Janni Hussi ja Joel Harkimo: Ero
Kommentit (1755)
Seitsemän vuoden kohdalla parisuhde usein laimenee, muistan itsekin vaikka olimme yhdessä 16v.
Ilmeisesti seukkasi näiden lukuisten rikkaiden julkkisten kanssa joita tuo pässi joka ketjussa väittää hänellä olleen.
Itse en kyllä saanut selville keitä nämä kaikki rikkaat miehet on jotka Jannilla on ollut.
No pistäpä googleen sellainen nimi kuin Lauri Korpikoski. Ehkä se auttaa sinua tässä asiassa.
Ei ole. Jasminin sukunimi edesmenneen puolison peruja.
Noloa oli esittää muuta. Miksi pitää valehdella?! Nyt kukaan ei koskaan usko, mitä suustaan päästävät
Kuinka kauan Jannin sometauko kestää? Viikon?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa, että kun täällä vielä vähän aikaa sitten spekuloitiin heidän suhteensa tilaa (julkinen pari jonka elämä julkisuuden perusteella vaikuttaa täysin rakkaudettomalta) niin kaikki raivokkaat hyvesignaloijat paasasivat täällä kuinka emme voi tietää heidän suhteensa tilaa ja olemme vain kateellisia ja vihaajia, heillä menee hyvin
No, suurin osa näistä "kateellisista vihaajista" tiesi jo kaksikon naimapäivänä mitä tulevaisuus tuo tullessaan jos on yhtään seurannut parivaljakkoa aikaisemmin.
No ei kukaan voinutkaan heidän suhteensa tilasta tietää yhtään mitään kun eivät siitä julkisuuteen kertoneet . Somen perusteella ei voi ikinä sanoa onko rakkautta vai ei. He itse kertoivat että ovat rakastuneita, ei ole mitään syytä ainakaan minulla uskoa että valehtelevat.
Arvauksia voi aina heittää, joskus osuu joskus ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon Jannin bisneksiä on auttanut sen, että hän on löytänyt nuoresta pitäen julkkismiehiä? Mietin vain markkinointinäkökulmasta. Jos olet pelkästään nuori ja sievä malli, unohdut nopeasti. Julkkismiehen kanssa on näkyvyyden saaminen paljon helpompaa.
Janni olisi peruspirkko Kouvolasta ilman miestensä tuomaa julkisuusarvoa. Huutakaa kateelliseksi, mutta näin se vaan menee. Janni itsekin miettii elämäänsä julkisuuden kautta, kuten tämä osoittaa: "Ajattelin pelon kautta, että voiko se poissulkea "markkina-arvoani" viihdealalla, jos minusta tulee äiti."
Ja mitä olisi Jolle tuon naamansa kanss
Kukaan ei ole puhunut mistään LUKUISISTA julkkismiehistä. Eipä tuo kovin montaa sekuntia googlausta vaadi, että tietää, keiden kanssa Janni on seukkaillut.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet naiset eroavat aina
Voimaantui kuin punkki verestä. Tämä vaan yleisesti mieleentuleva sana voimaantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa, että kun täällä vielä vähän aikaa sitten spekuloitiin heidän suhteensa tilaa (julkinen pari jonka elämä julkisuuden perusteella vaikuttaa täysin rakkaudettomalta) niin kaikki raivokkaat hyvesignaloijat paasasivat täällä kuinka emme voi tietää heidän suhteensa tilaa ja olemme vain kateellisia ja vihaajia, heillä menee hyvin
No, suurin osa näistä "kateellisista vihaajista" tiesi jo kaksikon naimapäivänä mitä tulevaisuus tuo tullessaan jos on yhtään seurannut parivaljakkoa aikaisemmin.
No ei kukaan voinutkaan heidän suhteensa tilasta tietää yhtään mitään kun eivät siitä julkisuuteen kertoneet . Somen perusteella ei voi ikinä sanoa onko rakkautta vai ei. He itse kertoivat että ovat rakastuneita, ei ole mitään syytä ainakaan minulla uskoa että valehtelevat.
Tämän parin kohdalla oli harvinaisen selvää, mitä on suhteen todellinen tila. Eivät saaneet edes someen luotua kulissia, joka olisi näyttänyt onnelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tämä herättää näin suuria intohimoja. IP- lehdissä jopa kaksi uutista samassa lehdessä tästä asiasta? Ovatko ihmiset yllättyneitä, vahingoniloisia vaiko vain pahoillaan?
Täälläkin jo sata aloitusta?
Oletko koskaan miettinyt, että vika voisi olla sinussa? Otat asiat vähän liian tosissasi? Esim tämä on ihan ajanvietteenä käytettävä palsta. Ja täällä hän sinäkin olet, en minä mutta muut . . .
Hyvä ja osuva havainto!!!
Vierailija kirjoitti:
Janni sitä janni tätä Jotenkin tuntuu hullulta kun tää muija on joka alan ammattilainen. Esimerkiksi tuo kartturi homma. Harva pääsee suoraan tuolle tasolle ja vaikka kuinka kehutaan kuinka lahjakas muka on niin reiluinta kaikille olisi ollut aloittaa sieltä mistä muutkin, alatasolta. Julkisuus näyttää olevan se taikasana, jolla pääsee jonon ohi ja voi olla joka alan asiantuntija No, J-M ja hussi samassa ralliautossa=hermoheikko+kokemattomuus. Ei yllättänyt tämä erouutinen ja olin jo aikapäiviä sitten varma että latvalasta ja hussista tulee pari. Sen näkee sokee Reettakin.
Jotkut ovat todella monitaitoisia ja toiset sitten taas eivät.
Ei siinä paljon julkisuus auta jos olet oikeasti paska kartturi 😃
"Ja te Jannin haukkujat, miettikääpä jos Janni ei voikaan saada lapsia ja sanoo siksi ettei halua lapsia."
Haukkuminen ei ole kivaa, mutta jos tuo olisi tilanne, niin ei kannattaisi tietenkään julkisuudessa kertoa, ettei HALUA lapsia.
Mun eka ajatus oli kun luin tämän että Joel ansaitseekin parempaa. En tarkoita etteikö Janni ole ihmisenä ihan mukava varmasti mutta eivät ole toistensa tasolla. Janni ei myöskään identifioi itseään vaimoksi, ehkäpä ei äidiksikään? Jolle vaikuttaa enemmän sellaiselta family manilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, mutta joskus sen vain huomaa. Jannin ilme hääkuvassa oli sellainen, että hänet olisi juuri pakotettu eristysselliin elinkautiseen, todella hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti seukkasi näiden lukuisten rikkaiden julkkisten kanssa joita tuo pässi joka ketjussa väittää hänellä olleen.
Itse en kyllä saanut selville keitä nämä kaikki rikkaat miehet on jotka Jannilla on ollut.
No pistäpä googleen sellainen nimi kuin Lauri Korpikoski. Ehkä se auttaa sinua tässä asiassa.
puhuttiin että Jannilla olisi lukuisia rikkaita exiä ollut ja Janni valitsee aina rikkaan miehen ja jannin. Kaikki ex-miehet on ollu rikkaita.
Jannilla on tasan yksi EX-mies joka julkkis ja rikas, mutta tää pässi vaan jankkaa että ne on kaikki ..
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajoitus ennen rallia! Nyt voi vapaasti irrotella. Jolle-parka
Mitä rallia? Jonkun eläkkeellä olevan kuskin kartturina?
Mielenkiintoista, että tähän päätelmään tultiin juuri Suomen MM-rallin kynnyksellä......
Jolle haluaa ankkurilapsen Suomeen vanhana merimiehenä.
Itse en kyllä saanut selville keitä nämä kaikki rikkaat miehet on jotka Jannilla on ollut..