Janni Hussi ja Joel Harkimo: Ero
Kommentit (1756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni sitä janni tätä Jotenkin tuntuu hullulta kun tää muija on joka alan ammattilainen. Esimerkiksi tuo kartturi homma. Harva pääsee suoraan tuolle tasolle ja vaikka kuinka kehutaan kuinka lahjakas muka on niin reiluinta kaikille olisi ollut aloittaa sieltä mistä muutkin, alatasolta. Julkisuus näyttää olevan se taikasana, jolla pääsee jonon ohi ja voi olla joka alan asiantuntija No, J-M ja hussi samassa ralliautossa=hermoheikko+kokemattomuus. Ei yllättänyt tämä erouutinen ja olin jo aikapäiviä sitten varma että latvalasta ja hussista tulee pari. Sen näkee sokee Reettakin.
Jotkut ovat todella monitaitoisia ja toiset sitten taas eivät.
Ei siinä paljon julkisuus auta jos olet oikeasti paska kartturi 😃
Hän on toiminut kartturina mm. Lauri Joonalle ja Heikki Kovalaiselle, ja tällä hetkellä hän lukee nuotteja Jari-Matti Latvalalle historic-rallin EM-sarjassa. Hussi on kertonut haluavansa tuoda rallin pariin uutta yleisöä, ja hänen mukaansa sosiaalisessa mediassa on jo näkynyt kiinnostusta lajia kohtaa.
Eli on mukava vain tuomassa lajille julkisuutta.
Ai jessus, et on joku katkera ja kateellinen Jannille!
Ja juu juu, mitään ei oo Janni ite tehny. Julkkismiehet on kaiken tehneet Jannin eteen.
Kai tässä ketjussa on jo nämä itsenäiset uraihmiset haukuttu?
Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen avioero tällä planeetalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tunnettu puoliso tai ex-puoliso pysty kannattelemaan jotain toistaitoista nobodya vaikka miten yrittäisi.
Mutta useampi tunnettu puoliso pystyy. Jannilla on plakkarissa jo kaksi tunnettua puolisoa ja eiköhän se seuraavakin ole jotain ihan muuta kuin putkiasentaja Pekka Mäkelä Kemistä.
Onko Janni iskeny miehen sun nenän edestä 😂
Joooo, mä on oon aina halunnut olla rouva Joel Harkimo 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan alunperinkin sovittu juttu? Molemmat saavat julkisuutta. Vai näkikö joku jotain rakkautta näiden välillä? Siis aitoa sellaista? Kumpikohan saa Harri koiran vai onko yhteishuoltajuus.
Harri on ollut Jannilla on kaaaaaaauan ennen Joelia. On Jannin koira.
Eikös tuo ole sama Harri-koira, joka oli Jannilla jo sen ensimmäisen Iholla-sarjan aikoihin eli yli 10v sitten?
Harri-koira on syntynyt marraskuussa 2012.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni sitä janni tätä Jotenkin tuntuu hullulta kun tää muija on joka alan ammattilainen. Esimerkiksi tuo kartturi homma. Harva pääsee suoraan tuolle tasolle ja vaikka kuinka kehutaan kuinka lahjakas muka on niin reiluinta kaikille olisi ollut aloittaa sieltä mistä muutkin, alatasolta. Julkisuus näyttää olevan se taikasana, jolla pääsee jonon ohi ja voi olla joka alan asiantuntija No, J-M ja hussi samassa ralliautossa=hermoheikko+kokemattomuus. Ei yllättänyt tämä erouutinen ja olin jo aikapäiviä sitten varma että latvalasta ja hussista tulee pari. Sen näkee sokee Reettakin.
Hän on toiminut kartturina mm. Lauri Jo
Ei kai kukaan ole sanonut, että Janni ei ole mitään tehnyt? On vain todettu, mitä kautta hän on tullut julkisuuteen ja pysynyt otsikoissa. Eipä sitä jostain rallikartturista kukaan juttuja tekisi ellei kartturi olisi julkkis. Vai montako uutista olet nähnyt esim. Jonne Halttusen elämästä?
Vierailija kirjoitti:
"Ja te Jannin haukkujat, miettikääpä jos Janni ei voikaan saada lapsia ja sanoo siksi ettei halua lapsia."
Haukkuminen ei ole kivaa, mutta jos tuo olisi tilanne, niin ei kannattaisi tietenkään julkisuudessa kertoa, ettei HALUA lapsia.
Kaikki eivät ehkä halua puhua kipeistä asioistaan julkisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä ole molemmat menneet vääristä syistä nsimisiin, koska onhan Janninkin kanta lapsiasiaan ollut tiedossa kauan. Liekö ollut Joel niin hölmö, että on kuvitellut Jannin mielen muuttuvan.
Eipä se mitenkään tavatonta ole, että naisen mieli muuttuu kun kolmekymppiä tulee mittariin ja biologiset faktat alkavat muistua mieleen. Sen puoleen ei lainkaan hölmö olettama. Jannilta toki vttumaista, jos on antanut ymmärtää jotain mitä ei oikeasti ole halunnut.
No itselleni kävi noin, että suhteen alussa sanoin miehelleni joka jo silloin halusi lapsia, että minulta et niitä välttämättä saa, ota tai jätä. Mies jäi silti luokseni. Vuosikymmen myöhemmin mieleni toden totta muuttui ja saman miehen kanssa saimme kaksi lasta. Olen silti sitä mieltä, että nämä ovat niin isoja asioita että jos on aivan satavarma että ei halua lapsia, mikä on tietenkin aivan yhtä ok kuin se että lapsia haluaakin, pitää etsiä kumppaniehdokas joka on yhtä varma asiasta. Maailma ei ole silti ole mustavalkoinen ja ihmisen mieli voi muuttua.
Hyvä että nämä kaksi päättivät jatkaa erillään, ehkäpä molemmille edessä jotain sopivampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on toiminut kartturina mm. Lauri Joonalle ja Heikki Kovalaiselle, ja tällä hetkellä
Rallille julkisuutta? Mitähän tällä palstalla olisi kirjoitettu, jos Mintusta puhuttaisiin tai hän itse sanoisi, että hän liikkuu varikolla, koska hän haluaa tuoda julkisuutta formuloille? Ralli ei ole mikään pikkulaji, jota influenssereiden pitää tehdä tunnetuksi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taitaa eron syy olla ihan Jannin lapsettomuusasiassa. Hän kommentoi aikanaan gynekologin kehuneen kauniita ja eloisia munasarjojaan eli on käynyt tutkimuksissa kun vauvaa ei ole kuulunut. Surullista tietenkin.
Janni ehkä voi elää ilman lapsia mutta joel ei. Suuri murhe. Jos siis tämä asia on eron syy. Itse luulen, että on.
Voimia kummallekin.
Ai gynekologille jos menee niin syy on ilman muuta tahaton lapsettomuus, ei voi olla mitään muuta vaihtoehtoa, kuten vaikkapa ehkäisyn hakeminen?
Harri-koira on syntynyt marraskuussa 2012.
Melko iäkäs koiraksi jo.
Hussi kilpaili vuonna 2010 Jutta Gustafsbergin luotsaamassa fitnessmallikilpailussa, jonka hän voitti. Voiton ansiosta hän sai sopimuksen Promodel-mallitoimiston kanssa. Hussi kilpaili Helsingissä järjestetyissä Fitness Classics 2013 -kilpailuissa ja sijoittui kolmannelle sijalle. Vuonna 2014 Hussi osallistui ensimmäistä kertaa bikinifitnessin Suomenmestaruuskilpailuihin juniorisarjassa, jossa hän sijoittui toiseksi.
Tämä siis sille jankuttajalle, jonka mielestä Janni tuli julkisuuteen miesten avulla.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sä et voi tietää miten tunnettu Jannista olis tullu peruspetterin puolisona ihan omilla avuillaan. Get over it.
Miksi sä jankkaat tuota itsestääselvyyttä? Ei tuo ole minulle mikään uutinen. Eikä minun tarvitse siitä päästä yli, koska elämässä noin muutenkaan ei voi tietää, mitä olisi tapahtunut, jos asiat olisivat menneet toisin. Mutta Jannin kohdalla asiat nyt menivät niin, että tuli tunnetuksi NHL-miehensä avulla. Turha siitä on pillastua. Sellaista on elämä. Hyvin moni nainen tai mies tulee tunnetuksi puolisonsa kautta. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Jannihan tuli eka kerran tunnetuksi vuonna 2010, kun valittiin Miss bikiniksi ja vuonna 2012 kilpaili jossain fitness kilpailussa. Minä en edes muista tuota hänen ensimmäistä miestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tunnettu puoliso tai ex-puoliso pysty kannattelemaan jotain toistaitoista nobodya vaikka miten yrittäisi.
Mutta useampi tunnettu puoliso pystyy. Jannilla on plakkarissa jo kaksi tunnettua puolisoa ja eiköhän se seuraavakin ole jotain ihan muuta kuin putkiasentaja Pekka Mäkelä Kemistä.
Onko Janni iskeny miehen sun nenän edestä 😂
No nyt oli kyllä hauska vastaus. Mutta joo, itse en usko seuraavaan puolisoon. Luulen, että hän tulee olemaan pitkän ajan sinkku, noin niinkuin virallisesti ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarah Jessica Parker ja Matthew Broderick
Ne teetti lapset sijaissynnyttäjällä. Siinä on Jannille ideaa.
Joel haluaa naisen joka haluaa yhteisen perheen. Janni on liian itsenäinen uskoisin.Olen aina ihaillut Jannia. Tietää mitä tahtoo noin yleensä.Älykäs nainen ja on vielä Sointu Borgin ystävä. Molemmat mahtavia mimmejä. Joel haluaa tavallisemman naisen. Ei urakeskeistä. Näin uskoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni on katkera ja kateellinen itselleen kun tuo esille omaa markkina-arvoaan lajille?
Kaikki jotka on vähänkin lajia seurannut se on yhtä suomalaista junttiutta kuin jääkiekko.
Janni ei ikinä olisi tuolla tasolla rallissa, ilman julkisuuttaan. Täysin ohituskaistalle mennyt asemaansa.
Suomessa on päteviä naiskarttureita, jotka päässeet asemaansa osaamisensa ja kokemuksen kautta. Janni ei kuulu tähän.
Parin rallin jälkeen Kovalaisen kartturiksi SM sarjaan Rally 2:seen. Joo, toki omin avuin 😂!
Öhöm. sen verran täsmennän, että esikoinen oli ihka itse tehty. Miksi kaksoset teetettiin toisella, ei ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Hussi kilpaili vuonna 2010 Jutta Gustafsbergin luotsaamassa fitnessmallikilpailussa, jonka hän voitti. Voiton ansiosta hän sai sopimuksen Promodel-mallitoimiston kanssa. Hussi kilpaili Helsingissä järjestetyissä Fitness Classics 2013 -kilpailuissa ja sijoittui kolmannelle sijalle. Vuonna 2014 Hussi osallistui ensimmäistä kertaa bikinifitnessin Suomenmestaruuskilpailuihin juniorisarjassa, jossa hän sijoittui toiseksi.
Tämä siis sille jankuttajalle, jonka mielestä Janni tuli julkisuuteen miesten avulla.
No tulihan se. Ei tuollaisilla fitnesskisoilla vielä tosikoihin pääse. Ei varsinkaan tuohon aikaan, kun someakaan ei kunnolla ollut. Jannin nimi tuli suurelle yleisölle tunnetuksi Iholla-sarjasta, jossa esiintyi ollessaan Lauri Korpikosken kanssa avoliitossa. Samasta ohjelmasta ponnahti julkisuuteen myös mm. Sanni Hurtig (nyk. Trishin), joka ei toki Jannin tason julkkis ole, mutta somevaikuttaja ja podcastjuontaja jne.
Kyllä taitaa eron syy olla ihan Jannin lapsettomuusasiassa. Hän kommentoi aikanaan gynekologin kehuneen kauniita ja eloisia munasarjojaan eli on käynyt tutkimuksissa kun vauvaa ei ole kuulunut. Surullista tietenkin.
Janni ehkä voi elää ilman lapsia mutta joel ei. Suuri murhe. Jos siis tämä asia on eron syy. Itse luulen, että on.
Voimia kummallekin.