Kirjoitatko suunnitelmia seksiä varten?
Itsellä tulee joskus tulee kirjoitettua. Tässä viimeisin minkä vasta satuin tekemään iltaa varten. En tiedä miksi kirjoitan, kun en niitä katso kuitenkaan siinä vaiheessa. Yleensä kyllä menee aikalailla niin kuin olen sen suunnitellutkin.
"Alku nuoleminen. Nilkat yhteen. Ranteet yhteen. Kahleilla, säästä köysi. Käännä kyljelleen. Polvien alta ja yläpuolelta yhteen köysi. Satif väliin. Laittaako itse kohdilleen sen? Sit kädet ylös kiinni. Pilluun eka anaalidildoa. Millä saan pysymään siellä? Muista jättää pikkarit päälle. Anna aikaa olla vain siellä. Sitten pyllyyn. Aikaa. Liikkukoon itse jos haluaa. Raippaa reippaasti. Dildota, tai sormeta välillä pilluun myös. Tyydytä itsesi samalla näkyvästi kaikella mitä käteen sattuu. Onnistuuko tupladildo asennon puolesta ja mahtuuko?
- 2x kahleet, jalat ja kädet
- 2x köysi, patteriin ja jalat yhteen. Jos riittää muutakin vartaloa
- satisfyeri (olisipa kaksi! Voisin itseä samalla)
- läpsytin ja pikku ruoska
- anaali pinkki dildo
- tavis pinkki dildo
- öljy
- tupla?
- musa menevä, mut ei liian huomiota herättävä"
Semmoista tänään luvassa.
N36
Kommentit (5)
Ja jos olisi ihoteippiä, voisin sillä pitää lelut sisällä. En kyllä tiedä pitääkö siinä öljyn määrässä mitä käytetään.. Joskus täytyy kokeilla.
N36
Mielessäni kyllä suunnittelen, mutta aika harvoin se menee suunnitelmien mukaan. Mikä on yleensä hyvä juttu.
En. Fiiliksellä ja kyselemällä mitä toinen haluaa mennään seksissä. Etukäteen kirjoitettu seksi ei ole mua varten, koska tykkään toimia spontaanisti.
N40
En..
Yhden eksän kanssa laitoin hassuja roolileikki tai roolipeliskenaarioita ja teemoja ylös ja hän teki samoin, koska ideoita oli aina niin paljon.
Mutta käytännössä alistamiset sun muut mennyt itellä ihan fiilispohjalta. Nykyinen kun ei osaa oikein roolipelata niin ei tule laitettua mitään paperille tai puhelimeen.
N
Ja tosiaan nyt kun tuon luin itsekkin, niin muuttaisin sen verran et itse laitan satisfyerin. Saa muuten liian nopeasti, kun pistää liian kohdilleen heti.
N36