Kertokaa, millä keinoilla olette itse saaneet törpön miehen lähtemään ulkomaan matkalle?
Kommentit (6)
Miksi mä haluasin lähteä törpön miehen kanssa matkoille?
Miksi sä ylipäätään olet törpön miehen seurassa?
Olen itse mennyt varaus sivustolle ja kysynyt varaanko sinullekin vai lähdenkö yksin. Kyllä se aina on mukaan lähtenyt, vaikka ei matkoja halua suunnitella. Kivoja reissuja silti ollut.
Valitsen privaattiajalla tarkasti seurani. Tällöin ei tätä ongelmaa synny.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mennyt varaus sivustolle ja kysynyt varaanko sinullekin vai lähdenkö yksin. Kyllä se aina on mukaan lähtenyt, vaikka ei matkoja halua suunnitella. Kivoja reissuja silti ollut.
Toimin samoin.
Tosin ensin keksii loputtomiin saakka kaikenlaisia verukkeita, miksi ei voi lähteä reissuun tai mihinkään muuallekaan juuri ehdottamanani ajankohtana, vaikka on jo eläkkeellä ja kalenteri on tyhjänä. Hänestä on kivempi nyhjätä kotona tietokoneen ääressä kaikki (minun) loma-ajat.
On vaivalloista saada hänet lähtemään talosta ulos ennen klo 16.00 ja sitten ihmetellään, kun kaikki paikat on jo kiinni ja päivän aikana ei ehditä käymään oikein missään.
Yksi lisäveruke on se, että aurinko paistaa ja on liikaa UV-säteilyä, ja ei voi millään laittaa aurinkorasvaa tai pitkähihaista pellavapaitaa päälle. Kyse ei ole edes esim. uimarannalle menosta, vaan esim. kauppaan tai johonkin kaupungilla olevaan tapahtumaan, näyttelyyn, tai tmv.
Tiedän, että tähän lähettämääni postaukseen tulee kommentti: jätä se! Tämä on vakavassa harkinnassa, koska tuntuu, että elämä ja maailma jäävät kokematta, kun on yhtä vääntöä tällaisen jäärän kanssa.
Miksi kukaan haluaisi törpön miehen kanssa millekään matkalle?