Janni Hussi ja Joel Harkimo: Ero
Kommentit (1756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi vedättänyt kumpaa?
Kumpikin. toinen halus rahaa mutta toinen pistikin avioehdon.
Niin Janni sen avioehdon halusi ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni on ainoastaan rahan perässä juoksija
Ei tartte juosta. Itse ihan omilla ansioillaan tienannut yli miljoonan omaisuuden. Kuukausitulot 29.000... Aika kivaa..🤭🤭🤭😅😅😅
No mutta kun ei riitä. Etkö näe että prinsessalle miljoona on käsiraha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö Jolle mitään työkseen? Ehkä Janni ei uskalla jäädä äitiyslomailemaan, jos on perheen ainoa tulonsaaja. Kun on se avioehtokin.
Mitä Janni tekee työkseen?
Juontaa yhtä Suomen suosituimmista podcasteista, Tekee somesisältöä, toimii kartanlukijana. Yrityksensä on JH Media. Oy.
Joo ja minä olen menestynyt toimitusjohtaja perseenkaivelu Oyssä. Päätoimisto löytyy kotisohvalta. Isoin yhteistyökumppani on Olvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö Jolle mitään työkseen? Ehkä Janni ei uskalla jäädä äitiyslomailemaan, jos on perheen ainoa tulonsaaja. Kun on se avioehtokin.
Joel on poliitikko ja Janni on malli.
Rallikuski ja juontaja myös. Janni siis.
Missä hän opiskeli näitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ollaan ihan joukolla pohdittu vuosien ajan kun hän on lööpeissä viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Janni tienaa enemmän kuin Suomen pääministeri ja hänen firmassaan hänellä lähes miljoonan euron vapaat osinkotulot. Joel Harkimon tulot siihen kerrattuna kovin vaatimattomat ja elelee muiden rahoilla, ei omilla ansioillaan, toisin kuin Janni.
https://www.como.fi/uutiset/rallikartturi-janni-hussi-teki-hyvat-rahat-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt iski Latvala kommenttia Hussi-Harkimoiden eroon liittyen:
Itse vuosia rallia harrastaneena, voin todellakin sanoa, että autossa puhutaan hyvin syvällisiä ja yksityiselämässä nuotiksen siirtymillä ja muutoin.
Latvan kommetti on siis ihan paskaa. Vai oisko sen pitänyt, että joo, ei ero tullut yllätyksenä, kun meillä on ollut vispilän kauppaa Jannin kanssa 😄.
Molemmat on nykyään jo viestinnän ammattilaisia, ja ymmärtävät, mitä omalle brändille olisi käynyt, moisten kommenttien jälkeen. Jannilta olisi ainakin mennyt ura somessa.
Sinä ehkä puhut, muut eivät. Mä olen kartturi joka ajaa monen kanssa eikä siellä kyllä mistään muusta puhuta kuin miten auto sopii nuottiin ja kisajutuista yms. Eri asia sitten oman miehen kanssa, mutta harvoin ollaan samassa autossa. Eli sun kokemus ei ole se ainoa oikea. Ei siellä välttämättä mistään yksityiselämästä puhuta vaan kilpailusta.
Joo joo Janni, uskotaan kyllä. TIENAAT IHAN V*TUSTI! varmaan enemmän ku pääministeri, voit lakata jankuttamasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni tienaa enemmän kuin Suomen pääministeri ja hänen firmassaan hänellä lähes miljoonan euron vapaat osinkotulot. Joel Harkimon tulot siihen kerrattuna kovin vaatimattomat ja elelee muiden rahoilla, ei omilla ansioillaan, toisin kuin Janni.
https://www.como.fi/uutiset/rallikartturi-janni-hussi-teki-hyvat-rahat-…
Janni olisi joutunut maksamaan Joelille erossa, jos ei olisi avioehtoa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä kovin tarkkaan tämän pariskunnan yhteiseloa seurannut enkä seuraa muidenkaan julkkisten tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Ei näistä kokonaan eroonkaan pääse, kun lehdet ova kärppänä joka käännettä raportoimassa kyllästymiseen asti. Siinä on aina se vaara, kun kiinnittää liikaa huomiota toisten ihmisten asioihin niin saattaa jäädä oma reviiri kokonaan hoitamatta. Ainut mihin olen kiinnittänyt huomiota niin ainakin huumori heidän välillään pelasi mielestäni hyvin ja oli varmaan yksi yhdistävä tekijä.
Et ole seurannut, mutta tulit sitten tähän keskusteluun ja ihan kommentoimaan, että et seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityisyrittäjä. Hänen firmallaan menee tosi hyvin. Miljoonan liiketulos 2019-2023 eli tuosta on jo palkat ja kulut maksettu.
Onko Kiira Korpi vielä vapaana?
Kiira tykkää tytöistä.
Jolle vähän kiltin ja kömpelön oloinen, ollut aikoinaan koulukiusattu. Janni on vastakohtansa, kuin sukkela kärppä ja sosiaalisesti vahva...
Veikkaan että feminismi voitti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!! Kun heidän hääkuvan näin eka kerran niin hämmästelin että miten on voinut morsian päästää sellaisen kuvan julkaisuun missä on niin kylmän ja tympääntyneen näköinen tuore morsian. Siinä kuvassa on rakkautta ainoastaan Jollella.
Se hääkuva oli kyllä ikoninen. Minulla ei ole niin tympeää ilmettä edes marraskuisena maanantaiaamuna kun on nukuttu pommiin, kahvimaito on loppu, päätä särkee ja koira on ripuloinut yöllä matolle.
Jolle taas kuvassa kuin hangon keksi ja hehkuttaa elämänsä onnellisinta päivää. Erikoinen meininki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sen seitsemän vuotta, jos vuodesta 2018 ovat olleet yhdessä.
7 vuotta ja joel edelleen porskuttaa eikä jannista tullut perijää.
Janni hyvin hyvin porskuttaa...tilillä yli miljoona ja kuukausi tulot 29.000e. Jostain katsoin että koko yhdessä oloajan Jannin tulot roimasti isommat kun Jollen... 😂😂😂😂
Et ole seurannut, mutta tulit sitten tähän keskusteluun ja ihan kommentoimaan, että et seuraa?
Et sinä nyt saa väännettyä tätä muuksi vaikka kuinka siellä yrität ja käyt henkilöihin kiinni. Olen seurannut mitä lehdissä on tullut vastaan ja nyt aloin seuraamaan, kun en sairausvuoteellani muutakaan keksinyt. Ja anna olla viimeinen kerta, kun alat minun päähäni omia ajatuksiasi syöttämään. En ole sinun kauko-ohjattavissa. Ja yritä pysyä itse asiassa.
Hussin mukaan hyvä vaimo on sellainen, joka elää omien arvojensa mukaisesti.
Avioliitto ei ole mulle koskaan oikein ollut mikään semmoinen juttu. En ole koskaan haaveillut häistä, en ole koskaan haaveillut siitä, että: Oi sitten mä olen morsian, prinsessapäivä ja näin. Mun on vaikea edelleen määritellä jotenkin, että no vaimo...kun kirjaimellisesti mikään ei ole muuttunut, Hussi kuvaili podcastissa.
Näin Janni Hussi on kertonut parin avioehdosta: Fakta on se, että Jollen suvulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rallikuski ja juontaja myös. Janni siis.
Missä hän opiskeli näitä?
Nämä ovat ammatteja, joissa pärjää jos tekee paljon töitä ja löytyy myös lahjoja asiaan. Näitä ei voi opiskella kirjoja lukemalla.
Mediatöissä vaaditaan myös usein luotaista karismaa ja kykyä katsoa asioita monelta kantilta, silti uskaltaen sanoa oma mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi vedättänyt kumpaa?
Kumpikin. toinen halus rahaa mutta toinen pistikin avioehdon.
Niin Janni sen avioehdon halusi ehdottomasti.
Samaa luin että Janni sitä ehtoa halusi ettei kerrytetty tili mene puoliksi..itse tienannut omilla töillään ja veronsa maksanut.
Kyllä tuolla jo voi kivasti yksinkin elellä.