Huomaan että kaveria harmittaa kun olen laihtunut ja tyytyväinen itseeni
Oletteko muut huomanneet, että jos olette sinut itsenne kanssa niin jotakuta lähipiirissä alkaa harmittaa?
(Miksi eka aloitus poistui?!)
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällainen tilanne enkä ole kateellinen, mutta kaveri on alkanut ylpistyä ja pitää itseään parempana. Ei esim enää auta vaan kohtelee kuin luuseria. Olemme siis kyydinneet toisiamme, mutta nyt se ei enää onnistu eikä myöskään lapsia ottanut, vaikka otin hänen lapsen monta kertaa. Laihtumisen mukana tullut asenne että hän ei auta..
Tuo on tietysti ikävä tilanne. Mutta en tarkoita nyt tuollaista, vaan sitä että toista harmittaa kun toinen on onnellinen ja hehkuu.
Ap
En. Kenties olet ylimielinen nyt ja kuvittelet olavasi vain tyytyväinen itseesi. Vahvasti epäilen, että sinun oma käytös on muuttunut kusipäisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
En. Kenties olet ylimielinen nyt ja kuvittelet olavasi vain tyytyväinen itseesi. Vahvasti epäilen, että sinun oma käytös on muuttunut kusipäisemmäksi.
Itseasissa ihan päin vastoin. Kun olen tyytyväinen itseeni, olen myös muille kiva ja paljon rennompi. Ei sillä että mikään mulkku olisin ennenkään ollut muita kohtaan, mutta nyt olen kaikin puolin iloisempi. Ap
Se että olet yhtäkkiä erilainen, iloisempi, voi ärsyttää. Jospa kaverisi ei tykkää sellaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Se että olet yhtäkkiä erilainen, iloisempi, voi ärsyttää. Jospa kaverisi ei tykkää sellaisesta?
Ei taida olla sitten aito kaveri, jos tykkää toisesta vain silloin kun hänellä ei ole asiat hyvin.,,
Mulla on tällainen tilanne enkä ole kateellinen, mutta kaveri on alkanut ylpistyä ja pitää itseään parempana. Ei esim enää auta vaan kohtelee kuin luuseria. Olemme siis kyydinneet toisiamme, mutta nyt se ei enää onnistu eikä myöskään lapsia ottanut, vaikka otin hänen lapsen monta kertaa. Laihtumisen mukana tullut asenne että hän ei auta..