Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minussa on jotain vikaa. Vaikka kuinka yritän, aina lopulta joudun toimeentulotuen piiriin

Vierailija
15.07.2025 |

Tunnen itseni niin luuseriksi ja epäonnistujaksi. Sain töitä, mutta koska työsuhde määräaikainen, se loppui. Opiskelin ja valmistuin ammattiin. Ansiosidonnaiselle sitten, mutta koska omavastuuaika jne, en sitäkään saanut, vaan jouduin hakemaan toimeentulotukea 😔 Luulin jo päässeeni tästä kierteestä eroon, mutta tässä taas ollaan. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa ole mitään vikaa. Työtilanne on tällä hetkellä huono.

Vierailija
2/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on noiden heikennysten takia, jonka takia jengi joutuu toimeentulotuen piiriin. Älä itseäsi syytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu. Olen opiskellut jopa kaksi tutkintoa ja taas jälleen tipuin toimeentulotuelle ja vielä astetta köyhempänä, kun on opintolainatkin maksettavana. Ei tästä tuu mitään :(

Vierailija
4/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus on noiden heikennysten takia, jonka takia jengi joutuu toimeentulotuen piiriin. Älä itseäsi syytä

Juurikin näin. En ymmärrä mitä järkeä tässä on. 

Vierailija
5/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa rohkeita! Teissä on kaikki hyvä, mitä on. Itsekin pidän teistä ja voisin vaikka mennä kanssanne naimisiin!

Vierailija
6/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole ikinä ollut minkään tuen piirissä. Voitko kuvitella. No lapsilisää minusta maksettiin, mutta nekin rahat meni äidilleni.

Vierailija
7/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mennään niillä korteilla jotka on saatu. Ikää kun sulle tulee lisää, ni vähemmän sit stressaat koko asialla. Muistat vaan elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän