pian. Ysärillä tämäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksannella luokalla kansalaisopiston kerhossa ujon tytön kanssa ja halusin tauolla kovasti ja kovana suudella. Halusin häntä ja ohjasin tytön kättä tunnustelemaan housujen päältä ja hän teki niin tosi ujona. Tuntui ihanalta se kevyt kosketus. Mietin siinä antaisiko hän mun koskettaa ja rohkenin yrittää. Yllätys oli, miten märkää siellä oli ja miten tyttö jopa vähän auttoi avaamalla reisiä. Terkkuja vaan Susannalle.

Vierailija
4/8 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysillä kurkin salaa poikien suihkuun ihastukseni ollessa siellä muna pystyssä pesemässä itseään liikkatunnin jälkeen. Aika noloo mutta silloin se oli vaan kiihottavaa.

Vierailija
5/8 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin niin ujo nuorena, että en saanut tällaisia kokemuksia kouluvuosina. Kylläkin sitten niiden jälkeen ja mieheltä, joka oli ollut opettajani liikunnassa. Emme siis oleet enää opettaja-oppilas -suhteessa. Mies kertoi minulle, että hänellä oli ollut tunteita minua kohtaan jo silloin kun olin hänen oppilaanaan. Olin kielletty hedelmä hänelle. Kaikki oli silloin 19-vuotiaana tyllerönä minulle uutta. Sen muistan hyvin, miten arkailin ottaa miehen elintä käteeni. Pelkäsin jotenkin satuttavani häntä. Hän opetti minua ja oli varovainen ja hellä. Ensimmäiset yhdynnät olivat silti täynnä kipua, mutta vähitellen aloin saamaan orgasmeja hänen kanssaan.

Vierailija
6/8 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyönä vaimon kanssa. Ensimmäinen yhteinen yö.

Vierailija
7/8 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvulla heti kun ylä-asteelle pääsin niin sain rinnakkaisluokan tytöltä lähes päivittäin kirjeen että kuinka on ihastunut minuun ja haluaisi seurustella. Itseäni lähinnä huvitti ajatus tyttö ystävästä. No syksy eteni ja niin me ruettiin olee;)😆 Ja oltiinkin sitten koko ylä-aste.

Ensimmäisen kokemuksen kuitenkin muistan kun oltiin kasille menossa mutta lukuvuosi ei kuitenkaan ollut vielä alkanut koska se tapahtui asuntovaunussa kotipihalla jossa sain asua silloin kun ei ole koulua.

Päivällä kehuin vielä kavereille että en pääse illalla uimaan kun tyttö-ystävä tulee vaunulle ja on tarkoitus vähän harrastella seksiä😁

No se totuushan sitten meni niin että tuntitolkulla makoiltiin ja pussailtiin. Jossain vaiheessa olimme jo ilman vaatteita ja sormillani tunsin kuinka märkä ja liukas vagina onkaan. Hän myös kosketteli minua ja olin aivan kovana. Kaivoin sitten kondomit 2kpl jotka olin isäni kätköistä löytänyt😅 Ensimmäinen rullaantui ilmeisesti väärinpäin tms. Vaikka olin kyllä harjoitellut🙈 No toinen onnistui, mutta se yhdyntä ei onnistunut. Liekkö syynä kokemattomuus ja aivan uusi tilanne liian nopealla siemensyöksyllä🤔 

Monta kertaa yritin työntyä sisään mutta toi heppi vain liukui häppäreiden välissä ja purkautui😂 Tytön kotiintulo aikakin lähestyi ja ne kondomitkin oli tärvätty ni pienien hyväilyiden jälkeen ajateltiin laittaa hommat ns. pussiin😄

No tyttö lähti pyörällänsä sotkemaan kotiaan kohti ja minä laitoin "käytetyt" kumit taskuun ja pyysin vanhemmiltani lupaa vielä käydä uimassa. Kaverit sitten siellä rannalla jo odotteli "todisteita"🙈😂

No se oikea neitsyys lähti sitten vasta muutaman kk:n päästä saman tytön kanssa. Sen oikean liukkaudenkin ja hyvän olon tunteen muistan varmaan lopun ikääni. Oltiin vain aivan liianuoria.

Tänäpäivänä kun kummipoikani on sen ikäinen kuin me silloin niin hän tuossa yks päivä sitten pyysi minulta neuvoja että kuinka rakennetaan joku ihmeen taistelukeppi🤔 Sanoin vain että minä leikin sinun iässäsi ihan muilla kepeillä😉🤭

Vierailija
8/8 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen tyttöystävän kanssa 90-luvulla. Ilman kumia pari minuuttia, ja spermat vatsalle. Kuukauden sitten pelkäsin onko raskaana. Ei ollut, sen jälkeen kumin kanssa opeteltiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä