Vaimon työkaverit hyväkroppaisia nuoria miehiä :(
Itse olen jo 49v ja vaikka olen liikunnallinen, en kuitenkaan ole samalla tasolla kuin nuoremmat miehet. Vaimo on viehättävä 43 v.
Kommentit (8)
Vaimo saa kyytiä joka reikään siellä työpaikalla.
Pidä se vaimo tyytyväisenä sängyssä ja ole sille hyvä mies muutenkin siellä kotona. Ei se silloin muita vilkaisekaan, koska ei niiltä niin hyviä kyytejä saa.
Tosin tämähän oli väsähtänyt Provo. Yritä enemmän
Olet turhaan mustasukkainen. Eikö olekin jokin syy miksi hän on juuri sinun kanssa parisuhteessa?
Olen ottanut sen asenteen, että mieheni on parisuhteessa, mutta ei sokea. Pakko hänen jossain on silmiään pitää, ja jos näkee kauniin nuoremman naisen niin kiva jos pitää näkemästään. Hän rakastaa minua ja minä olen se, joka hänen viereensä öisin nukahtaa.
Samalla tavalla itse rekisteröin hyvännäköisiä nuoria miehiä - hyvännäköisiä miehiä ja seuraava puheenaihe.
Muistat varmaan itsekin, että nuorena miehenä seisoi koko ajan. Siellä voi vaimo saada kovaa kyytiä. Ja tutkimusten mukaan nykynuorilla on isommat kanget kuin ikäisilläsi miehillä. Mullakin on aikamoinen. Tykkään 40-50 v. naisista.
m26
Vierailija kirjoitti:
Muistat varmaan itsekin, että nuorena miehenä seisoi koko ajan. Siellä voi vaimo saada kovaa kyytiä. Ja tutkimusten mukaan nykynuorilla on isommat kanget kuin ikäisilläsi miehillä. Mullakin on aikamoinen. Tykkään 40-50 v. naisista.
m26
Taitaa prinssinnakki puhua 😆
No mitä sitten. Ihastumiseen ja varsinkin kiintymykseen tarvitaan ihan muita asioita kuin hyvä kroppa.