Onko Erna Husko mielestänne seksikäs?
Onko Erna Husko mielestänne seksikäs ja harrastaisitteko seksiä Ernan kanssa?
Kommentit (17)
Huomasitteko, että Erna kävi panemassa sitä tubettajaa, joka kävi hesulissa? Se ishowspeed-tyyppi.
On seksikäs nainen. Mielestäni hänen tiktok juttunsa on hauskoja ja onhan hän ihan unelma nainen.
Tiktokissa häntä välillä katson. Miellyttävä nainen. Hauska seurattava ja onhan hän ihan älyttömän seksikäs nainen.
En voi kuin haaveilla vaan.
Vierailija kirjoitti:
On seksikäs nainen. Mielestäni hänen tiktok juttunsa on hauskoja ja onhan hän ihan unelma nainen.
Tiktokissa häntä välillä katson. Miellyttävä nainen. Hauska seurattava ja onhan hän ihan älyttömän seksikäs nainen.
En voi kuin haaveilla vaan.
Vielä jatkan. Mielestäni hän on hauska nainen. Toki hän on seksikäs kuin mikä, mutta mielestäni pelkkä seksikkyys ei enää nykyään riitä vaan naisella täytyy olla jotain muuta kuin seksikkyys ja se hänellä on.
Vaikea selittää. Kuten karisma. Jotain sellaista, että häntä viitsii useammankin kerran jälkeen katsoa.
Hänellä on sellaista.
Kyllä on seksikäs. Saa mun kullin komeasti pystyyn. Todellakin nussisin Ernan kanssaan nautiskellen ja nuolisin myös kunnolla Ernan pillua. M36
Ei ole. On pinnallinen tyrkky, joita löytyy kolmetoista tusinasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. On pinnallinen tyrkky, joita löytyy kolmetoista tusinasta.
En ole samaa mieltä. Mielestäni hän on hauska ja seksikäs nainen.
Hänessä on sitä jotain. Ja se välittyy hänen tiktokissa hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Isot kannut.
Niitä kun pääsis puristelemaan ja nuolemaan...
Tihkuu seksiä joka solusta, olisi ihana nuolla pillua ja persettä, naida rajusti takaa ja lopulta laueta suuhun.
ei enää. noin 10 vuotta sitten joo.
On seksikäs, mutta mun vaimo on seksikkäämpi. Ja kauniimpi. Ja myös tarvittaessa juo Ernan pöydän alle.
Vierailija kirjoitti:
On seksikäs, mutta mun vaimo on seksikkäämpi. Ja kauniimpi. Ja myös tarvittaessa juo Ernan pöydän alle.
Pääsisinkö panemaan sun vaimoa, voin tuoda pullon kossua?
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, että Erna kävi panemassa sitä tubettajaa, joka kävi hesulissa? Se ishowspeed-tyyppi.
Ilmeisesti bbc kiinnostaa.
Kyllä sitä kerran vois heittää lastit naamalle.
Ei ole ainakaan minun tyyppiä, ei toki erityisen epämiellyttävän näköinenkään.
BiN