Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Janni Hussi ja Joel Harkimo: Ero

Kommentit (1756)

Vierailija
601/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olen sanonut, että en pidä Jannista? On muitakin tapoja suhtautua ihmisiin kuin sokea fanitus (=sinun tapasi) ja inhoaminen. 

No miltä hänen toimintansa sitten näyttää sellaisen ihmisen silmissä joka suhtautuu Janniin neutraalisti?

Siinä olet oikeassa, että fanitan kaikkia jotka etenevät omia intohimojaan kohti. Aivan liian suuri osa ihmisistä ei kertakaikkiaan uskalla tehdä niin ja sitten ovat katkeria heille jotka menevät, tekevät ja menestyvät.

Suurimmalla osalla ei ole suuria intohimoja. Kaikki ei edes sellaisesta haaveile. Toiset tykkää ihan vaan käydä mökillä, kerätä marjoja, onkia laiturilla ja käydä siellä 8-16 töissä ilman suurta vastuuta mistään.

Ei ihmiset ole katkeria muille, jotka tekevät asioita. On paljon ihmisiä joille matkustaminen on raskasta, julkisuudessa oleminen olisi tuskaa ja vaativa työ olisi pikemmin painajainen, kuin tavoite. Sinä fanitat Jannin kaltaisia ja moni muu taas noita, jotka voivat olla mökillä lähes aina. 

Suurimmalle osalle Janni on vain tyyppi, josta on taas kirjoitettu joku juttu. Jossa selittelee tekemisiään ja asennettaan. Ja jos kysytään ihmisiltä, niin sitten vaan vedetään joku johtopäätös ilman suurempaa tunneskalaa asiasta ja se ilmaistaan ehkä palstalla tai jossain muualla.

Janni on kuin Eva, Ansku, Martina, Helena, Maisa, Elina, Sara, Emmi, Lotta, Sofia, Karita jne. Näitä naisia riittää ja heidän parisuhteitaan ja projektejaan ja häitä ja eroja ja talonrakennusta ja yhteistöitä ja liikuntaa jne. He ovat lähinnä lehtien täytetty ja mielessä tasan sen ajan kun heistä muistutetaan, Ei kukaan iltaisin sängyssä mieti kuinka katkera itse on kun joku noista tekee jotain.

Voisi pikemmin kysyä miten noihin voi edes muuten kuin neutraalisti suhtautua? Suhtautuuko  joku ihan oikeasti noihin intohimoisesti tai katkerasti?

Vierailija
602/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska kun tenava, joka 5min sitten löysi googlaamalla tietoa Jannin fitnessurasta yrittää nyt todistella, että Janni oli jo tuohon aikaan huippusuosittu julkkis, jonka naama oli jokaisen lehden kannessa. Vielä hauskemmaksi todistelun tekee se, kun tenava perustelee väitettään "minä en ole koskaan kuullutkaan Lauri Korpikoskesta". No et varmaan olekaan, kun olit vielä vaipoissa silloin, kun Lauri pelasi NHL:sssä :D

No mistä luulet, että tämä Lauri bongasi Jannin? No varmaan sen takia, että Janni tuli tunnetuksi noista kisoista. 

Tämä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iholla-sarjassahan Jolle sanoi että haluaisi kovasti lapsia ja jäisi kotiin lapsia myös hoitamaan. Janni ei sitten vissiin halunnut edes tehdä niitä lapsia Jollen hoidettavaksi, kun on muita kiireitä kartturina yms yms.

no eihän lapsia pidä tehdä jos ei halua/ole varma! Herranjestas! Eikä ikinä voi luottaa siihen, että mies jää kotiin hoitamaan. Eikä ne raskaus ja synnytys mitään pikkujuttuja ole tai äitiys vaikka toinen olisikin kotona. 

Olen satavarma että 50 vuoden päästä Jannikaan ei tuskittele että olispa sittenkin pitänyt ajaa pari rallia enemmän, vaan pikemminkin että olispa tullut perustettua perhe.

Vierailija
604/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä luulet, että tämä Lauri bongasi Jannin? No varmaan sen takia, että Janni tuli tunnetuksi noista kisoista. 

Meinaatko, että Late luki jonkun pikkujutun fitnesskisoista ja päätti sen perusteella valita Jannin kumppanikseen :D

Luuletko, että kaikki seuraa junttilätkää? 

Vierailija
605/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jolle on mieslapsi, jonka napanuora on vieläkin katkaisematta. Parisuhteessa vaimo joutuu toimimaan äitinä tuolle tahdottomalle nuttuskehvelille.

Avaa vielä vähän enemmän tätä ajatteluasi. Eihän tuo vaimo suurimmaksi ajaksi edes ollut kotona ja toisin kuin Jannille, johon otetaan yhteyttä ja ehdotetaan asioita, niin eiköhän Jolle ole kaiken joutunut ihan itse tekemään? Oli sitten venereissuille lähtemisen tai talon rakentamisen ym.

En tiedä keneen sinusta hänellä se napanuora on kiinni, mutta maailmalla tuo nyt on ihan tyypillistä, että perheissä vanhemmat ja suku edesauttaa kaikkien elämää ja menestystä, vain Suomessa on mentaliteetti, että kaikki pitää tehdä yksin ja ilman apua,

Vierailija
606/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni vaikuttaa siltä, ettei sitä miehet edes kiinnosta.

Siksi veikkaan Anskua. 

Vierailija
607/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkääpäs se Jannin isä jo rauhaan. Hän ei ole julkisuuden henkilö eikä muutenkaan kuulu tähän eroasiaan. 

Eikö sinulle kynnyksellä seisova tasa-asuja riitä, että komentelet siellä kotona niitä kotijoukkojasi ja jätät muut ihmiset rauhaan. Valitsen ihan itse mitä kirjoitan ja mitä en.

Vierailija
608/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iholla-sarjassahan Jolle sanoi että haluaisi kovasti lapsia ja jäisi kotiin lapsia myös hoitamaan. Janni ei sitten vissiin halunnut edes tehdä niitä lapsia Jollen hoidettavaksi, kun on muita kiireitä kartturina yms yms.

no eihän lapsia pidä tehdä jos ei halua/ole varma! Herranjestas! Eikä ikinä voi luottaa siihen, että mies jää kotiin hoitamaan. Eikä ne raskaus ja synnytys mitään pikkujuttuja ole tai äitiys vaikka toinen olisikin kotona. 

Olen satavarma että 50 vuoden päästä Jannikaan ei tuskittele että olispa sittenkin pitänyt ajaa pari rallia enemmän, vaan pikemminkin että olispa tullut perustettua perhe.

Miksi? Sori, mutta kaikille ne lapset eivät ole se juttu elämässä. 

Vierailija
609/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tiedät paremmin kuin asianosainen itse? Aikamoinen oraakkeli siellä sitten. Kaikki kun ei halua sitä perhettä eikä myöskään kadu ettei tullut perhettä perustettua vanhempana. Oletko joku hemmetin konservatiivi jolle perhe on identiteetti.

Vierailija
610/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan kumpi näistä oikeasti kiinnostaa jatkossa tai kumman tekemiset, niin se on kyllä Jolle. 

😄

Vierailija
611/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas, että lehdessä on taas joku juttu, jossa kerrotaan kuinka on aina tiennyt ettei halunnut lasta, kuinka on jollekin miehen lapsille se täydellinen täti tai kuinka kodin pitää olla rauhoittumisen paikka, ilman lasten huutoa. Kuinka kahden aikuisen rakkaus on tarpeeksi ja koirasta on paljon iloa ja kuinka nuorena on yrittänyt mukautua miehien tahtoon, mutta valinnut itselleen sen parhaimman ratkaisun. Sen lisäksi hän tukee valittamaan kuinka hän oli nuorena aina niin kova suorittamaan, mutta vanhemmiten on oppinut hiljentämään. 

Vierailija
612/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannillako on jo "Harppuunalle" uusi isi?

Vierailija
613/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tiedät paremmin kuin asianosainen itse? Aikamoinen oraakkeli siellä sit

No eiköhän Jannin tulevaisuus ole sama kuin Karita Mattilan ja monen muun vastaavan.

Vierailija
614/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Harkimo: Janni on nasta mimmi. Olen samaa mieltä.

Vierailija
615/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jommalla kummalla tai molemmilla on jo uusi mielitietty kiikarissa?

Tästä tulee vähän Lotta Hintsa vibat. Joku uusi mies ja sitten siitäkin erotaan ja sitten ollaan ihan vaan yksin.

Vierailija
616/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi ja lämmin leipä - ja niin kuin tämä typerä pariskunta suhdettaan on ylistänyt. Jäi luu käteen. Karma.

Ehkä kannattaisi seurustella vähän pitempään ja katsoa miten menee.

Vierailija
617/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan Jannin Jutan kisoista alkaen. Nostan hattua kuinka on rakentanut itse uransa. Jopa sen jälkeen, kun muutti lämärin kanssa ulkomaille, mies jätti ja Janni tuli takaisin Suomeen. Ura olisi voinut olla tauon jälkeen jo ohi. 

///

Mikä ura? Janni oli Laurin hänet lempatessa nippa nappa tuttu telkkarista. Ei hänellä mitään uraa vielä tuossa kohtaa ollut. 

Ei se Jannin uraa himmennä, että sun katseet on ollut VAIN jääkkiekkoilijoiden hikipalleissa silloin, kun Janni oli jo omin avuin julkisuudessa. 

Vierailija
618/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, että tässäkin ketjussa koko ajan korostetaan Joelin suomenruotsalaisuutta. Hänen äitinsä Leena ja sitä myöten puolikas suku on ihan suomenkielisiä. Myös isänpuoleinen suomenruotsalainen suku puhuu täydellistä suomea. Hjalliksen isäkin taisi olla ihan suomenkielinen.

Vierailija
619/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo Joel tekee? Onko sillä mitään omaa tai edes persoonaa? Keski-ikä lähestyy, niin ei muuta hätäpäissään keksi kuin toteuttaa oman isänsä, jo toteutuneen, unelman?

No eikös siinä ole ihan riittävästi tekemistä? Miksi pitäisi raataa jossain lähärin hommissa tms, kun rahaa on muutenkin? 

Eli hänellä ei ole omaa persoonaa, ei intohimoa mihinkään? Pelkkä kuori.

Kyllä tuo purjehdus aika intohimoiselta hommalta vaikuttaa. Ei sellaiseen projektiin kukaan lähde, jos ei tunne intohimoa sitä kohtaan. Ei siihen pysty jos sisäinen motivaatio puuttuu. 

Isänsä unelmaahan tuo apinoi ja toteuttaa.

Eli omat lapset eivät voisi olla kiinnostuneita samoista asioista kuin vanhemmat? Ei tuo nyt ainakaan jääkiekkoilijoiden tai näyttelijöiden kohdalla toteudu. 

Vierailija
620/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset