Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runsas hiustenlähtö 4 kk synnytyksestä. Kohtalotovereita ?

Vierailija
30.03.2007 |

Poika 4,5 kk ja multa tukkaa lähtenyt pestessä jos ei nyt tukuittain niin irtohiuksia runsaasti viikon verran. Olen kuullu, että synnytys tällaista voi teettää. Kauanko muilla kestänyt ? Ärsyttävä vaiva, alkaa kohta varmaan sisäkumi paistaa. Kilpirauhasen voisi tietty tutkituttaa, mutta eiköhän tämä ole ihan hormonihommia...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin lyhyeksi ja olin muutaman vuoden lyhyttukkainen, nyt on jälleen pitkät ja paksut hiukset.

Se hyvä puoli siinä on että kasvavat uudelleen entisen veroiseksi. Multa otettiin kilpirauhaskokeita joissa ei ollut mitään häikkää, joten meni kahden peräkkäisen raskauden ja imetysten piikkiin.

Vierailija
2/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse vinkin samaan vaivaan, Wellan SP Energy Serum hiuksille.

Käy ostamassa kampaajalta. On hyvä ja auttaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siitä onnekas, että mulla on hiusta vaikka kolmeen päähän, joten ei oo paljon kiinnostanut, vaikka lähti tukuittain. Ja jollain toisella surettaa tietysti kovastikin, kun vähästä tukasta lähtee paljon. Mutta kun mulla oli tuossa kohdin helppoa, niin jossain toisessa asiassa sitten taas vaikeempaa. Ja sulla ap sitten toisin päin: hiusten lähtö ottaa päähän, mutta voin taata, että sun vauva on nukkunut paremmin kuin meidän omamme aikanaan. Että näin ne asiat tasaantuu.

Vierailija
4/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota shampoota täytyy kokeilla. Mulakin lähtökohtaisesti paksu tukka, mutta kohta tuolla viisikuisella on enemmän karvaa päässä kun mulla. Kun yhtälöön lisätään vielä hikoilu ja rasvoittuminen ja ylikilot olen kyllä varsinainen hot mama ;) Mutta aikansa kutakin.

Vierailija
5/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia irtoaa harjatessa ja pestessä niin paljon, että joudun hiusten pesun jälkeen aina puhdistamaan lattiakaivon ritilän hiustupoista. Hiusten harjauksen teen myöskin aina wc- pöntön päällä.

Hiukseni on silminnähden ohentuneet niin, että ohimoalueet kuultavat lähes kaljuina :( Edellisen synnytyksen jälkeen oli sama juttu, mutta kyllä hiukset alkoivat sitten taas paksuuntumaan, kun synnytyksestä oli kulunut sen parisen vuotta. Imetin silloin lastani vajaa kaksivuotiaaksi. Vitamiineillä ja hivenaineilla ei ole ollut mitään vaikutusta hiustenlähtööni. Hormonaalinen juttu varmasti.

Joten aika varmasti kohentaa sinunkin hiuksesi. Vasta viikko hiustenlähtöä on aika lyhyt aika.

Vierailija
6/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana hiuksia lähtee muuttuneen hormonitoiminnan takia normaalia vähemmän. Imetys ei ole tähän syynä.

4-6kk synnytyksestä (raskaushormonien vaikutus loppuu) alkavat ne " tippumattomat" hiukset lähteä ja kun mukaan tulevat myös ne ihan tavallisesti lähtevät hiukset, voi tosiaan tuntua siltä että niitä lähtee tukoittain. Parin kk päästä tilanne normalisoituu.

Vierailija
7/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla noin 3viikkoa. onnex on kanssa hiusta mistä löhteäkin, mutta sais ruveta jo loppumaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän